Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-27, 04:52
  #13
Medlem
Ibland tar det tid innan man hittar rätt, så enkelt är det.
Nu delar jag visserligen inte din situation men om jag var du skulle jag inte oroa mig över det så länge du inte lever ditt liv helt isolerad från andra människor (vilket inte verkar vara fallet).

Ett förhållande har ju i sig själv inget värde om det inte är med en person man faktiskt vill vara tillsammans med. Hellre 25 utan att ha haft ett förhållande än 25 och bara haft riktigt dåliga förhållanden så att säga.

Och du, oroa dig inte över längden. Fattar att det kan kännas surt men har ett par bekanta/polare i din sits och de får damer trotts sina centimeter. Allt handlar om självförtroende, längd är inte så jävla viktigt som vissa galningar på sociala medier får det att framstå.
Citera
2018-05-27, 12:02
  #14
Medlem
Tjena!

Jag är en kort man på 1.61 cm. Det har plågat mig mycket och många gånger har jag haft en tanke om att åtminstone jag vore minst tio cm längre.

Jag tycker det låter ändå fantastiskt att du fått till det med nio kvinnor. Det betyder att du ändå kan tala med kvinnor och umgås med de. Och att de även finner dig i en god material. Inte alls vore det ovanligt om någon skulle se dig som en pojkvänsmaterial.

I ärlighetens namn har jag inte läst hela din tråd. Jag finner ingens som helst stora problem i din situation.

Ha det bra!

Med vänliga hälsningar
Dukater

Jag ville skicka ett PM till dig, men det gick inte.
Citera
2018-05-27, 12:09
  #15
Medlem
Det är mycket vanligt. Många av mina kompisar i den åldern har aldrig haft något förhållande. Det är inte ens speciellt ovanligt att som kille vara oskuld i den åldern.
Citera
2018-05-27, 13:24
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gedrud
Känner mig ärligt talat gammal som gatan ;P
Tack och lov har jag fått uppleva mycket i livet, men det känns som att en flickvän, familj och ett intressant, viktigt jobb är det enda som fattas.

Mår ärligt talat rätt så dåligt pga att detta just nu, känner mig som "fast".
haha klockren du är. bra attityd !
Citera
2018-05-27, 13:26
  #17
Medlem
shadow666s avatar
Det är långt ifrån illa, det finns dom som aldrig haft sex i din ålder eller kommer ha haft sex mer än 1 kvinna. Så att du aldrig haft förhållande är inget märkvärdigt i dagens sverige skulle jag säga. Sen att det kan vara svårt att hitta en stabil partner är ju heller inget unikt, du får leta hårdare än andra möjligtvis.
Citera
2018-05-27, 14:26
  #18
Medlem
Du har alltså varit med 9 kvinnor och haft en långvarig sexuell relation med åtminstone en kvinna. Vad är det du är missnöjd över? Det är väl det här som många män drömmer om, att kunna få många tjejer i säng och inte behöva binda sig.

Din situation är inte alls så illa. Ryck upp dig.
Citera
2018-05-27, 16:42
  #19
Medlem
Brunbeverns avatar
Hur din längd skulle vara ett bekymmer för det fattar jag inte vad du menar, när du ändå säger att du legat med minst 10 tjejer. Det är ju när man letar engångsligg som attribut som längd och utseende spelar större roll. När du skaffar förhållande är det ju oerhört mer förlåtande. Snarare skulle jag säga att personer som dig borde ha lättare med förhållanden, men svårare med ligg utifrån din beskrivning. Men nu känner inte jag dig hur du är.

Humblebragar du eller vadå? Du gnäller i samma mening som du säger emot dig själv "Jag har legat med massor av kvinnor och har haft chansen flera gånger att få förhållande, men var inte intresserad. Hur ovanlig är min situation att inte varit i ett förhållande?".
Vad är meningen att ens älta något som du inte fått möjlighet till, när du haft chansen flera gånger?

Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Du har alltså varit med 9 kvinnor och haft en långvarig sexuell relation med åtminstone en kvinna. Vad är det du är missnöjd över? Det är väl det här som många män drömmer om, att kunna få många tjejer i säng och inte behöva binda sig.

Din situation är inte alls så illa. Ryck upp dig.

Klassisk humblebrag och internetretorik som folk kommer med handlar det om.

