Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-19, 11:57
  #1
Medlem
Hejsan hittade inga bra svar angående detta efter jag letat runt en del.
Jag har tagit Ripped Hardcore i cirka 1 år och känner ingen effekt av dem längre och tänker att jag ska vänja av kroppen vid dem.
Är inte alls insatt i kosttillskott och liknande och undrar om någon vet hur lång tid det tar för kroppen att jobba ner resistansen mot dessa?
Tack för svar
Citera
2018-05-19, 12:03
  #2
Medlem
Jag upplevde att det tog ca en månad för mig
Citera
2018-05-19, 12:11
  #3
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minbrorerosa
Hejsan hittade inga bra svar angående detta efter jag letat runt en del.
Jag har tagit Ripped Hardcore i cirka 1 år och känner ingen effekt av dem längre och tänker att jag ska vänja av kroppen vid dem.
Är inte alls insatt i kosttillskott och liknande och undrar om någon vet hur lång tid det tar för kroppen att jobba ner resistansen mot dessa?
Tack för svar


Jag tog en titt på innehållsförteckningen och räknade ut att "The Worst Case Scenario" för dig är att du får lite svettningar och huvudvärk i max 2 veckor om du går "Cold Turkey".

Du har ingenting att oroa dig för med andra ord.
2 veckors (milda) besvär och sen är det över.
Citera
2018-05-19, 12:32
  #4
Medlem
Pocarisweats avatar
Kollade också innehållsförteckningen, är ju inget där förutom koffein som eventuellt skulle kunna ge dig några avvänjningssymptom. Drick en kopp kaffe eller två om du får huvudvärk.

Fan finns inte effar att få tag på i Sverige längre? Varför håller man på med sån här skit?
Citera
2018-05-19, 12:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pocarisweat
Kollade också innehållsförteckningen, är ju inget där förutom koffein som eventuellt skulle kunna ge dig några avvänjningssymptom. Drick en kopp kaffe eller två om du får huvudvärk.

Fan finns inte effar att få tag på i Sverige längre? Varför håller man på med sån här skit?

Vad är effar för något?
Citera
2018-05-19, 14:02
  #6
Medlem
Pocarisweats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minbrorerosa
Vad är effar för något?

Efedrin. Insåg att det var bannat sedan många år i Sverige av Pappa Staten. Sorry. Var populärt förr om åren i gymkretsar för folk som ville gå ner i vikt snabbt/deffa men ja, tyvärr verkar det inte gå att få tag på längre i Sverige.
Citera
2018-05-19, 16:03
  #7
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pocarisweat
Efedrin. Insåg att det var bannat sedan många år i Sverige av Pappa Staten. Sorry. Var populärt förr om åren i gymkretsar för folk som ville gå ner i vikt snabbt/deffa men ja, tyvärr verkar det inte gå att få tag på längre i Sverige.


Sverige har blivit så säkert och mesigt (curlat) de senaste 15 åren.

Själv minns jag när man kunde köpa Ephedra Supercaps och Yellow Subs för träning och fettförbränning. Med Yellow Subs så kunde man med lätthet gå ned 10 kilo på två veckor.
Ephedra Supercaps var nästan som att ta tjack.
Citera
2018-05-19, 16:05
  #8
Medlem
Pocarisweats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Sverige har blivit så säkert och mesigt (curlat) de senaste 15 åren.

Själv minns jag när man kunde köpa Ephedra Supercaps och Yellow Subs för träning och fettförbränning. Med Yellow Subs så kunde man med lätthet gå ned 10 kilo på två veckor.
Ephedra Supercaps var nästan som att ta tjack.

Ahahaha det gör jag också Ephedra Supercaps var det krut i. Nu är det väl längesedan preskriberat men vet att det förekom att man inom vissa idrotter förekom lite effar även hos yngre tävlande där det inte var så mycket prov och liknande, men ja. Dessa gamla goa tider lär vi nog tyvärr inte få se igen i gamla Svedala.
Citera
2018-05-19, 16:20
  #9
Avstängd
Melange5738s avatar
Ephedrin är metamfetamin med en hydroxylgrupp på beta-positionen så det är en vanlig prekursor vid metamfetamintillverkning. Har för mig att det är så Pinkman brukar göra i början av Breaking Bad.
Citera
2018-05-21, 13:20
  #10
Medlem
Det är ju mest koffein du fått i dig. Du kan fasa ut det med ett par koppar kaffe under en veckas tis. No big deal...
Lycka till...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback