Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-27, 04:05
  #1
Medlem
Lite snabb fakta.

- Genetisk sjukdom som gjort att jag blivit ca. 155 cm, dock är allt proportionerligt och jag är inte dvärg per medicinsk definition, men rätt så ofta känner jag mig ärligt talat som en dvärg.
- Haft sex med 9 kvinnor
- 2 kk's
- 1 nästan förhållande

Jag har ju alltid varit medveten om att min sjukdom kommer göra saker 10 gånger trögare, men jag har trots detta ändå haft en del kvinnligt intresse. Jag har haft chansen att inleda förhållande några gånger, men jag har inte varit tillräckligt intresserad av tjejen (trots att de ofta inte funnits något att klaga på), samt så har jag stundtals haft erektionsproblem (som blev bättre när jag minskade ner på porren).
De kk's jag haft var för gamla för att de skulle kunna bli något mer seriöst, den gången jag "nästan" hade ett förhållande så bodde jag tillsammans med en tjej i knappt 2 veckor, hade lite sex och hon sa att hon ville att jag skulle bli hennes pojkvän.. Men det var aldrig skrivit i sten så att säga.

Personligen så tycker jag att det börjar kännas tragiskt att närma sig 30 år utan att ha haft ett vettigt förhållande. Jag känner mig nu ännu mer "annorlunda" utöver min sketna längd.
Samtidigt så är jag relativt nöjd med livet utöver detta och jag har haft tur med mycket annat i mitt liv.

Men min fundering är väl egentligen;
Hur vanligt är det att vara 25 år och aldrig haft ett vettigt förhållande?
Det har börjat bli en mindre besatthet som jag tänker på väldigt mycket, som att jag "måste" ha detta avklarat innan jag kan gå vidare med andra saker som jag vill ta för mig i livet.
Citera
2018-05-27, 04:12
  #2
Medlem
Får du steroider på laglig väg pga sjukdomen? Det kan ju ge en liten boost isf.
Citera
2018-05-27, 04:13
  #3
Medlem
Men som svar på din fråga: förutom nån Crush på mellanstadiet så är du garanterat inte ensam. Vad vet man när man bara är 25, liksom 😄😄
Citera
2018-05-27, 04:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Får du steroider på laglig väg pga sjukdomen? Det kan ju ge en liten boost isf.
Jag kommer inte växa, så det är inget att fundera på.
Möjligen att jag skulle kunna göra benförlängning och öka ca. 10 cm, men det är en jävla massa tid och risk som går in i ett sånt projekt.
Citera
2018-05-27, 04:14
  #5
Medlem
Att gå runt och oroa dig för något sådant är helt poänglöst. Fokusera på dig själv och ditt välmående i stället. Om det är förhållande-biten som är så viktig så kan du vid ett senare tillfälle importera en fru från Thailand.
Citera
2018-05-27, 04:16
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gedrud
Jag kommer inte växa, så det är inget att fundera på.
Möjligen att jag skulle kunna göra benförlängning och öka ca. 10 cm, men det är en jävla massa tid och risk som går in i ett sånt projekt.


Äh, inget att haka upp sig på. Jag ca 35 och har varit singel i 8 år eller nåt, härligt som fan

Du har ju haft sex med fler än mig, och jag grinar inte
Citera
2018-05-27, 04:16
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Men som svar på din fråga: förutom nån Crush på mellanstadiet så är du garanterat inte ensam. Vad vet man när man bara är 25, liksom 😄😄
Känner mig ärligt talat gammal som gatan ;P
Tack och lov har jag fått uppleva mycket i livet, men det känns som att en flickvän, familj och ett intressant, viktigt jobb är det enda som fattas.

Mår ärligt talat rätt så dåligt pga att detta just nu, känner mig som "fast".
Citera
2018-05-27, 04:18
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Att gå runt och oroa dig för något sådant är helt poänglöst. Fokusera på dig själv och ditt välmående i stället. Om det är förhållande-biten som är så viktig så kan du vid ett senare tillfälle importera en fru från Thailand.
Det skulle ju kännas en aning tattigt.
Jag tror ärligt talat att det enda som står i vägen för mitt välmående är ett bar förhållande.
Förstår att det inte är hälsosamt att lägga sån vikt på det och att man skall "först älska sig själv" etc.
Men jag är rätt övertygad om att det är där problemet sitter, jag behöver en tjej för att komma "loss" och vidare i livet.
Citera
2018-05-27, 04:20
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gedrud
Känner mig ärligt talat gammal som gatan ;P
Tack och lov har jag fått uppleva mycket i livet, men det känns som att en flickvän, familj och ett intressant, viktigt jobb är det enda som fattas.

Mår ärligt talat rätt så dåligt pga att detta just nu, känner mig som "fast".

Jao, men går du runt och hela tiden funderar kommer det låsa sig för dig när du väl börjar få upp ögonen för en vettig dam. Slappna av så kommer det av sig själv

Jag jobbar för mycket för att ha tid med ett kjoltyg på halsen just nu 😁
Citera
2018-05-27, 04:20
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Äh, inget att haka upp sig på. Jag ca 35 och har varit singel i 8 år eller nåt, härligt som fan

Du har ju haft sex med fler än mig, och jag grinar inte
Okej, får hoppas att jag kan släppa tankarna kring detta.
För det har nog gått och blivit en mer eller mindre tvångstanke.
Får nog gå till en psykolog och se om jag kan få bort det på något vis.
Citera
2018-05-27, 04:24
  #11
Medlem
Absolut. Om jag ska va ärlig så tror ja att psykologen är till större hjälp än alla alfa-pojkar med fb-dase och en brud i varje kommun här på Flashback är 😁😁

Hoppas det löser sig och att du vinner en söt liten dams hjärta framöver!
Citera
2018-05-27, 04:25
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Absolut. Om jag ska va ärlig så tror ja att psykologen är till större hjälp än alla alfa-pojkar med fb-dase och en brud i varje kommun här på Flashback är 😁😁

Hoppas det löser sig och att du vinner en söt liten dams hjärta framöver!
Det kan nog ligga något i det.
Tack för uppmuntringen!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback