2018-05-22, 08:58
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
En liten fråga bara: Vem filmade?
Gissar på övervakningskamera. Inte ovanligt om stoet är högdräktigt
Citera
2018-05-22, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
En liten fråga bara: Vem filmade?

Förmodligen en "fölvakt", dvs en övervakningskamera. Har fått annat användningsområde nu "tidelagsvakt".
Citera
2018-05-22, 09:17
Medlem
TS: Lägg till i rubriken att bild och video finns så fler går in på tråden.
Citera
2018-05-22, 09:21
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
TS: Lägg till i rubriken att bild och video finns så fler går in på tråden.

Hade velat haft en bättre rubrik i stil med : hästknullare fastnat på film och bild
Vet inte om inlägget på facebook kommer att bli anmält eftersom man tydligt ser ansikte på idioten. Bild har jag sparat men vet inte hur man gör för att spara ner filmen om den förbjuds på fejjan

Vad är det för mössa idioten har på sig ?
Citera
2018-05-22, 09:21
Medlem
Helt rätt att posta filmen, men är det inte lite riskabelt? Är det helt lugnt lagligt för tjejen som postar?

Hoppas äcklet åker dit. Fast straffet i sig blir väl det lilla här, stora delen borde vara att folk får reda på det....
Citera
2018-05-22, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Hade velat haft en bättre rubrik i stil med : hästknullare fastnat på film och bild
Vet inte om inlägget på facebook kommer att bli anmält eftersom man tydligt ser ansikte på idioten. Bild har jag sparat men vet inte hur man gör för att spara ner filmen om den förbjuds på fejjan

Vad är det för mössa idioten har på sig ?

Japp jag hade också velat ha hela rubriken ändrad. Ser inte att det ska vara något hinder för TS att ändra.
Citera
2018-05-22, 09:23
Medlem
JumpingJacks avatar
Här är bilderna, om de skulle raderas från Facebook:

https://minfil.com/XaDa76e8b6/H_st_lskare_1.jpg
https://minfil.com/waE479e5b2/H_st_lskare_2.jpg
Citera
2018-05-22, 09:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adyring
Dessutom, om nån skulle posta en likadan film på en någon som brutit sig in i ett hus och gett sig på en unge... tror nötterna som försöker relativisera verkligen att ingen skulle bry sig?

Det hade blivit ett jävla liv och mycket mer än detta...
Exakt. Det är ju film- och bildbevisen som gör detta mer intressant.
Citera
2018-05-22, 09:32
Medlem
Är det en utlänning då kommer han undan med det vanliga: "Jag visste inte att det var olagligt att sätta på en häst i Sverige"...
Citera
2018-05-22, 09:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letmebelucky
https://m.facebook.com/story.php?sto...1&id=719197270

"Hjälp mig ta fast det här svinet!!!😡😡😡 Är det någon som känner igen honom? Meddela mig då så ska ni få ärendenummer till polisanmälan.

Mellan ca kl 00.45-01.00 den 22 maj 2018 var han inne hos mitt högdräktiga sto i Hågaby i Uppsala (mellan Stenhagen, Flogsta, Eriksberg typ) och förgrep sig på henne sexuellt (se video). Jag är helt förkrossad och vill sätta dit det här äcklet! 😡😡 Anmälan gjordes direkt, men jag vet inte vem det är och har aldrig sett förut så därför behöver jag hjälp med identifiering.

Ser ut att vara ca 185 cm lång, ca 20-25 år gammal, svensk med mörkt hår/skägg och någorlunda hästvan. Vet inte hur han tagit sig till gården, men möjliga färdsätt från stan är gå/cykla och bil.

Rädd för att han ska komma tillbaka och kanske gå ännu längre eller skada henne 😭😭😭 Vi bor på gården och har väl uppsikt över stallplan som är ordentligt upplyst. Dessutom tänt i stallet där han gått in. Mycket folk i rörelse kring gården och i intilliggande Hågaby. Så han verkar inte det minsta rädd eller tveksam.

Dela gärna!"
Han ser väl inte särskilt svensk ut. Och varför lägger man ens ut en nationalitet på någon man inte har en aning om vem det är.
Citera
2018-05-22, 09:34
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Är det en utlänning då kommer han undan med det vanliga: "Jag visste inte att det var olagligt att sätta på en häst i Sverige"...

Skulle kunna vara en invällare, han är ju ganska mörk.
Men eftersom han syns så sydligt på bilderna och filmen så borde det gå att få fram vem det är.
Citera
2018-05-22, 09:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Skulle kunna vara en invällare, han är ju ganska mörk.
Men eftersom han syns så sydligt på bilderna och filmen så borde det gå att få fram vem det är.
Bilderna är ju klockrena så med lite spridning så borde namnet absolut komma fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in