• 40 327 online
  • 1 175 443 medlemmar
  • 60 642 048 inlägg
Idag, 22:15
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
han kanske sagt åt fel person något, känner inte igen honom men han är lik rätt många . tragiskt för familjen ,han ser ju inte direkt bråkig ut . vi får se vad polisen kommer fram till .
det va dina gissningar varför och MGM i länken undrar om någon anhållen misstänkt eller nåt ,jag passar på pressa dig som verkar ha pejl på läget? jag har varit typ ute med hunden i solen och inte varit inne och läst alla nyheter .
Dömd för massa våldsbrott tydligen... han hade över 30 dömda domar på sig, vart frikönd från mordmisstanke 2013
Citera
Idag, 22:31
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Dömd för massa våldsbrott tydligen... han hade över 30 dömda domar på sig, vart frikönd från mordmisstanke 2013
Ja där ser man , brukade hålla till i de området tidigare eller finns det anknytningar i andra områden där de brott han dömts för ägt rum ?
Citera
Idag, 22:40
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Ja där ser man , brukade hålla till i de området tidigare eller finns det anknytningar i andra områden där de brott han dömts för ägt rum ?
Vet ej... det var någon som sa detta tidigare i tråden...
Jag är i Centrum nästan varje dag för att käka lunch och händer även att man tar en bärs efter jobbet då & då... det är så jag vet vem det är bara.
Kände inte snubben egentligen, men man såg och hörde honom jämt... liten och högljudd typ.
Citera
Idag, 22:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Vet ej... det var någon som sa detta tidigare i tråden...
Jag är i Centrum nästan varje dag för att käka lunch och händer även att man tar en bärs efter jobbet då & då... det är så jag vet vem det är bara.
Kände inte snubben egentligen, men man såg och hörde honom jämt... liten och högljudd typ.
Ok, gissar att du kanske sett honom på håll och när bekanta beskrivit honom lite närmare så fick du en bild av vem det var ....

Lite gäsp så och ett väldigt vanligt fenomen.
Citera
Idag, 22:49
Medlem
Det skulle vara intressant vart han tidigare bott eller brukat vara , alltså för att se nån sammanhang eller om det finns nån tråd som kan passa in i bilden ang MGM .Jag tror inte på knarkskuld därför jag spånar i det .
Citera