Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-18, 22:44
  #157
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Vet ej... det var någon som sa detta tidigare i tråden...
Jag är i Centrum nästan varje dag för att käka lunch och händer även att man tar en bärs efter jobbet då & då... det är så jag vet vem det är bara.
Kände inte snubben egentligen, men man såg och hörde honom jämt... liten och högljudd typ.
Ok, gissar att du kanske sett honom på håll och när bekanta beskrivit honom lite närmare så fick du en bild av vem det var ....

Lite gäsp så och ett väldigt vanligt fenomen.
Citera
2018-06-18, 22:49
  #158
Medlem
Det skulle vara intressant vart han tidigare bott eller brukat vara , alltså för att se nån sammanhang eller om det finns nån tråd som kan passa in i bilden ang MGM .Jag tror inte på knarkskuld därför jag spånar i det .
Citera
2018-06-19, 01:04
  #159
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok, gissar att du kanske sett honom på håll och när bekanta beskrivit honom lite närmare så fick du en bild av vem det var ....

Lite gäsp så och ett väldigt vanligt fenomen.
Du gissar fel...
Citera
2018-06-19, 01:07
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Dömd för massa våldsbrott tydligen... han hade över 30 dömda domar på sig, vart frikönd från mordmisstanke 2013

Någon ruttnade och dödade han med rätta kanske? Åtminstone lär det vara många kandidater till GM då.
Citera
2018-06-19, 01:08
  #161
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Det skulle vara intressant vart han tidigare bott eller brukat vara , alltså för att se nån sammanhang eller om det finns nån tråd som kan passa in i bilden ang MGM .Jag tror inte på knarkskuld därför jag spånar i det .
Vet till 100% att han tog droger, det var inget han hymlade om på torget... han var som sagt högljudd.
Han jobbade liksom aldrig men hade råd att spela varje dag....
Citera
2018-06-19, 01:13
  #162
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Någon ruttnade och dödade han med rätta kanske? Åtminstone lär det vara många kandidater till GM då.
Typ så, han var lite som en tuff ungdom som trodde han var cool och tyckte säkert det själv.
Man fick känslan när han gick runt och "kramade" ungdomsskräpet i centrum och kallade dom för "ej bryschan" att han ville vara deras kompis men dom rullade med ögonen åt honom utan att han fattade något.
Citera
2018-06-19, 01:18
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Typ så, han var lite som en tuff ungdom som trodde han var cool och tyckte säkert det själv.
Man fick känslan när han gick runt och "kramade" ungdomsskräpet i centrum och kallade dom för "ej bryschan" att han ville vara deras kompis men dom rullade med ögonen åt honom utan att han fattade något.

Lika bra att de lägger ner utredningen tycker jag. Rubricera det som självmord.
Citera
2018-06-20, 00:32
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Jag tror inte killen rullade i stålar som Joakim Von Anka snarare tvärt om... han lyckades säkert köpa den billigt när han gjorde sitt livs affär och hade typ 50K på fickan... hans affärer var nog pyttesmå och råkade glida han ur händerna när han använde för mycket knark istället för att sälja skiten och då vart folk griniga... (Detta är bara min gissning)
Han verkade alltid ha samma kläder typ... ofta förorts-Armani (Adidas) kläder.
Hans dotter som var med i Paradise Hotell (eller liknande skitprogram) har med honom i ett youtubeklipp som finns HÄR.
Lägg märke till hur mycket knarkryckningar/tics han har.

Länken funkar inte
Citera
2018-06-20, 20:28
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halliewuud
Länken funkar inte

Hon raderade videon. Sök på Jasmine Gustafsson från dokusåpan Paradise, det är hennes pappa som blivit skjuten. Hon finns tillgänglig på både Instagram och Youtube tror jag, bara att googla. Ja, han tog droger och har en del skulder också såvitt jag vet.
Citera
2018-06-20, 20:30
  #166
Medlem
getmoneys avatar
Verkar som mördarna är rutinerade, verkar ju ha planerat någolunda väl. Får ju känslan att dom har mördat förut.
Nu är det en del år sen, kom och tänka på det här mordet i Hässelby när pappan som blev mördad satt i bilen med hans barn i baksätet, blev det löst?

Nu sitter väl många av D.P, Shottas, flertal Lejon inne som har mördat förr. Nu är väl BSK medlemmar ute också som har suttit länge, någon som vet?
Citera
2018-06-26, 20:25
  #167
Medlem
ugursuzs avatar
Stod i tidningen, mitt i Västerort, att BOs hund också dödades vid attacken.
Citera
2018-07-03, 23:18
  #168
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugursuz
Stod i tidningen, mitt i Västerort, att BOs hund också dödades vid attacken.
Typisk blatte hund i förorten (kamphund av något slag).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback