• 1
  • 2
2018-05-27, 17:55
Bannlyst
Hur kommer det sig att det finns så många vita, kränta kvinnor i Sverige? Kvinnor som gärna applåderar utländska mörkermän, propagerar för massinvandring av hazarer och gärna relativiserar och bortförklarar alla svartmuskiga mäns våldtäkter och mord?

Vad driver den vita, kränkta kvinnan till detta självskadebeteende? Varför agerar de propagandamaskiner åt folk som kommer att ge dem en sämre jämställdhet i samhället?

Särskilt uttalade feminister verkar vara de som är de mest kränkta av alla. De hatar män, kött och älskar mångkultur. Är verkligen sojabönor, en arabunge och öppna gränser vägen till en fri feminism och ren jämställdhet?

Slutfrågan är; Hur blir vi kvitt alla kränkta, vita kvinnor som strukturellt degenererar samhället? Behöver vi tvångsinternera dem, eller bara utvisa dem alla?
Citera
2018-05-27, 18:31
Medlem
Chics avatar
Är det inte resultatet av propaganda som vi fått in i oss som barn, redan när vi såg på Bolibompa på SVT?
Det är svårt att släppa en syn man har haft i nästan hela sitt liv och det är endast få som själva inser att de tidigare hade fel, utan att behöva utsättas för något hemskt själva eller ha någon i sin närhet som blivit utsatt.

Jag har själv tidigare varit vänster och trott just på allt det som tillhör med mångkultur, lika värde osv. Sedan någonstans i sena tonåren så förstod jag att detta helt enkelt är en orealistisk idealism.

Tyvärr har vissa andra kvinnor fortfarande inte förstått detta och kan gå runt även i 40-års åldern och tro på dessa sagoberättelser. Nu blir de färre och färre för var dag som går för de börjar erfara vad den politiken de stöttat egentligen leder till.

Det sägs att bränt barn skyr elden, och det är väldigt tragiskt att vissa måste brännas innan de förstår simpla saker.

Men vi kan nog konstatera att om inte Etablissemanget hade spridit så mycket propaganda till oss redan som barn så hade de flesta av oss som blivit vänster och försvarat dessa vansinnigheter aldrig gjort det till att börja med.
Citera
2018-05-27, 18:39
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Jävligt intressant diskussion, min uppfattning lyder såhär ( jag vet att det är såhär)

Alla kvinnor kräver någon sorts uppmärksamhet, och får dom inte det så blir dom helt dumma i huvudet, feminister är oftast fula/överviktiga/inte får någon uppmärksamhet av någon kille & är avundssjuka på andra tjejer som får bekräftelse av killar. Och då hatar dom män och drar alla över en kam för att försöka få uppmärksamhet på det viset.

Dom är väl medvetna om att tjejer i vissa (många fall?) ser bättre ut än dom och kan blir väldigt otrevliga genom det.
Senast redigerad av Skrattgrabben 2018-05-27 kl. 18:45.
Citera
2018-05-27, 19:12
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Jävligt intressant diskussion, min uppfattning lyder såhär ( jag vet att det är såhär)

Alla kvinnor kräver någon sorts uppmärksamhet, och får dom inte det så blir dom helt dumma i huvudet, feminister är oftast fula/överviktiga/inte får någon uppmärksamhet av någon kille & är avundssjuka på andra tjejer som får bekräftelse av killar. Och då hatar dom män och drar alla över en kam för att försöka få uppmärksamhet på det viset.

Dom är väl medvetna om att tjejer i vissa (många fall?) ser bättre ut än dom och kan blir väldigt otrevliga genom det.

100% sanning. Och pga detta vill dom förstöra för alla andra i samhället.
Citera
2018-05-27, 19:17
Medlem
Definiera vit, kränkt kvinna bättre. Känns som om det borde vara synonymt med vit kränkt man.
Citera
2018-05-27, 19:21
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
100% sanning. Och pga detta vill dom förstöra för alla andra i samhället.

Japp!
Citera
2018-05-27, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Definiera vit, kränkt kvinna bättre. Känns som om det borde vara synonymt med vit kränkt man.

Tjock, i övre medelåldern och jobbar inom det kommunala, oftast. Oftast retoriska analfabeter och politiska nybörjare.
Citera
2018-05-27, 19:26
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig

Kvinnor som påstår att dom har det sämre ställt än männen i väst världen. På andra håll i världen kan jag absolut hålla med om att det inte är jämställt. Kvinnor som påstår att löneskillnaderna endast har med könet att göra. Kvinnor som klagar på mannens naturliga sätt att sitta S.k '' Manspreading '' Medans det är helt okej för kvinnor att ta upp 10 platser med sina shoppingväskor.

Listan fortsätter nog i all oändlighet när det kommer till kränkta kvinnor
Citera
2018-05-27, 19:40
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Kvinnor som påstår att dom har det sämre ställt än männen i väst världen. På andra håll i världen kan jag absolut hålla med om att det inte är jämställt. Kvinnor som påstår att löneskillnaderna endast har med könet att göra. Kvinnor som klagar på mannens naturliga sätt att sitta S.k '' Manspreading '' Medans det är helt okej för kvinnor att ta upp 10 platser med sina shoppingväskor.

Håller med till 100%. Bra förklarat
Citera
2018-05-27, 22:58
Bannlyst
Varför är det så hög andel kvinnor som är kränkta?
Citera
2018-05-28, 00:37
Medlem
Om jag, som kvinna och vit, får komma med lite tankar så skulle jag vilja säga att andelen kränkta kvinnor är ungefär lika hög som andelen kränkta män. Går knappt att läsa ett kommentarsfält längre där en kränkt vit man klagar när en kvinna yttrar en åsikt, och detsamma gäller kommentarsfält där kvinnor är kränkta. Vi kommer nog aldrig bli av med det. Sen finns det saker jag tycker att man, på båda sidor, får klaga på. Och jag tycker inte att vi är helt jämställda, inte riktigt, och vi kommer nog aldrig bli det heller, för vi människor har olika syn på saker och ting. Kan tillägga att ja, jag är för jämställdhet och nej, jag sätter ingen label på mig själv.
Citera
2018-05-28, 01:07
Medlem
Citat:

Ni får spreta ut med benen och ta hur mycket plats ni vill om jag får ta plats från er genom att göra detsamma. Kunde för fan inte ens få plats med benen inom bilden utan att kämpa för att ta ett kort. Kan jag sitta som folk borde en vanlig man också klara av det. Det enda som gör gymnastiska konsten normalt hos mannen, är hans ego.

#påvägmotmedelåldern

http://www.bilddump.se/bilder/201805....170.9.158.jpg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här