2018-06-08, 13:39
Medlem
Anthony Bourdain gick bort idag. Han blev 61 år gammal, troligtvis tog han sitt liv. Spekulationer kring varför? Tidigare har han missbrukat narkotika.

https://edition.cnn.com/2018/06/08/u...bit/index.html
Citera
2018-06-08, 13:47
Medlem
Andersdamaans avatar
Vila i frid! Gillade hans kombinerade mat/reseprogram där han på sitt buttra men ändå roliga sätt gav ris och ros åt det som han käkade.

Tunnbrödsrulle med räksallad gick visst hem hos honom:
https://www.youtube.com/watch?v=fPCytfxNU7Y
Citera
2018-06-08, 13:58
Medlem
stibkloFs avatar
Äh - va fan! Enda kocken jag tittade på. Så jäkla trist
Citera
2018-06-08, 14:01
Medlem
Vila i frid.

En sann personlighet i rutan. En av de minst politiskt korrekta har gått ur tiden.
Citera
2018-06-08, 14:15
Medlem
4yoonlys avatar
Va trist, han verkade ju vara en livsnjutare så trodde väl om något skulle dödat honom var det något av detta. Har någon en aning om varför han tog livet av sig?
Citera
2018-06-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Vila i frid.

En sann personlighet i rutan. En av de minst politiskt korrekta har gått ur tiden.

Han har blivit extremt PK på senare år. Antar att det är det som ligger till grund för hans självmord, hans personlighet passar inte detta sektbeteende. Synd.
Citera
2018-06-08, 14:22
Medlem
Hirvis avatar
En sann ikon är ur tiden.
Utan tvekan min favoritkock i tv. En persons vars intresse för mat verkligen inspirerat mig att gå lite utanför min bekvämlighetszon när jag är ute och reser.

Han kändes så genuin och lättsam på något sätt. Ge honom en vodka-shot och en bit kött och han är glad. Alltid öppen och genuint nyfiken på saker oavsett om det är streetfood eller att sitta hos en finsk mormor och vänta på hemlagat.
Citera
2018-06-08, 14:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jag tyckte att han återkom lite väl ofta till "dead hookers" i sitt mellansnack.
Citera
2018-06-08, 14:29
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Fan va tråkigt, jag verkligen gillade honom, svårt att smälta att tog sitt eget liv!
Men CNN verkar ju vara så himla säker på det, kanske ser det bättre ut så, han jobbade ju där.
Jättetråkigt och bara 61.
Citera
2018-06-08, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tyckte att han återkom lite väl ofta till "dead hookers" i sitt mellansnack.
En gång var han i Skåne och viftade bara med den skånska flaggan.
Citera
2018-06-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
En gång var han i Skåne och viftade bara med den skånska flaggan.

Han var väl på besök i norra Sverige också var för ca. 10-15 år sedan där han åt på en lokal krog? Har inte sett allt för mycket med den här mannen men vet allt vem han är.

Han verkade rätt kritisk emot andra matprogramledare och rätt spydig. Var han en bitter man tro?
Citera
2018-06-08, 14:55
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Kanske gjorde han en "Michael Hutchence" på hotellrummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in