2018-05-28, 01:17
Medlem
Naknekejsarens avatar
De som lyckas klättra inom ideologhierarkin är ju de ideologiskt mest extrema. De är även de som har mest att tjäna på att vara ideologiskt extrema, då de då skänks en megafon med stor lön som kommer med det.

Vit kränkt kvinna är kort sagt en industri, som betar prispengar åt extremister som kan skrika högst.

Sedan så ska alla i underleden rätta sig efter megafonen, det är vanliga kvinnor som blir mentalt blockerade av denna ständiga ideologiska jargong om godhet som förknippas med vänsterideal (alla tjejer vill bli ansedda som goda och trevliga individer med vettiga värderingar. De har sedan väldigt svårt att säga ifrån och riskera bli socialt utstötta. Se vad som hände med Katarina Janouch, hon var ju väldigt PK och sa något fel, sedan blev hon favorit mobboffret åt det gamla gänget.

En tro är något oerhört starkt, det är något som ansluter människor till olika tribala enheter och aktiverar tribala instinkter. Ingen i en tribe vågar säga emot shamanen och riskera blit utslängd i kylan. Det krävs kreativitet och slughet för att rädda vita kvinnor från deras nuvarande situation av ångest, det är en ångest som uppkommit då disparansen mellan tron och verkligheten(den uppenbarade sanningen) blir allt mer uppenbar för alla att se.

Nu blrjar momentet att komma upp med strategier att rädda vanliga kvinnor från eländet, låt oss inte föra en narrativ då där det handlar om män mot kvinnor och alla kvinnor är eländiga förrädare.
Citera
2018-05-28, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
De som lyckas klättra inom ideologhierarkin är ju de ideologiskt mest extrema. De är även de som har mest att tjäna på att vara ideologiskt extrema, då de då skänks en megafon med stor lön som kommer med det.

Vit kränkt kvinna är kort sagt en industri, som betar prispengar åt extremister som kan skrika högst.

Sedan så ska alla i underleden rätta sig efter megafonen, det är vanliga kvinnor som blir mentalt blockerade av denna ständiga ideologiska jargong om godhet som förknippas med vänsterideal (alla tjejer vill bli ansedda som goda och trevliga individer med vettiga värderingar. De har sedan väldigt svårt att säga ifrån och riskera bli socialt utstötta. Se vad som hände med Katarina Janouch, hon var ju väldigt PK och sa något fel, sedan blev hon favorit mobboffret åt det gamla gänget.

En tro är något oerhört starkt, det är något som ansluter människor till olika tribala enheter och aktiverar tribala instinkter. Ingen i en tribe vågar säga emot shamanen och riskera blit utslängd i kylan. Det krävs kreativitet och slughet för att rädda vita kvinnor från deras nuvarande situation av ångest, det är en ångest som uppkommit då disparansen mellan tron och verkligheten(den uppenbarade sanningen) blir allt mer uppenbar för alla att se.

Nu blrjar momentet att komma upp med strategier att rädda vanliga kvinnor från eländet, låt oss inte föra en narrativ då där det handlar om män mot kvinnor och alla kvinnor är eländiga förrädare.

Kvinnorna där ÄR förrädare!

Jag kan tänka mig att ta dem till mig igen när de självmant går ut på gator och torg med en gemensam och officiell ursäkt och ber om förlåtelse.
Citera
2018-05-28, 18:23
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb

Jag kan tänka mig att ta dem till mig igen när de självmant går ut på gator och torg med en gemensam och officiell ursäkt och ber om förlåtelse.

Låter som en vettig idé.
Citera
2018-05-28, 18:30
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren
Hur kommer det sig att det finns så många vita, kränta kvinnor i Sverige? Kvinnor som gärna applåderar utländska mörkermän, propagerar för massinvandring av hazarer och gärna relativiserar och bortförklarar alla svartmuskiga mäns våldtäkter och mord?

Vad driver den vita, kränkta kvinnan till detta självskadebeteende? Varför agerar de propagandamaskiner åt folk som kommer att ge dem en sämre jämställdhet i samhället?

Särskilt uttalade feminister verkar vara de som är de mest kränkta av alla. De hatar män, kött och älskar mångkultur. Är verkligen sojabönor, en arabunge och öppna gränser vägen till en fri feminism och ren jämställdhet?

Slutfrågan är; Hur blir vi kvitt alla kränkta, vita kvinnor som strukturellt degenererar samhället? Behöver vi tvångsinternera dem, eller bara utvisa dem alla?
Fantastiskt inlägg, som utan att förstå det förklarar vad det handlar om.
VI KVINNOR I SVERIGE ÄR TOTALT UTTRÅKADE AV ALLA DESSA VITA MÄN, SOM LYCKAS KOMBINERA ATT VARA KÖNS-FÖRTRYCKANDE PATRIARKER MED ATT VARA URTRÅKIGA SILLMJÖLKAR!
Fattar du hur trötta vi är på er. Det är ett skäl till att man välkomnar invandring - det kan ju iallafall inte bli värre än vad det är! Dessutom invandring av färgade kroppar är en utmaning mot normen om den vita mannens överhöghet.

