2018-06-06, 13:08
Medlem
VonObens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabbi
Nu har jag heller inte tänkt suga tills att han kommer, mer som förspel. Vill inte svälja någon sats direkt...

Varför gå in med den grundinställningen till något du inte varit i närheten av att prova? Det är att låsa ner sig själv innan man egentligen vet.
Citera
2018-06-06, 15:30
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Därför att jag är sjukt nervös för att göra fel! Skulle skämmas ihjäl om jag gjorde det minsta fel liksom, jag är perfektionist så och har ett stort kontrollbehov

Det behöver du inte oroa dig för jag lovar, killar är inte så komplicerade där nere som du kanske tror 😅 all beröring är skönt och han kommer att gilla vad du än gör. Så om du inte tycker det är äckligt själv är det bara att prova sig fram. Du kommer att märka på hans reaktioner vad han gillar extra mycket. Det kommer att kännas lite ovant först men du kan i princip inte göra något fel så slappna av, lek lite med den och njut själv också. Du kan slicka, pussa, suga hårt eller mjukt. Använd händerna, hela munnen, bara tungan.. var försiktig så du inte river med tänderna bara och han kommer att älska vad du än gör med honom. Garanterat!
Citera
2018-06-06, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonOben
Varför gå in med den grundinställningen till något du inte varit i närheten av att prova? Det är att låsa ner sig själv innan man egentligen vet.

Därför det inte är fräscht att svälja! Hört från många tjejer hur äckligt det är!
Citera
2018-06-06, 15:33
Medlem
Ja jag vet inte hur jag någonsin ska våga, vågar knappt ta honom därnere, ibland har han lett ner min hand dit. Jag tänker alldeles för mycket vid sex! Kan inte släppa allt, utan jag måste ha kontroll
Citera
2018-06-06, 15:51
Bannlyst
Om du inte tycker om mannens penis och/eller sperma ska du naturligtvis undvika dem, och särskilt att ta dem i munnen. Men att dela kroppslukter och -vätskor med varandra kan vara spännande. Ni kanske kan börja med att lukta i varandras armhålor?
Citera
2018-06-06, 15:57
Medlem
BluePrinces avatar
Hur är det med sexet i övrigt, känner du dig lika osäker då? Sex handlar om att släppa hämningarna, ha skönt och njuta ihop så för din egen skull måste du bara våga släppa kontrollen. Du visste väl inte hur man gör första gången du kysstes heller, allt är nytt och lite osäkert i början och det är helt normalt.
Citera
2018-06-06, 17:17
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ja jag vet inte hur jag någonsin ska våga, vågar knappt ta honom därnere, ibland har han lett ner min hand dit. Jag tänker alldeles för mycket vid sex! Kan inte släppa allt, utan jag måste ha kontroll

Där är ditt problem.

Det handlar inte om att suga kuk, du skriver här att du knappt kan ta i kuken.

Låter snarare som att du har prestationsångest och är rädd för att göra vad som helst fel när det handlar om sex. Att vara med en partner innebär att man lär sig vad den partnern gillar och det är ok att göra "fel" i början. Det betyder inte heller att det som en nuvarande partner gillar är det som nästa partner gillar, så då får man helt lära sig på nytt.

Släpp tanken på att allt måste vara perfekt, om han inte gillar det du gör med handen, munnen eller vad som helst, så kommer han försöka guida dig rätt. På samma sätt som jag hoppas att du berättar för din partner om han gör något du inte helt gillar.
Citera
2018-06-06, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Hur är det med sexet i övrigt, känner du dig lika osäker då? Sex handlar om att släppa hämningarna, ha skönt och njuta ihop så för din egen skull måste du bara våga släppa kontrollen. Du visste väl inte hur man gör första gången du kysstes heller, allt är nytt och lite osäkert i början och det är helt normalt.

Jo jag känner mig osäker i övrigt också...vet inte hur jag ska göra för att släppa kontrollen?
Citera
2018-06-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ja men om han tycker jag gör på ett konstigt sätt, gör fel osv... är en sån intim situation så skulle skämmas ihjäl om jag gör något som helst minsta fel, måste ju göra allt rätt

Är du 14 år?

Man kommunicerar. Alla kukar och fittor är olika och behöver olika stimulans. Jag slickar fittor för fullt. Alla brudar vill ha det olika. Samma när de suger min kuk, måste jag berätta hur man gör.
Citera
2018-06-06, 21:17
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ok, ja jag kan inte göra något åt det just nu, så antar han gör slut snart. Vi har bara varit ihop sen februari så...

det låter ju som att du faktiskt vill, men har nån slags prestationsångest. säg som det är du har aldrig gjort det innan.

det är väl inte så jättesvårt att kolla kuksugteknikhjälpvideor online..

ta det försiktigt och lugnt bara.

ps. inga killar gillar när tänderna nuddar för mycket
Citera
2018-06-07, 01:34
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Vad gör man om man inte vågar ge sin partner oralsex? Vet att han vill ha det, men jag har så många spärrar!

Spärrar är inget bra. Du kan luckra upp spärrarna med alkohol, cannabis eller lugnande tabletter.

Ett annat sätt att bli av med mentala hangups är en kognitiva approach. Du får diskutera med dig själv (eller via en KBT-terapeut) vad det EGENTLIGEN är som kan hända om man ger oralsex. Du kommer nog då inse att det inte är så farligt trots allt, och när du ger dig själv det svaret så ökar din insikt om att detta handlar om en mental spärr som det ju inte finns nån anledning att behålla.

Eller är det så att du äcklas av tanken på kukar, eller att de kan vara smutsiga? Isåfall blir mitt svar att du inte ska ha oralsex, alternativt att du måste säga till att kuken måste vara noggrannt tvättad innan. Om din partner känner till din rädsla kan den kanske medverka till att göra oralsexdebuten lättare och med mindre press och stress. Sen när du gjort det en gång är problemet nog nästan löst för då blir det lätt att göra det en gång till.

En övning kanske kan vara att du agerar passiv och bara öppnar munnen, och följer hans (eller hennes) instruktioner. "Dra in tänderna" (det är ju läpparna som ska arbeta, inga vassa tänder) och sen gör många misstaget att de suger för kung och fosterland. Även om det kallas att "suga" kuk så är det faktiskt läpparna som ska arbeta mest. Suger gör man främst för att kinderna ska åka inåt och också vara med i runkprocessen.

Lycka till!
Citera
2018-06-07, 02:27
Medlem
kulturstrategs avatar
Vill du inte så gör det inte. Den aversion du känner emot det är korrekt, det är en onaturlig akt. Merparten av vanligt folk förr i tiden hade inte oralsex, det är en perversion som har normaliserats gradvis sen 60-70-talen och framförallt senaste 15-20 åren.
Det är upp till dig om du vill vara en hora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in