Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-11, 02:07
  #169
Medlem
Jasmine har gjort en dokumentär om sitt liv där hon nämner sin pappa väldigt mycket och pratar om dådet. Även Flashback nämns ett par gånger.

https://www.youtube.com/watch?v=gnPpwxdeE0Y
Citera
2019-06-14, 07:13
  #170
Medlem
Blev lite nyfiken, vad är det för lokal dom har? Fristående? Eller del av en fastighet?
Citera
2019-06-18, 09:37
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Jag tror inte killen rullade i stålar som Joakim Von Anka snarare tvärt om... han lyckades säkert köpa den billigt när han gjorde sitt livs affär och hade typ 50K på fickan... hans affärer var nog pyttesmå och råkade glida han ur händerna när han använde för mycket knark istället för att sälja skiten och då vart folk griniga... (Detta är bara min gissning)
Han verkade alltid ha samma kläder typ... ofta förorts-Armani (Adidas) kläder.
Hans dotter som var med i Paradise Hotell (eller liknande skitprogram) har med honom i ett youtubeklipp som finns HÄR.
Lägg märke till hur mycket knarkryckningar/tics han har.

Man märker att du inte har koll för 5 öre. Var bara tyst snälla, du bara skriver massa dynga, du kan inte ha så många vänner du
Citera
2019-06-30, 23:46
  #172
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayno
Man märker att du inte har koll för 5 öre. Var bara tyst snälla, du bara skriver massa dynga, du kan inte ha så många vänner du
Om du hade kunnat läsa så stod det att det var en gissning från min sida i första stycket.
Resten stämmer efter det.
Citera
2022-02-26, 21:58
  #173
Medlem
Gissar att detta aldrig ledde till åtal.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback