Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Jag har aldrig anklagat dig för att ligga bakom det här utan hellre försökt städa upp i all den här sörjan. Vi har varit helt öppna om vad som hänt i hela den här sorgliga och fjamtiga affären och gjort vårt bästa för att fria ditt forum från skuld. Ärligt så är jag lessen att skuggan fallit over dig men as you sow shall you reap. Det här är mitt sista inlägg i geggamojjan men jag uppmanar dig att hålla koll på framtida "bus".
Nej, du har säker aldrig anklagat mig för något, men jag har heller inte riktat mina inlägg till dig. Och som jag sår som jag skördar, ja jag är inte omedveten om att en klick det här forumets moderatorer fått offentliga käftsmällar av mig. Men är admin skyldig till deras agerande? Borde de i sanningens namn vara sparkade nu om deras beteendes skugga skulle falla över honom? Skall jag sparka Charley för att hon gjort någon som inte ens är olagligt.
Jag inser att ni aldrig tänker erkänna att ni gjort fel, men den kritik som riktades mot att jag "överreagerade" gällande Ruskigbuss borde någonstans ringa en klocka i bakhuvudet på er. Jag drog en urkorkad slusats och bad om ursäkt offentligt. I mina ögon är er överreaktion minst dubbelt så korkad,men att erkänna fel är väl inget som anstår en moderator här.