Personligen tycker jag att tänder är avsett när jag blir avsugen. Bli nafsad, att tänderna skrapar lite mot ollonet eller att bli lite biten på skaftet är mumma! Alla killar som får spel och tror att kuken håller på att bli avbiten borde ta och lugna ner sig en smula
För övrigt så kan jag förstå hennes prestationsångest utifrån att jag ofta upplever att de avsugningar jag får är skitkassa. Särskilt med tjejer jag precis har träffat. Brukar flitigt ägna mig åt att råda bot på uselt oralsex genom kommunikation och övning. Säga vad jag uppskattar och hur de bäst tillämpar det. Likaså ser jag till att vara uppmärksam när jag ger oralsex, och höra mig för vad de uppskattar. Träffade en munk för sju tusen år sedan som så att kommunikation kan få människor att förstå varandra bättre
Att lära upp en kvinna i att suga rätt är i sig upphetsande då det ger mig en känsla av att vara i kontroll. Det blir liksom skönt även om hon då inte suger särskilt bra. Dock avtändande om man förklarar och försöker hjälpa henne på traven utan att hon tar till sig det jag säger.