2018-06-10, 08:09
Medlem
Tallink/Silja....Stockholm-Helsingfors
Gå till dansbanan, där är om Du har tur systrarna L***a och K****i, bägge ganska fräscha 65+, dom tackar inte nej till drinkar, inte nej till dansa och absolut inte nej att gå med till hytten.
Bägge är heta och mycket villiga, vältränade och åker lite då och då....dom har inget emot killar under 40 med.Jag och mina kompisar har sköna minnen från bägge.Lycka till kolla bara i baren vid dansbanan
Citera
2018-06-10, 10:24
Bannlyst
Bara att vara sig sjalv, min forsta kryssning, en MILF ifran Karlstad, stay-ups och kort kjol, djaklar vad hon kunde suga, fran anuset och uppat, duktigt "smutsig" MILF, ville ocksa ha i 2:an. Enda nackdelen, hon var ifran Karlstad, den dialekten och knullad hart gick inte ihop.
Citera
2018-06-10, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Då är det bara att öva och öva tills du får rutin och inte låter nervositeten förstöra för dig. Drick lagom, ingen vill ha en packad gris i sängen. Behandla tjejerna med genuint intresse, ha respekt för dem. Visa din beundran öppet men klä för den skull inte av dem med blicken, titta på dem på ett sånt sätt att de uppfattar det som en komplimang. Då får du deras självförtroende att växa, och då kommer de att tycka bra om dig. Och om det då också uppstår kemi, ja då har du halva inne. Du måste lära dig att flörta och charma, skapa kemi och energi och få dem att drunkna i dina ögon och sen vilja bara ha din kropp omkring sin egen. Sexet börjar alltså redan när du tar första kontakten genom blickar.

Får du iväg tjejen på egen hand, ge henne komplimanger, säg att du vill ha henne och kela med henne. Men visa också att du är man nog att ta ett nej, du ska kunna ha det självförtroendet och kunna gå vidare till nästa. Det värsta vi vet är killar som tjatar sig till sex och som ömkar sig själva när de inte får det. Bygger du upp ditt självförtroende och blir trygg i dig själv då kommer tjejerna att dras till dig som flugor till eld.

Det är perfekt att öva på en finlandsfärja, där har du många chanser och ingen känner dig.

Kom ihåg god hygien och dränk dig inte i aftershave o dylikt. Alltid kondom och ett nej är alltid ett nej, ligg heller inte med en tjej som raglar omkring.
Vi vill ha fullständig rapport när du är hemma igen!

Stamkund pa Silja, ey?
Citera
2018-06-10, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barrjad
En kryssning känns spontant som ett av världens enklaste ställen att få ligg på. Folk är fulla och man är på en båt där det inte finns så mycket mer att göra än att knulla.
Nån gång var det svårt för dig o få ett ligg på båten, nu äre svårt för mig, om det nu är en av världens enklaste ställen att få ligg på, hur gör du då?
Citera
2018-06-10, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yufsedegan
Tallink/Silja....Stockholm-Helsingfors
Gå till dansbanan, där är om Du har tur systrarna L***a och K****i, bägge ganska fräscha 65+, dom tackar inte nej till drinkar, inte nej till dansa och absolut inte nej att gå med till hytten.
Bägge är heta och mycket villiga, vältränade och åker lite då och då....dom har inget emot killar under 40 med.Jag och mina kompisar har sköna minnen från bägge.Lycka till kolla bara i baren vid dansbanan
Hahahaha 65+?!? Är du skön?! fyfan
Citera
2018-06-10, 10:59
Medlem
dwgs avatar
Det går minst 5 killar på 1 tjej.
Så lär va ute i god tid om du ska få med dig nån.
Och sen är 8/10 tjejer WT fetton
Citera
2018-06-10, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Bara att vara sig sjalv, min forsta kryssning, en MILF ifran Karlstad, stay-ups och kort kjol, djaklar vad hon kunde suga, fran anuset och uppat, duktigt "smutsig" MILF, ville ocksa ha i 2:an. Enda nackdelen, hon var ifran Karlstad, den dialekten och knullad hart gick inte ihop.
Hahah jag kanske då borde ragga på milfar!!
Citera
2018-06-10, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RussianGuy
Hahah jag kanske då borde ragga på milfar!!

Det ar val det man "jagar" pa kryssningar?!
Citera
2018-06-10, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Det går minst 5 killar på 1 tjej.
Så lär va ute i god tid om du ska få med dig nån.
Och sen är 8/10 tjejer WT fetton
Så vilken tid är rimligast? Om båten då åker 19:30. O vi pratar om klubb nu va?
Citera
2018-06-10, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Det ar val det man "jagar" pa kryssningar?!
Hahah då är jag ute o cycklar , ska kolla efter milfar
Citera
2018-06-10, 11:10
Bannlyst
Smiskar på rumpan
Citera
2018-06-10, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RussianGuy
Hahah då är jag ute o cycklar , ska kolla efter milfar

Klart Du ska!

Inte sa saker att de vill traffa ryska snubbarna Igor, Oleksiy, Maksym och brorsan Oleksandr dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in