2018-06-10, 11:45
Medlem
Är lite osäker faktiskt. Jag har varit på en kryssning som ungkarl muckarresan för 30 år sen.
Damp ner en trevlig dam i 30års ålder i mitt knä, sen var det ganska rakt på.
SÅ försök att vara lite,intresserad men framför allt sup,dig inte helt ordlös det är svårt att ragga efter man har däckat.
Citera
2018-06-10, 11:54
Medlem
Barrjads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussianGuy
hur gör du då?

Jag åker aldrig på kryssning, det var mest spekulation.
Citera
2018-06-10, 12:09
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Jag ska åka på kryssning nästa vecka och undrar hur man på enklaste samt snabbaste sättet kan ragga upp en tjej?
Det är inte svårt om man kan, men om man tvekar på sina tekniker och framförallt på sig själv ställer det bara till. Jag är så pass ung och oerfaren, så jag skulle jätte gärna vilja höra hur ni tänker/tänkte när ni var/är på en färja, eller vi säger nu på en klubb, hur tar ni er fram från en pitch till avslut? Vad är det ni säger som lockar henne? Hur tar ni henne till hytten?
Ja, jag är en färsking, men det har ni alla också varit någon gång, nu är det min tur

Mellan dig och mig kan jag avslöja att Finlandsbåtar är överskattade. Åkte med en polare förra året i slutet av maj, idealtid kan man tycka. Men ragg? Fruktansvärt dåligt på den fronten! På det enda stället där folk verkligen samlade sig och dansade och där man kunde få genuin kontakt med brudar så var det praktiskt taget bara medelålders och direkt gamla tanter och gubbar som dansade.

Diskogolvet var helt fullsmockad, hög ljudvolym, få med sig en tjej till hytten därifrån ser jag som direkt omöjligt. Mitt bästa råd är pianobaren och jag är inte ens ironisk.
Citera
2018-06-10, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
SÅ försök att vara lite,intresserad men framför allt sup,dig inte helt ordlös det är svårt att ragga efter man har däckat.
Bra tips!
Citera
2018-06-10, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barrjad
Jag åker aldrig på kryssning, det var mest spekulation.
Haha okej
Citera
2018-06-10, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Mellan dig och mig kan jag avslöja att Finlandsbåtar är överskattade. Åkte med en polare förra året i slutet av maj, idealtid kan man tycka. Men ragg? Fruktansvärt dåligt på den fronten! På det enda stället där folk verkligen samlade sig och dansade och där man kunde få genuin kontakt med brudar så var det praktiskt taget bara medelålders och direkt gamla tanter och gubbar som dansade.
Har också märkt det, men alla verkar tycka att det är aslätt o hitta en brud på en båt..

Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Diskogolvet var helt fullsmockad, hög ljudvolym, få med sig en tjej till hytten därifrån ser jag som direkt omöjligt. Mitt bästa råd är pianobaren och jag är inte ens ironisk.
Pianobaren? Där har jag aldrig sett ensamma brudar, bara om de har en kille. Annars sitter bara tanter och gubbar där, inte så kul.
Citera
2018-06-10, 15:48
Medlem
Sist jag åkte på kryssning var det meningen att jag bara skulle ta det lugnt.
Efter en god men tråkig middag på grund av att jag var ensam satte jag mig i baren. Dröjde inte länge förrän jag fick sällskap. Slutade med att jag slapp sova ensam.
Mitt tips. Var någorlunda nykter, social och visa inte att du är desperat. Du är hel och ren tar jag för givet.
Citera
2018-06-10, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Efter en god men tråkig middag på grund av att jag var ensam satte jag mig i baren. Dröjde inte länge förrän jag fick sällskap. Slutade med att jag slapp sova ensam.
Mitt tips. Var någorlunda nykter, social och visa inte att du är desperat. Du är hel och ren tar jag för givet.
Det är nog det jag också kommer göra, för jag ska nämligen också åka ensam. (Jag åker för att köpa alko o cigg) men ville passa på o samla på mig tips så att jag inte tappar hoppet och super ner mig, som det nu har varit de sista 3 gångerna, hahaha
Senast redigerad av RussianGuy 2018-06-10 kl. 16:17.
Citera
2018-06-10, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Men när man väl sitter i baren, hur ska man leta fram sig blickar? Hur vet man om någon är intresserad av en så att man inte babblar i onödan..?
Citera
2018-06-10, 16:37
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Har också märkt det, men alla verkar tycka att det är aslätt o hitta en brud på en båt..

Pianobaren? Där har jag aldrig sett ensamma brudar, bara om de har en kille. Annars sitter bara tanter och gubbar där, inte så kul.

Det sitter ensamma tjejer där ibland. Då kan det vara bra att börja snacka och småflirta lite Bra musik i bakgrunden, ett par drinkar och du kan komma långt
Citera
2018-06-10, 17:18
Medlem
70-talsfilms avatar
Typ, drick dig full och var snäll och söt.
Citera
2018-06-10, 19:21
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Men när man väl sitter i baren, hur ska man leta fram sig blickar? Hur vet man om någon är intresserad av en så att man inte babblar i onödan..?

Börja småtitta lite på brudarna, ett bra steg. Inte glo men småtitta lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in