2018-06-10, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Börja småtitta lite på brudarna, ett bra steg. Inte glo men småtitta lite
Vilket tecken ska jag vänta på från brudens sida? Sen som jag skrev, så är jag student och ville inte slösa pengar i onödan. Om jag ska köpa tex the famous grouse 1 lit för typ 150 kr, känns det onödigt och spendera typ 100 kr för en drink där de häller i 6 cl.. Så tänkte fråga om det finns någon annan budget lösning? Jag kan väl alltid bjuda in en brud till min hytt för att hälla upp, men fyfan vad stelt det kan bli o fråga sånt.. Jag kanske ställer dumma frågor, men det är just de små detaljerna som bygger upp allt till något bra..
Citera
2018-06-10, 22:38
Medlem
Nå du börjar med Att styra upp en 5liters Dunk brännvin, sen är resten good to go
Citera
2018-06-10, 23:12
Medlem
Om en tjej håller blicken 3 sek och samtidigt ler så tycker hon att du är söt. Kom ihåg bara att tjejer ser inte på killar som rena sexobjekt som ni med mer testo i blodet gör. Du måste charma henne också. Slit sönder en knapp i kavajen, skjortan och be den tjej du fått kemi med att hjälpa dig sy fast den i din hytt, säg att du har ett sykit i väskan, men att du inte sytt sen du hade syslöjd. Hon vet att du vill ha sex och då kan hon följa med dig utan att det blir pinsamt.
Citera
2018-06-11, 10:19
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussianGuy
Vilket tecken ska jag vänta på från brudens sida? Sen som jag skrev, så är jag student och ville inte slösa pengar i onödan. Om jag ska köpa tex the famous grouse 1 lit för typ 150 kr, känns det onödigt och spendera typ 100 kr för en drink där de häller i 6 cl.. Så tänkte fråga om det finns någon annan budget lösning? Jag kan väl alltid bjuda in en brud till min hytt för att hälla upp, men fyfan vad stelt det kan bli o fråga sånt.. Jag kanske ställer dumma frågor, men det är just de små detaljerna som bygger upp allt till något bra..

Tjejer gillar paraplydrinkar, väldigt få tjejer är intresserade av Whiskey, Cognac osv. Så bjud på typ Daiquiri, Margharita osv om de är intresserade. Däremot ska du inte bjuda för mkt då dessa tjejer då kommer tro du är desperat och tappa respekten för dig. Så är någon tjej intresserad bjud på en drink men inte mer.

Tecken från brudens sida är om hon tittar på dig eller om hon besvarar din blickar när du tittar på henne
Citera
2018-06-13, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussianGuy

Nu vill vi ha rapport!
Citera
2018-11-01, 18:05
Bannlyst
allt beror nog på hur du ser ut och beter dig samt hur kräsen du är haha
Citera
2018-11-01, 18:16
Medlem
anycoloryoulikes avatar
Tre liter hembränt och utklädd till fartygskapten.

Alkohol. Antingen väljer du en som redan är full eller så erbjuder du de tillräckligt med alkohol tills de är berusade, det är nog det enklaste sättet. Lycka till.
Citera
2018-11-02, 21:26
Medlem
Gå bara fram till tillräckligt många så ska det nog gå bra för eller senare ska du se. Har vänner som hittar 2-3 olika brudar under kvällen, deras tips är bara att fortsätta gå fram.
Citera
2018-11-10, 11:15
Medlem
Fleptuts avatar
Ställ dig i baren i salongen. Detta tips gäller Viking line.

Beställ en frozen strawberry daiquiri.

När den är klart så gör du din egen beställning. Detta för att din frozen skall stå där som ett glas med kattmynta.

Har gjort detta ett par gånger och det är löjligt vad den drinken öppnar upp för snack med kvinnor.
Om du gillar det du ser så bjuder du henne på drinken. Du skyller på att det inte var den du tänkt dig men beställt är beställt och synd att vaska den.

Bli inte för full. Drick lättöl eller läsk med is och citronskiva. Kvinnor blir misstänksamma om du är nykterist. Det luktar gruppvåldtäkt i deras värld.

Om du inte orkar med dessa lätta finns alltid Engelen i gamla stan. Enda regeln där är att inte somna på stället.

Flep
Citera
2018-11-10, 11:31
Medlem
Om du vill hitta en vettig brud:
Ställ dig i baren. Se snygg och prydlig ut. Var inte för full. Var beredd på att bjuda på något sofistikerat när en söt tjej kommer i sikte. Va lagomt rolig men också trevlig. Inga könsord eller hitlerhälsningar.

Om du inte är så kräsen och knullar lite vad som helst:
Sup dig full i hytten på billig sprit och dra ner till dansgolvet och härja. Några timmar senare vaknar du upp i hytten med en trebarnsmorsa från Farsta.
Citera
2018-11-20, 20:26
Medlem
Nu har du ju hunnit åka på kryssning och återkommit, men kan vara nyttigt för andra som ställer sig frågan, så jag svarar:

Jag har endast åkt med Royal Carribean, och de har alltid haft "singles and lone travelers nights" på olika barer, varje kväll. Där träffar man singlar rätt så enkelt. Folk på kryssningar är extremt sociala, löser sig själv.
Citera
2018-12-29, 19:59
Medlem
Miekkalinnas avatar
Hade redan träffat frugan när vi åkte på vår första finlandskryssning första gången för ca 15-20 år sedan. Vi bodde i en stad ca 1 timmes färd till Vikingline och de hade en egen buss man blev körd till terminalen.

Det var ett grabbgäng på ca 5-6 pers i 35 års åldern och ett tjejgäng några år äldre.
Direkt började de dricka och ragga på varandra och snart satt varenda en och snackade med sitt kommande ligg. De bjöd t o m mig och frugan på sprit.

Är nog inga problem att få till det om man är berdd att sätta på en 40plussare är, någorlunda social och det inte är allför stor konkurrens om dessa Milfs eller Grilfs. Så mitt tips är att starta i Vikinglines buss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in