Att TS legat med diverse tjejer är ju bara en historia vi fått för den delen. Så vitt vi vet så är TS oskuld och vill ha sitt första förhållande, men folk har så stort ego i regel att de inte ens kan tänka sig vara ärliga på anonyma forum nuförtiden. Notera användandet "Jag har haft möjlighet" som alltid används i såna här trådar, det är något alla gör när de skäms över det. Folk är så förutsägbara.
__________________
Senast redigerad av Brunbevern 2018-05-27 kl. 16:47.
Citera
2018-05-27, 18:18
  #20
Medlem
getlitnotfits avatar
Jag förstår dig men du verkar ju vara socialt begåvad som har fått så många tjejer i säng, det är långt bättre än vad många andra killar har åstadkommit trots att de är 185 cm.
Citera
2018-05-27, 19:21
  #21
Medlem
Mikibus avatar
Att inte var haft något seriöst som 25-åring är långt ifrån onormalt. De flesta killar får seriösa förhållanden i 30-års åldern.
Citera
2018-05-27, 20:02
  #22
Medlem
Tack för alla uppmuntrande ord!
Jag kanske har blåst upp detta till ett större problem än vad det egentligen är.
Det kanske inte är så ovanligt ändå?
Kanske borde vänta åtminstone till och med ca. 30 - 35 års ålder innan jag får panik över just den biten.

Sen är det väl kanske inte bara att jag vill ha ett förhållande för att "känna mig normal", men jag börjar väl bli sugen på att skaffa familj. Men som sagt, jag kanske inte behöver stressa upp mig över det än på några år.

Tack iallafall för inputen!
Citera
2018-05-27, 20:10
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbevern
Hur din längd skulle vara ett bekymmer för det fattar jag inte vad du menar, när du ändå säger att du legat med minst 10 tjejer. Det är ju när man letar engångsligg som attribut som längd och utseende spelar större roll. När du skaffar förhållande är det ju oerhört mer förlåtande. Snarare skulle jag säga att personer som dig borde ha lättare med förhållanden, men svårare med ligg utifrån din beskrivning. Men nu känner inte jag dig hur du är.

Humblebragar du eller vadå? Du gnäller i samma mening som du säger emot dig själv "Jag har legat med massor av kvinnor och har haft chansen flera gånger att få förhållande, men var inte intresserad. Hur ovanlig är min situation att inte varit i ett förhållande?".
Vad är meningen att ens älta något som du inte fått möjlighet till, när du haft chansen flera gånger?



Klassisk humblebrag och internetretorik som folk kommer med handlar det om.

Att TS legat med diverse tjejer är ju bara en historia vi fått för den delen. Så vitt vi vet så är TS oskuld och vill ha sitt första förhållande, men folk har så stort ego i regel att de inte ens kan tänka sig vara ärliga på anonyma forum nuförtiden. Notera användandet "Jag har haft möjlighet" som alltid används i såna här trådar, det är något alla gör när de skäms över det. Folk är så förutsägbara.
Jag får ta skit för min längd till och från, kanske till och med rätt så ofta.
Kan vara knepigt med t.ex Tinder.
Klubbar är jag i princip dödsdömd

Det var inte menat som humblebrag, 9 kvinnor känner jag inte direkt är något att "braga" över.
Visst är det skönt att ha haft lite sexuell variation, men det är ju långt ifrån något märkvärdigt och jag hade gärna bytt ut 5 - 6 av de liggen mot ett bra förhållande.

Anledningen till att jag tog upp "jag har haft möjligheten" var väl mest för att förklara situationen. Det har väl hänt att det funnits öppningar för förhållande, men då har annat satt stopp (kanske främst att jag stundtals haft erektionsproblem vilket gjort mig lite obekväm), men sen kanske inte personkemin klickat så bra heller. Detta har dock inte hänt många gånger, max 2 - 3 ggr.
Citera
2018-08-13, 19:34
  #24
Medlem
Med tanke på din längd så rekommenderar jag benförlängning. Från en operation kan du nå uppemot 10cm om du opererar lårbenen. Väljer du att även operera smalbenen så kan du nå upp till ca 15cm totalt.

Operationen utförs inte i Sverige för kosmetiska skäl utan du måste söka dig utomlands. Operationen kostar ca 500.000 kr i västvärlden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback