Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-22, 08:12
  #1
Medlem
https://m.facebook.com/story.php?sto...1&id=719197270



"Hjälp mig ta fast det här svinet!!!😡😡😡 Är det någon som känner igen honom? Meddela mig då så ska ni få ärendenummer till polisanmälan.

Mellan ca kl 00.45-01.00 den 22 maj 2018 var han inne hos mitt högdräktiga sto i Hågaby i Uppsala (mellan Stenhagen, Flogsta, Eriksberg typ) och förgrep sig på henne sexuellt (se video). Jag är helt förkrossad och vill sätta dit det här äcklet! 😡😡 Anmälan gjordes direkt, men jag vet inte vem det är och har aldrig sett förut så därför behöver jag hjälp med identifiering.

Ser ut att vara ca 185 cm lång, ca 20-25 år gammal, svensk med mörkt hår/skägg och någorlunda hästvan. Vet inte hur han tagit sig till gården, men möjliga färdsätt från stan är gå/cykla och bil.

Rädd för att han ska komma tillbaka och kanske gå ännu längre eller skada henne 😭😭😭 Vi bor på gården och har väl uppsikt över stallplan som är ordentligt upplyst. Dessutom tänt i stallet där han gått in. Mycket folk i rörelse kring gården och i intilliggande Hågaby. Så han verkar inte det minsta rädd eller tveksam.

Dela gärna!"
Citera
2018-05-22, 08:19
  #2
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Han ser inte trevlig ut, det svinet. Nåt asylboende i närheten?
Citera
2018-05-22, 08:19
  #3
Medlem
Hahaha lite roligt hur ett övergrepp på en häst får mer uppmärksamhet än en våldtäckt av ett barn tex? Var glad att han inte förgriper sig på människor istället, antagligen skadas inte hästen av en människokuk
Citera
2018-05-22, 08:20
  #4
Medlem
angestmannens avatar
Hur vet man att GM är svensk? Av bilderna att döma är han det inte.
Dock förståndigt av honom att undvika graviditet då hästen redan var dräktig.
Citera
2018-05-22, 08:22
  #5
Medlem
Japhys avatar
Fy fan. Såg nyyss filmen på fejjan. Har alltid undrat hur en hästknullare ser ut. Nu vet jag! HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA.

Fuck vad han är KÖÖÖÖÖRD!!!

Visst är det sött hur han gullar med och klappar hästen? Så fiiiint.
Citera
2018-05-22, 08:34
  #6
Medlem
Deadmantalkings avatar
Han har ju förfan orten kläder och ser ut som en blatte.. Svensk medborgare måhända. Men det är en annan femma.

Edit: Synd att inte hästa sparka i för han ordentligt.
__________________
Senast redigerad av Deadmantalking 2018-05-22 kl. 08:37.
Citera
2018-05-22, 08:45
  #7
Medlem
MeMajks avatar
Vicket jävla svin
Detta hände alltså på Hällens gård Hågavägen 93 . Då borde väl detta äckel bo inom en ganska snäv radie och inte helt omöjlig att få fatt på

https://www.google.com/maps/place/H%...69321?hl=sv-SE
Citera
2018-05-22, 08:52
  #8
Medlem
Instämmer, han är inte svensk. Men det är precis såhär man skall gå tillväga för att få tag på kräk!
Upp med videos och kort, så tänker nästa förövare både en och två gånger innan han gör något liknade, dessutom får man hoppas att det finns pondus och power hos ägaren/bekant till ägaren som kan ta med gärningsman på en onewayticket till botten av gårdens dyng-cistern.
Citera
2018-05-22, 08:52
  #9
Medlem
Berra76s avatar
Går det att se filmen på något sätt för oss som inte har facebook?
Citera
2018-05-22, 08:56
  #10
Medlem
Soterns avatar
En liten fråga bara: Vem filmade?
Citera
2018-05-22, 08:58
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
En liten fråga bara: Vem filmade?
Övervakningskameran?
Citera
2018-05-22, 08:58
  #12
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
En liten fråga bara: Vem filmade?

De har en övervakningskamera i stallet där de kan se vad som föregår, men denna sekvens är från nattliga aktiviteter
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback