Citat:
Ursprungligen postat av
RussianGuy
Jag ska åka på kryssning nästa vecka och undrar hur man på enklaste samt snabbaste sättet kan ragga upp en tjej?
Det är inte svårt om man kan, men om man tvekar på sina tekniker och framförallt på sig själv ställer det bara till. Jag är så pass ung och oerfaren, så jag skulle jätte gärna vilja höra hur ni tänker/tänkte när ni var/är på en färja, eller vi säger nu på en klubb, hur tar ni er fram från en pitch till avslut? Vad är det ni säger som lockar henne? Hur tar ni henne till hytten?
Ja, jag är en färsking, men det har ni alla också varit någon gång, nu är det min tur

Mellan dig och mig kan jag avslöja att Finlandsbåtar är överskattade. Åkte med en polare förra året i slutet av maj, idealtid kan man tycka. Men ragg? Fruktansvärt dåligt på den fronten! På det enda stället där folk verkligen samlade sig och dansade och där man kunde få genuin kontakt med brudar så var det praktiskt taget bara medelålders och direkt gamla tanter och gubbar som dansade.
Diskogolvet var helt fullsmockad, hög ljudvolym, få med sig en tjej till hytten därifrån ser jag som direkt omöjligt. Mitt bästa råd är pianobaren och jag är inte ens ironisk.