• 1
  • 2
2018-05-28, 03:23
Medlem
Det verkar som psykoser kan orsakas av att onda andar förföljer en människa och på något sätt avger sin destruktiva energi till den människans energifält med rasering av den psykiska hälsan som följd.

Verklighetsförvrängning, "hallucinationer" som inte är hallucinationer utan en korrekt uppfattning av den verklighet som sammanfaller med den energi som genomsyrar personen.

Livskraften sugs ut och kaos uppstår, personen drivs till vansinne om inte änglarna och gud ingriper.

Nej, jag vet inte vad jag talar om, men finns det någon sanning i det jag skriver?
Citera
2018-05-28, 03:29
Medlem
Trunsheoss avatar
Eller så kan det vara ett sjukdomstillstånd. Undrar vad som är troligast.

Är du vuxen och tror på spöken så borde du inte ha rösträtt. Dumfan.
Citera
2018-05-28, 05:47
Medlem
Europes avatar
Nej. Däremot kan en psykos göra att man tror att onda andar förföljer en och på något sätt avger sin destruktiva energi till ens energifält med rasering av den psykiska hälsan som följd.
Citera
2018-05-28, 08:21
Medlem
PotatisLampans avatar
Alltid när någon skriver nåt totalt korkat, så använder dom alltid massa mer komplicerade ord för att låta smartare haha, kolla texten bara
Citera
2018-05-28, 08:27
Medlem
Svårt att säga eftersom varje fall är olika. Däremot förekommer det troligen fall där spirituell ohälsa varit orsak för sjukdomstillståndet. Notera hur det oftast är ateister och folk i svår nöd utan någon kraft att vända sig till som tenderar att få psykisk ohälsa.

Det är nog inget heligt eller "rent" som kan motverka dessa onda krafter för dessa. Så du tänker i rätt riktning
Citera
2018-05-28, 09:24
Medlem
kalkryggars avatar
Nej det finns ingen sanning i det du skriver eftersom det inte finns några andar (varken onda eller goda). Det är bara påhitt av människor som för det mesta är onda och vill lura pengar av andra som är lätta att lura att det finns andar (onda).

Citat:
Ursprungligen postat av Tacosbaren
Svårt att säga eftersom varje fall är olika. Däremot förekommer det troligen fall där spirituell ohälsa varit orsak för sjukdomstillståndet. Notera hur det oftast är ateister och folk i svår nöd utan någon kraft att vända sig till som tenderar att få psykisk ohälsa.

Det är nog inget heligt eller "rent" som kan motverka dessa onda krafter för dessa. Så du tänker i rätt riktning

Om det nu är så att Ts befinner sig i ett psykiskt instabilt scenario med psykos i bilden så kan såna här inlägg du gör vara farliga. Idiot! Bara för att du vill tramsa och tro att du vill vara rolig så kan du väl sluta upp med sånt här trams.
Citera
2018-05-28, 09:56
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjeragNorway2018
Det verkar som psykoser kan orsakas av att onda andar förföljer en människa och på något sätt avger sin destruktiva energi till den människans energifält med rasering av den psykiska hälsan som följd.

Verklighetsförvrängning, "hallucinationer" som inte är hallucinationer utan en korrekt uppfattning av den verklighet som sammanfaller med den energi som genomsyrar personen.

Livskraften sugs ut och kaos uppstår, personen drivs till vansinne om inte änglarna och gud ingriper.

Nej, jag vet inte vad jag talar om, men finns det någon sanning i det jag skriver?
Hjärnan och medvetandet och samvetet är kraftfulla mystiska och djupa saker.
Du behöver inte komplicera det du inte känner till med ännu mer mystik och saker ingen människa möjligtvis kan veta.
Citera
2018-05-28, 11:26
Medlem
SektenAnderssons avatar
Ja det kan stämma till viss del, skillnaden idag är att så fort en oren ande träder in i en människa så vill folk istället se det som en sjukdom och sätta diagnoser
Citera
2018-05-28, 16:15
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SektenAndersson
Ja det kan stämma till viss del, skillnaden idag är att så fort en oren ande träder in i en människa så vill folk istället se det som en sjukdom och sätta diagnoser

Tack för din insats!

Självklart, botat fler människor än sahlgrenska universitetssjukhuset, tar tag i det förbannade odjuret och separerar huvudet från kroppen om det inte lämnar skapelsen ifred!
Citera
2018-05-28, 17:24
Medlem
thegodalmightys avatar
Ja, det är väl självklart, behöver man ju inte ens fråga.
Citera
2018-05-28, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjeragNorway2018

Källa till det fetade?
Citera
2018-05-28, 17:53
Medlem
DaChiefs avatar
Det låter som scientologi. Inte så troligt dvs.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in