Citat:
Ursprungligen postat av
Chronical
Jag fick berättat för mig av en närstående, och boende i området, att Hornsbergs Strand i Stockholm blivit invarderad av spännblattar. Märkligt tyckte jag och åkte dit för en burgare på Lilys.
Och mycket riktigt, trivselfeta Araber i tighta T-shirts och Adidasbrallor så långt ögat kunde nå. Hottade gamla tyska fd tjänstebilar och uppfixade tjejer av förmodat samma ursprung ( Arab, inte tysk )
Hur blev denna lilla gatremsa så populär bland bilburna babbar med anhang, och varför just där?
Tyvärr är det sant. Hornsbergs strand har de senaste åren alltmer blivit ett tillhåll för uppblåsta tillika småkukade MENA-babbar. Blir värre för varje år också.
Finns ingen direkt förklaring varför det har blivit så annat än att läget geografiskt är förhållandevis nära Västerort och den blå tunnelbanan (en tunnelbana som kallades djungelexpressen och orientexpressen redan för ett par decennier sedan, och idag är det riktigt mörkt...).
Företrädare för babbekulturen försöker säkert på alla sätt det går ta över restaurangverksamheten och de serveringar som finns närmast vattenet. Förr eller senare har de sannolikt hand om det mesta av detta - och då är Hornsbergs strand totalrökt. Givetvis.
Citat:
Ursprungligen postat av
PatricHbg
Trevligt att grilla och röka Shisha, stadsdelsnämnden hade förra veckan synpunkter på nedskräpning i form av plastpåsar och efterlämnade vattenflaskor och engångsgrillar.
Nedskräpningen har varit för jävlig där. Förra och förförra året var det riktigt vidrigt vissa dagar och kvällar. Att det handlar om blatteriets figurer (spännbabbar, bruschor, MENA-personer vilka i största allmänhet pissar på Sverige och svensk kultur) som står för nedskräpningen är hur givet som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Shobren99
så gött att pk svensken blir berikad. alla blattar dit nu! ses där mina bröder!
Dålig försök att leka fånig rasse-pajas. Bättre om du och dina bög-bruschor ger er av ifrån landet i stället.