Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-31, 22:32
  #1
Medlem
Liksom varför? Varför skulle man vilja dra hem med någon random som man inte känner, om inte för att ha sex. Tycker man läser ofta om "våldtäkter" som ska ha skett då någon brud följt med hem en kille efter en krogkväll. Liksom, jag skulle aldrig följa med en brud hem ifall jag inte ville knulla henne, liksom det finns ingen anledning till det alls.
Citera
2018-05-31, 22:35
  #2
Medlem
Ultrasmisks avatar
Det är något djupt rotat och sjukt i vissa kvinnor, de livnär sig psykologiskt, som vampyrer.

Att en och annan av dessa kvinnor får känna på sin egna psykologiska terror kanske är en skänk av rättvisa vid tillfälle ?
Citera
2018-05-31, 22:36
  #3
Medlem
Du vet väl att det är ångesten dagen efter som skapar rubriker?
Citera
2018-05-31, 22:37
  #4
Medlem
Ovan
Citera
2018-05-31, 22:41
  #5
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoneg
Liksom varför? Varför skulle man vilja dra hem med någon random som man inte känner, om inte för att ha sex. Tycker man läser ofta om "våldtäkter" som ska ha skett då någon brud följt med hem en kille efter en krogkväll. Liksom, jag skulle aldrig följa med en brud hem ifall jag inte ville knulla henne, liksom det finns ingen anledning till det alls.

Man måste inte ha sex första gången. Men håller med om att man inte tar med någon hem om man inte skulle vilja ha sex både då eller senare.
Citera
2018-05-31, 22:44
  #6
Medlem
Tjejer super för mycket och glömmer hur det är att vara nykter.
Citera
2018-05-31, 22:51
  #7
Medlem
Det gör dom visst. Dom vill bara inte att det ska talas om i klartext.

Killar brukar mer vara inställda på att knulla, det är liksom mer binärt och en grej som man gärna bestämmer i förväg. Tjejer kan ofta ändra sig i sista sekund. Det kan vara jävligt frustrerande som man om man blivit teasad och uppkåtad en hel kväll och hånglat med en tjejen o klämt henne på pattarna och röven och så precis när trosorna ska av så tar det tvärstopp. Det är nog där som många våldtäkter sker tror jag.
__________________
Senast redigerad av impasto 2018-05-31 kl. 22:54.
Citera
2018-05-31, 23:09
  #8
Medlem
Förförandet är en konst, precis som i djurvärlden. Om spindelhanen smeker spindelhonan fel blir han uppäten. Hos oss människor är honan inte av den kalibern, så därför är hon ännu känsligare. Det vanligaste är väl att snubben inte längre kan bärga sig utan flyger på henne på ett för henne alltför aggressivt sätt. Eller att snubben ”byter mental skepnad” mitt i kåtslaget på annat sätt, vilket skrämmer henne. Svårare än så är det inte.
Citera
2018-05-31, 23:34
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Förförandet är en konst, precis som i djurvärlden. Om spindelhanen smeker spindelhonan fel blir han uppäten. Hos oss människor är honan inte av den kalibern, så därför är hon ännu känsligare. Det vanligaste är väl att snubben inte längre kan bärga sig utan flyger på henne på ett för henne alltför aggressivt sätt. Eller att snubben ”byter mental skepnad” mitt i kåtslaget på annat sätt, vilket skrämmer henne. Svårare än så är det inte.

Det händer kvinnor också, det berättade en alkisgranne för mig.
Hon blev också galet arg och aggressiv.
Hon hade dragit hem en snubbe som bara ville sova, hon blev så förbannad att hon gick ut och rökte och lipade, började snacka med mig som var på väg hem från jobbet.
Sen ringde hon polisen och anmälde honom! Alltså hon bokstavligen sa till polisen att hon ville anmäla honom för att inte vilja ligga med henne!
Citera
2018-06-01, 00:29
  #10
Moderator
tobess avatar
Svar: Det gör man inte. Men alla har förstås rätt att ändra sig, och (tyvärr) händer det ibland.

Detta är nog också en av de stora skillnaderna (om man vill generalisera lite) mellan män och kvinnor. Går en man hem med en kvinna med målet att knulla så kommer dom i allmänhet att göra det, även om det skulle visa sig att förpackningen inte motsvarar varan när dom hunnit nyktra till lite och/eller få av sig lite kläder.

Det samma gäller inte nödvändigtvis för kvinnor. Där kan det läget ändras i princip när som helst.
Citera
2018-06-01, 01:49
  #11
Avstängd
sexless innkeeper? ....vill bara nån stans och sova?
Citera
2018-06-01, 01:57
  #12
Medlem
Kallas för att umgås. Kvinnor umgås väldigt mycket med män de inte har sex med och även kring alkoholintag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback