• 5
  • 6
2018-06-28, 04:43
Medlem
Fan vad trist, att ge avsugningar är nog det sexigaste jag vet, jag älskar det! (Dock inte hejvilt, det måste vara någon speciell)
Jag tror att jag njuter mer av att ge än att få! Finns inget som slår suget o intensiviteten vid ögonkontakt under oralsex, o hans stön när han blir paff/överraskad av vissa tekniker som gör det ännu lite skönare..
Citera
2018-06-28, 05:03
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabbi
Ja jag vet inte hur jag någonsin ska våga, vågar knappt ta honom därnere, ibland har han lett ner min hand dit. Jag tänker alldeles för mycket vid sex! Kan inte släppa allt, utan jag måste ha kontroll

Låter som en lite vissen relation, om du väljer att diskutera det här med vilt främmande korkskallar på FB i stället för att prata med den du (förhoppningsvis) älskar om det.
Varför "måste" du ha kontroll? Om man älskar någon helt och fullt kan man väl också tillåta sig att slappna av i den personens närhet. Litar du inte på honom? Skulle inte du känna dig lite förorättad om han tyckte att det var viktigare att ha kontroll över situationen än att känna fullt (och avslappnat) förtroende för dig?
Citera
2018-06-28, 23:42
Medlem
Citat:
Jo jag känner mig osäker i övrigt också...vet inte hur jag ska göra för att släppa kontrollen?

Det enda sättet är helt enkelt att göra det du känner dig obekväm med, endast då kan du övervinna din osäkerhet. Visst, det kommer säkert vara lite jobbigt första gången men sen efter att du gjort det kommer din mentala blockering att släppa och du kommer att älska att suga din partner.

Allt sitter i huvudet och det gäller bara att ta mod till dig och göra det. Punkt slut.
Din kille kommer så klart inte att tycka illa om dig ifall du skulle göra nåt fel, tvärtom tror jag han bara kommer gilla dig ännu mer och prata med varandra och fråga honom vad som är skönt och inte. Tydlig kommunikation är alltid att föredra.

Ta det lugnt och följa mina råd så kommer du snart känna dig helt bekväm med ditt sugande och din kille kommer uppskatta det också, tro mig!
Citera
2018-06-28, 23:58
Medlem
Citat:
Ja men om han tycker jag gör på ett konstigt sätt, gör fel osv... är en sån intim situation så skulle skämmas ihjäl om jag gör något som helst minsta fel, måste ju göra allt rätt

Nej men du behöver inte oroa dig. Han kommer gilla att du försöker! Om du vill det asså! Prata om det först. Håll en god kommunikation. Du behöver inte tänka så mycket på om du gör fel herregud. Men som sagt prata om det, fråga han om han gillar det och så, vilket han kommer göra och du kommer lära dig bli bra på det om du nu vill det. Ta det lugnt
Citera
2018-11-01, 17:59
Bannlyst
pröva suga på en banan hemma först och öva upp munnen lite.. sen pröva på honom, tycker du det är jobbigt be han blunda och ta steg för steg, han lär ju gilla att du suger honom, känner du att du inte alls gillar oralsex .. ja då får det ju vara
Citera
2018-11-02, 21:27
Medlem
Som sagt, testa hemma! Annars prata med din partner, kommunikation och tillit är nyckeln även i sexlivet.
Citera
2018-11-21, 23:11
Medlem
OrakelSpektakels avatar
Citat:
Ja men om han tycker jag gör på ett konstigt sätt, gör fel osv... är en sån intim situation så skulle skämmas ihjäl om jag gör något som helst minsta fel, måste ju göra allt rätt
Här är nog enda problemet skulle jag tro.
Om du gör det på ett sätt som känns bra för dig, så har jag RIKTIGT svårt att tro att det skulle kännas fel för honom.
Bra sex kommer med tiden och det är lätt att få intrycket att alla andra bara har perfekt sex hela tiden. Jag har nästan glömt vilka bekymmer jag hade när jag var i den ålder jag gissar att du har.

Tala om att du har lite svårt för att suga, att han måste kunna ta det lugnt. Är han rädd om dig så lyssnar han på det! Sedan ser du till att njuta av hur läckert det är, om det för dig innebär att blunda en stund, titta upp på honom en stund, ta hårt tag i den eller jobba mjukt o sakta spelar mindre roll.
Det märks om du gillar det, och då är der bra! Riktigt bra!
Citera
2018-11-22, 15:41
Medlem
Citat:
Vad gör man om man inte vågar ge sin partner oralsex? Vet att han vill ha det, men jag har så många spärrar!

Vad gör man med spärrar?
Man kan låta dom vara och låta det styra ens liv, eller så försöker man lösa det.
Om du inte vågar pga att du är osäker på om du är bra så finns det olika typer av video på nätet för detta. BÄST är dock om du frågar honom om hur han gillar det. I slutändan så tror jag att 90% av killar skulle skriva under på att en dålig avsugning är bättre än ingen avsugning. Det är svårt att misslyckas med en. Vad du än gör med det både ser och känns bra.
Om du inte vågar pga andra anledningar än att du inte vet hur... Ja, då måste du definiera med vad du menar med att du inte "vågar".
Citera
2019-03-28, 02:37
Medlem
Suga är helt ok för mig men jag skulle aldrig för mitt liv vilja ta satsen i munnen. Det är min pojkväns dröm att jag ska göra det. Men nerver. Mina klökreflexer är stora och sperma smakar inte hallon direkt. Beskt å konstig konsistens som får det å kväljas inom mig. Jag smakade pyttelite en gång när jag sugit å runkat ut satsen på hans mage. De va skitnasty. Alla killar har väl olika sperma konsistenser och smak men jag hade aldrig kunnat göra det ändå. Känner mig nästan gråtfärdig när min kille ger lite gliringar om att det skulle va skönt å bli avsugen helt. Jag kan suga bra men inte fullt ut som han önskar. Jag vill ju göra det skönt för han men inte detta. Han får helt enkelt gilla läget
Citera
2019-04-05, 07:15
Medlem
Citat:
Vad gör man om man inte vågar ge sin partner oralsex? Vet att han vill ha det, men jag har så många spärrar!
Märkte redan i början att hon tappa lusten till å se ja få utlösning sen lärde ja mig att detta klara ja å ge med tungan ,medans ni klart är viktigt med killar som kan de på tjejer dom träffat
Citera
2019-04-05, 07:28
Medlem
Citat:

Där har du ditt svar. Fråga hur han vill ha det. Ta fram ngn porrfilm o kolla hur de gör. Övning ger färdighet.

Minns att jag hade mig en ung tjej en gång hon var 14 jag var 18 detta var 1998, henne fick hjag lära upp o det blev bra. Idag har hon ett rykte för att svälja kukar hela vad jag förstått.
Citera
2019-04-05, 08:23
Medlem
Sex med munnen är äckligt. Sånt gör man i porrfilmer. Skaffa en annan kille som är vettig.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in