2020-10-20, 17:54
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
A 151, s 180:
Vittnesförhör med granne på Byalagsgatan 2A
Rösterna kom från gatan, men lät nära. Det var en röst som var stark som väckte henne. Den starka rösten var en mans röst. Den var ganska mörk. Han pratade väldigt snabbt. Ulla kunde inte urskilja vad den sa. Rösten lät en kort stund, kanske en halv minut. Ulla vet inte om hon hörde någon mer röst. Hon kan inte beskriva ytterligare en röst. Den rösten Ulla hörde pratade med någon men hon vet inte om personen fanns på platsen eller om han pratade i mobil. Ulla var sömndrucken. Hon tror att hon kan ha hört något mummel också.[/b] Det var en stark röst som lät, sen blev det tyst och sen lät den starka rösten igen.
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Hon spelade sjuk för att hon var totalt osugen på sex med en dalkullaman med pipig röst som valde att vara notoriskt otrogen med pastorn som vigde dem? De flesta kvinnor förstår nog om hon fick avsmak och vissa psykiska besvär av S.
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag kan bara hålla med.
Pipig, pressad och hes. Inte direkt manligt...
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
De drogs till varandra men hur kan du ens komma på tanken att kalla honom snygg och charmig?
De flesta uppfattade honom som obehaglig.
Han ser ut som en omogen 15-åring och har en pipig röst.
Det finns ingenting manligt hos honom.
Finns det någon annan än LW, HD och JG som uppfattar honom som attraktiv?
Citat:
*Kanske S och H redan gift om sig samtidigt som m.g.*l och hans Wienn* bytte ringar? Om inte annat kan H ha inspirerats till att fria till sin stora kärlek S - en mördare (?!) med pipig röst och hjältekomplex?
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Finns många mörka kvinnoröster. Men SD låter som en tonårstjej. Obehaglig att lyssna på när man vet att det är en "man" man lyssnar på.
Vore intressant att lyssna på SD när han är sanningssägande. Då kanske inte rösten halkar upp en oktav.
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Vet knappt hur jag ska förklara hur jag ska förklara vad jag tycker angående SDs röst, annat än att jag själv får ont i halsen av att höra den. Pipig och hes. Slutet av varje mening försvinner i ett hest tenorpipande. Har hört såna röster förr. Hua!
Citat:
Zornkullan Steffe med kvinnliga höfter, pipig röst begynnande tuttar*och barnsligt utseende blev sjukt avundsjuk på HD och LE när de fick leka och ha roligt med nya killar vid den här för 2 år sen.
Avundsjuka kan vara farligt för typer med mordtankar.
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
För att inte gå helt OT: SD kanske har genomgått en misslyckad tonsillit-op? Hans röst är anmärkningsvärt pipig, har bara hört den typen av röst innan (då tillgjord i ovannämnda klipp).
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Ja det var något av det värsta jag sett jag klarade inte av att titta på alla avsnitten - fick nog av det för all framtid och det är väl därför en blir så djävla arg. Att den advokaten kunde sova på natten fattar jag inte. Herr SD ser väl inte otrevlig ut själv heller. Pipig hemsk röst bara.
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Jag tror att han alltid pratade så. Han vet nog inte hur hans röst låter i andras ögon. Pipig, hes, ljus och ansträngd, där meningarna försvinner i slutet med en hes diskant med ett "eh" eller "ähmm".
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
He he he, jag kan nu också förstå att man lätt kan tröttna på Stefans röst, för herre-jösses vad pipig han är... Och inte fan ser han ut som 45. Han ser ut som en 22 åring.// J.

Eftersom ett antal (9 st) högt värderade och sanningsenliga (?) medlemmar samstämmigt vittnar om att SD har en utpräglat kvinnlig och pipig röst så kan vi väl slå fast att vittnesutsagans "ganska mörka manliga röst" inte kan ha varit SD,s.?
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-10-20 kl. 18:16.
Citera
2020-10-20, 18:47
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Eftersom ett antal (9 st) högt värderade och sanningsenliga (?) medlemmar samstämmigt vittnar om att SD har en utpräglat kvinnlig och pipig röst så kan vi väl slå fast att vittnesutsagans "ganska mörka manliga röst" inte kan ha varit SD,s.?

Det var HDs mörka röst som hördes den kvällen
Citera
2020-10-20, 18:53
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteinwayandSons
L kunde välja och vraka bland intresserade män.Den hon trollbands av var inte dem.
Det var nämligen S.

Kanske önsketänkande från dig, och den enda som var intresserad var S
Citera
2020-10-20, 19:07
Medlem
Citat:

Och? Vad villdu påskina?
Citera
2020-10-20, 20:14
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Du behöver en uppdatering.

Lena skryter om hur attraktiv hon är för att snärja en lågmäld älskare.
--------------------------
Aktbilaga 371 (2). Pdf
2018-04-02 00:42 Lena Wesström: Själv uppvaktas jag hårt av Jörgen från Umeå, catchare, var här i dag
2018-04-02 00:42 Lena Wesström: Och av Tommy härifrån, skidåkare/cyklist/löpare/triatlet..
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Och av Peter, catchare men honom är jag HELT ointresserad av.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Alltjämt av Anders skidåkare i klubben, honom jag åkte slalom med i Sälen när jag bröt benen.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Egentligen av Mattan som fortsätter hoppas.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Flörtar själv med jimmy hårdrockaren i Rotebro som jag var med hela förra helgen.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Svarar inte när Kenneth hör av sig.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Svarar inte när en galen göteborgare hör av sig.
2018-04-02 00:44 Po*ntus Gu*nnarsson. Åh jag känner mig som en mycket lågmäld älskare.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Slutat träffat Reza från förra jobbet som jag då och då umgåtts med.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Slutat träffa Roland från förra jobbet jag då och då umgåtts med.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Vem mer, vem har jag glömt.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Jag är fullständigt galen.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Just ja, Stefan såklart, otroligt dålig relation, träffar honom ändå då och då.

----------------------
Notera att det finns ett antal män Lena absolut inte vill skryta om då en del av dom var gifta. Hur intensivt hon raggade kan du kan läsa om härinunder. Lena upplevde ett nej som en personlig kränkning så hon bröt ihop när någon av männen nobbade henne vilket vittnas om på flera ställen i FUP.
---------------------
Ur förhör med V*on Bennig*sen-Mackie*wicz, Christ*ian.

Aktbil 150, s 634.

"Det var lite känsligt för Christian mig eftersom Lena Wesström var en nattmänniska när hon inte hade barnen och Christian i och för sig hade inget jobb, men han hade en fru som hade ett jobb då. Hon skrev väldigt mycket på nätterna och inte som han som skriver ett avsnitt och skickar ett meddelande, det var pling, pling, pling hela natten. Det var inte roligt för hans fru som nästan trodde det var något mellan oss."
Citera
2020-10-20, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Det var så det såg ut.Hon föll pladask.S var nr 1 för L.
Oavsett hur många andra män hon hade.Ingen kunde jämföras med S.

Gissa varför?
Citera
2020-10-20, 22:24
Medlem
Citat:
Du behöver en uppdatering.

Lena skryter om hur attraktiv hon är för att snärja en lågmäld älskare.
--------------------------
Aktbilaga 371 (2). Pdf
2018-04-02 00:42 Lena Wesström: Själv uppvaktas jag hårt av Jörgen från Umeå, catchare, var här i dag
2018-04-02 00:42 Lena Wesström: Och av Tommy härifrån, skidåkare/cyklist/löpare/triatlet..
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Och av Peter, catchare men honom är jag HELT ointresserad av.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Alltjämt av Anders skidåkare i klubben, honom jag åkte slalom med i Sälen när jag bröt benen.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Egentligen av Mattan som fortsätter hoppas.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Flörtar själv med jimmy hårdrockaren i Rotebro som jag var med hela förra helgen.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Svarar inte när Kenneth hör av sig.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Svarar inte när en galen göteborgare hör av sig.
2018-04-02 00:44 Po*ntus Gu*nnarsson. Åh jag känner mig som en mycket lågmäld älskare.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Slutat träffat Reza från förra jobbet som jag då och då umgåtts med.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Slutat träffa Roland från förra jobbet jag då och då umgåtts med.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Vem mer, vem har jag glömt.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Jag är fullständigt galen.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Just ja, Stefan såklart, otroligt dålig relation, träffar honom ändå då och då.