Annars är det ju uppenbart att TS är en riktig looser. Säkert såsse, boende på landsbygden, och definitivt singel!
Senast redigerad av genushexan 2018-05-28 kl. 18:33.
Citera
2018-05-28, 19:47
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Fantastiskt inlägg, som utan att förstå det förklarar vad det handlar om.
VI KVINNOR I SVERIGE ÄR TOTALT UTTRÅKADE AV ALLA DESSA VITA MÄN, SOM LYCKAS KOMBINERA ATT VARA KÖNS-FÖRTRYCKANDE PATRIARKER MED ATT VARA URTRÅKIGA SILLMJÖLKAR!
Riktiga terrormesar va?
Citat:
Fattar du hur trötta vi är på er. Det är ett skäl till att man välkomnar invandring - det kan ju iallafall inte bli värre än vad det är! Dessutom invandring av färgade kroppar är en utmaning mot normen om den vita mannens överhöghet.
Haha, tro mig. Det kan bli och blir mycket värre.
Har du varit i Jemen nån gång?
Kabul?
Mogadishu?
Snart behöver du inte åka. Du har det snart i nästa kvarter.
Citat:
Annars är det ju uppenbart att TS är en riktig looser. Säkert såsse, boende på landsbygden, och definitivt singel!
Din sort är ganska enkel att räkna ut vart hen kommer ifrån.
Men jag säger ingenting. Det är emot reglerna.
Citera
2018-05-28, 20:50
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Ni får spreta ut med benen och ta hur mycket plats ni vill om jag får ta plats från er genom att göra detsamma. Kunde för fan inte ens få plats med benen inom bilden utan att kämpa för att ta ett kort. Kan jag sitta som folk borde en vanlig man också klara av det. Det enda som gör gymnastiska konsten normalt hos mannen, är hans ego.

#påvägmotmedelåldern

http://www.bilddump.se/bilder/201805....170.9.158.jpg

Det är inte skönt att sitta med ihop stängda ben när man har kulor mellan benen. Tyvärr inget som vi kan ro för. Sen finns det säkert dom som överdriver. Du får ju sitta hur du vill på ditt eget säte.
Citera
2018-05-28, 20:55
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb

Jag har enorma problem med sådan kollektivisering av skuld till grupper, om än svenska kvinnor givetvis är mera suspekta för dekadenta värderingar i snitt och man måste vara jävligt försiktigt att halka in i deras spindelnät.

Annars är svenska män också ganska dekadenta, jag tycker det blir larvigt att försöka skjuta över all skuld till kvinnor på det sättet. Vi och dom tänk kommer inte hålla i längden åt vadera sida, vill du att vi ska begå kollektiv självmord för någon ideal så antar jag att det finns någon ära i det, men jag tror att just skadeglädjen och hämndbegäret stör mig något mera. Kan inte se något bra som kan komma ut ur det.
Citera
2018-05-28, 21:25
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ni får spreta ut med benen och ta hur mycket plats ni vill om jag får ta plats från er genom att göra detsamma. Kunde för fan inte ens få plats med benen inom bilden utan att kämpa för att ta ett kort. Kan jag sitta som folk borde en vanlig man också klara av det. Det enda som gör gymnastiska konsten normalt hos mannen, är hans ego.

#påvägmotmedelåldern

http://www.bilddump.se/bilder/201805....170.9.158.jpg
Kan du tänka dig hur du skulle sitta om du hade pattarna i armhålorna i stället för ute och mitt på bröstet?
Citera
2018-05-28, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Kan du tänka dig hur du skulle sitta om du hade pattarna i armhålorna i stället för ute och mitt på bröstet?
Så stor? Kanske en varning på tröjan vore på sin plats? Så vi andra har bättre förståelse.
Citera
2018-05-28, 23:06
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Så stor? Kanske en varning på tröjan vore på sin plats? Så vi andra har bättre förståelse.
Det är en anatomisk liknelse.
Juvelerna gillar inte att vara i kläm och det är inte den vanlige mannen som bestämt vilka byxor man ska ha på sig utan samhället som kräver vissa uniformer för män. Om det sen är ljusblå skjorta och slips eller ljusgrön väst är oviktigt.
Man ska se på dem att de jobbar.
Citera
2018-05-28, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Det är en anatomisk liknelse.
Juvelerna gillar inte att vara i kläm och det är inte den vanlige mannen som bestämt vilka byxor man ska ha på sig utan samhället som kräver vissa uniformer för män. Om det sen är ljusblå skjorta och slips eller ljusgrön väst är oviktigt.
Man ska se på dem att de jobbar.
Ska man se på juvelerna att de arbetar?
Citera
2018-05-29, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag har enorma problem med sådan kollektivisering av skuld till grupper, om än svenska kvinnor givetvis är mera suspekta för dekadenta värderingar i snitt och man måste vara jävligt försiktigt att halka in i deras spindelnät.

Annars är svenska män också ganska dekadenta, jag tycker det blir larvigt att försöka skjuta över all skuld till kvinnor på det sättet. Vi och dom tänk kommer inte hålla i längden åt vadera sida, vill du att vi ska begå kollektiv självmord för någon ideal så antar jag att det finns någon ära i det, men jag tror att just skadeglädjen och hämndbegäret stör mig något mera. Kan inte se något bra som kan komma ut ur det.

Visst, jag förstår vad du säger och du har rätt i sak. Dock, och ett jävligt stort sådant; kvinnor generellt tänker och lider av de går i affekt som barn. Att resonera med dem och försöka få dem att se det stora perspektivet är lönlöst. 'Skamvrån', time-out, 'grounded', (aga) och liknande grepp har inte utan anledning fungerat förhållandevis väl som verktyg till att hålla narcissismen i schack hos barn och anser jag är väl lämpad även hos (Svenska) kvinnor. Ja, förutom aga då..

I andra delar av världen har krig, svält och liknande istället 'uppfostrat' kvinnan till att ta ett samhälleigt ansvar. Inte så mycket i Sverige..
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2018-05-29 kl. 05:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in