2018-06-07, 07:00
Medlem
crippas avatar
Okunnigheten breder ut sig! "Franska nypet" var vanligt förr i världen också. Läs på innan du uttalar dig så tvärsäkert!
Citera
2018-06-07, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabbi
Ja men om han tycker jag gör på ett konstigt sätt, gör fel osv... är en sån intim situation så skulle skämmas ihjäl om jag gör något som helst minsta fel, måste ju göra allt rätt
Öva på nån annan tills du kan
Citera
2018-06-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Med den enorma osäkerheten du har så spelar det ingen roll även om du skulle göra allt rätt. Man kommer ändå se i dina ögon och nånstans också i ditt beteende att du är otrygg i dig själv.Oerhört avtändande.

Hellre en tjej som inte vet hur man gör men som gör det för att hon vill, man ser och märker att hon försöker för att hon gillar det och vill göra det så bra hon kan. Än en tjej som bara på ren rutin gör det är rent tekniskt väldigt kunnig.

Det är egentligen inte hur bra man gör det utan själva inlevelsen, blicken, hungern. En kåt tjej utan teknik slår lätt en frånvarande som gör som alla andra-tjej med grym teknik.

Hur kan du uttala dig om saker du inte har det minsta aning om?
Att förklara en avsugning eller annat så måste man ha varit med om det. Annars är det bara fantasier, fantasier som en del är väldigt bra att förmedla som sanningar. Sanningar endast i sin egen värld.
Citera
2018-06-07, 14:19
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Vill du inte så gör det inte. Den aversion du känner emot det är korrekt, det är en onaturlig akt. Merparten av vanligt folk förr i tiden hade inte oralsex, det är en perversion som har normaliserats gradvis sen 60-70-talen och framförallt senaste 15-20 åren.
Det är upp till dig om du vill vara en hora.

Där är du helt ute och cyklar, vadå tror du inte att mänskliga släktet i alla tider har kommit på att det är väldigt skönt att ge och få oralsex? Det har vi gjort sen vi bodde i grottor på stenåldern, säkert ännu mer då för numera har vi så mycket annat att fördriva tiden med. Oralsex är fullt naturligt och en normal del av sexakten, det är instinkter som styr oss dit! Skulle ha uppkommit på 60-talet, vad är det för frireligiösa källor du fått det ifrån?
Citera
2018-06-07, 19:18
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Där är du helt ute och cyklar, vadå tror du inte att mänskliga släktet i alla tider har kommit på att det är väldigt skönt att ge och få oralsex? Det har vi gjort sen vi bodde i grottor på stenåldern, säkert ännu mer då för numera har vi så mycket annat att fördriva tiden med. Oralsex är fullt naturligt och en normal del av sexakten, det är instinkter som styr oss dit! Skulle ha uppkommit på 60-talet, vad är det för frireligiösa källor du fått det ifrån?

Normaliseringen av det började på 60-talet. Det har förekommit länge, fast i betydligt mindre utsträckning(främst överklassen som sysslade med det).
Oralsex är inte naturligt, det behöver man inte vara religiös för att förstå. Instinkt är att stoppa kuk i fitta, att stoppa kuk i mun är ett perverst påhitt. Men om du känner dig mer bekväm med att låtsas att det är naturligt och inte en perversion så får du göra det. Innerst inne vet du att jag har rätt.
Citera
2018-06-08, 22:43
Medlem
TS verkar vara en tänkande ock kännande kvinna. Jag tror att du kan hitta en bättre kille. Den nuvarande verkar vara egoistisk.

Dessutom - måste det inte finnas många som tycker att oral sex är äckligt.
Citera
2018-06-09, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Är du 14 år?

Man kommunicerar. Alla kukar och fittor är olika och behöver olika stimulans. Jag slickar fittor för fullt. Alla brudar vill ha det olika. Samma när de suger min kuk, måste jag berätta hur man gör.

Ja, beratta garna hur de suger din pojksnopp.
Citera
2018-06-09, 10:05
Medlem
musttomtes avatar
Det kan bli många negativa spiral spänningar om inte en partner ger oralsex/runkar av en. Hon måste ju prov suga en ordentligt. Som 69:an - det ska vara perverst
Citera
2018-06-10, 11:38
Medlem
Citat:
Vad gör man om man inte vågar ge sin partner oralsex? Vet att han vill ha det, men jag har så många spärrar!
Drick en snaps, blunda och tänk på Konungen. Resten ger sig själv och du någonsin sett en avsugning på film.
Citera
2018-06-10, 11:47
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Därför det inte är fräscht att svälja! Hört från många tjejer hur äckligt det är!

Det finns nog lika många som gillar det så att bygga erfarenheter på andras uttalande är ganska så korkat. Det verkar ändra sig med tiden dessutom och med olika kulturer. Förr (70-80) tal var det betydligt vanligare att tjejerna svalde sperma än vad det verkar vara numera.

Då jag bodde i Filippinerna så ansåg tjejerna att det var "fult" att inte svälja och att tjejer som spottade ut sperman var korkade "mödisar" som inte fattat grejen ännu.

Har numera en fru som anser det naturligt att svälja och som aldrig gör någon "grej" av det det bara är så för hennes del. Dessutom blir det mindre kladd och blöta fläckar i sängen.
Citera
2018-06-12, 16:41
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Det finns nog lika många som gillar det så att bygga erfarenheter på andras uttalande är ganska så korkat. Det verkar ändra sig med tiden dessutom och med olika kulturer. Förr (70-80) tal var det betydligt vanligare att tjejerna svalde sperma än vad det verkar vara numera.

Då jag bodde i Filippinerna så ansåg tjejerna att det var "fult" att inte svälja och att tjejer som spottade ut sperman var korkade "mödisar" som inte fattat grejen ännu.

Har numera en fru som anser det naturligt att svälja och som aldrig gör någon "grej" av det det bara är så för hennes del. Dessutom blir det mindre kladd och blöta fläckar i sängen.

Det beror på att avsugningar inte var i närheten lika vanligt på den tiden. Dom tjejer som gjorde utförde denna handling då var dom mest perversa, så det är inte konstigt att nästan samtliga gick hela vägen.
Citera
2018-06-24, 17:40
Medlem
Personligen tycker jag att tänder är avsett när jag blir avsugen. Bli nafsad, att tänderna skrapar lite mot ollonet eller att bli lite biten på skaftet är mumma! Alla killar som får spel och tror att kuken håller på att bli avbiten borde ta och lugna ner sig en smula

För övrigt så kan jag förstå hennes prestationsångest utifrån att jag ofta upplever att de avsugningar jag får är skitkassa. Särskilt med tjejer jag precis har träffat. Brukar flitigt ägna mig åt att råda bot på uselt oralsex genom kommunikation och övning. Säga vad jag uppskattar och hur de bäst tillämpar det. Likaså ser jag till att vara uppmärksam när jag ger oralsex, och höra mig för vad de uppskattar. Träffade en munk för sju tusen år sedan som så att kommunikation kan få människor att förstå varandra bättre

Att lära upp en kvinna i att suga rätt är i sig upphetsande då det ger mig en känsla av att vara i kontroll. Det blir liksom skönt även om hon då inte suger särskilt bra. Dock avtändande om man förklarar och försöker hjälpa henne på traven utan att hon tar till sig det jag säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in