----------------------
Notera att det finns ett antal män Lena absolut inte vill skryta om då en del av dom var gifta. Hur intensivt hon raggade kan du kan läsa om härinunder. Lena upplevde ett nej som en personlig kränkning så hon bröt ihop när någon av männen nobbade henne vilket vittnas om på flera ställen i FUP.
---------------------
Ur förhör med V*on Bennig*sen-Mackie*wicz, Christ*ian.

Aktbil 150, s 634.

"Det var lite känsligt för Christian mig eftersom Lena Wesström var en nattmänniska när hon inte hade barnen och Christian i och för sig hade inget jobb, men han hade en fru som hade ett jobb då. Hon skrev väldigt mycket på nätterna och inte som han som skriver ett avsnitt och skickar ett meddelande, det var pling, pling, pling hela natten. Det var inte roligt för hans fru som nästan trodde det var något mellan oss."

Jobbade hon inte på ett hem för ensamkommande finns det några belägg för att hon har haft någon typ av kk förhållande med sina klineter det är ju inte helt ovanligt att sådant förekommit
Citera
2020-10-21, 07:07
Medlem
landbandys avatar
Det är ju aningens otrevligt med indiciemål för när inte riktiga bevis finns så är det ju en liten liten risk att fel person blir fången ....

Det som antagligen kommer märkas är nog att OM mgm blir dömd nu framöver , så borde han ju bli så pass ledsen om han är oskyldig ,att det kommer bli en riktig gråtattack och ifrågasättande ifrån honom ; att han verkligen inte ger sig, i sin vetskap om att han inte har med mordet att göra ....!?

Och OM han är skyldig däremot så låter han dem sätta honom i fängelse , utan en enda kommentar ??

???

(Spekulation)
Senast redigerad av landbandy 2020-10-21 kl. 07:11.
Citera
2020-10-21, 07:14
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteinwayandSons
Det var så det såg ut.Hon föll pladask.S var nr 1 för L.
Oavsett hur många andra män hon hade.Ingen kunde jämföras med S.

Gissa varför?

Hans charm ?
Citera
2020-10-21, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Jobbade hon inte på ett hem för ensamkommande finns det några belägg för att hon har haft någon typ av kk förhållande med sina klineter det är ju inte helt ovanligt att sådant förekommit
Hoppas inte utredningen har missat detta?...
Det vore inte helt osannolikt om hon även varit kk till någon av de ensamkommande på hemmet.De var ju dessutom i beroendeställning till henne.
Citera
2020-10-21, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Hans charm ?
För att han var en riktig utmaning för henne.
Det spelade ingen roll hur hon försökte snärja honom med diverse trix.
Ett mycket fint uttalande S sa till L, som de flesta missat var: - Det är de inre egenskaperna som räknas.

Vad mysigt han kan dekorera hemmet i juletid.Tänk om alla föräldrar orkade bry sig så..

(Och JA. Jag tror häktesvakten nog var korrupt.De är människor de också, med egna tillkortakommanden...)
Citera
2020-10-21, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Det är ju aningens otrevligt med indiciemål för när inte riktiga bevis finns så är det ju en liten liten risk att fel person blir fången ....

Det som antagligen kommer märkas är nog att OM mgm blir dömd nu framöver , så borde han ju bli så pass ledsen om han är oskyldig ,att det kommer bli en riktig gråtattack och ifrågasättande ifrån honom ; att han verkligen inte ger sig, i sin vetskap om att han inte har med mordet att göra ....!?

Och OM han är skyldig däremot så låter han dem sätta honom i fängelse , utan en enda kommentar ??

???

(Spekulation)
Även mördare kan gråta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in