Citat:
Jag återpublicerar en sammanställning jag gjorde häromdagen
Strax efter klockan åtta kontaktar SD henne "haft bra dag". ..//.. och hon svarar "Sitter nu och loggar ikappför att vara nollad (förutom Nordsjön) när vi åker..."
40 minuter senare skickar LW en bild på en kaka "gjorde till dig och mig". "Om du törs smyga hit ikväll kan vi är. Tar lite med A nu. ❤
Inget svar...
Efter 20 minuter skriver han "Till Viken nu" tillsammans med en bild på platsdelning från Varbergagatan och hon replikerar "Oj, sent"
1 timme och 45 minuter senare (22.55) undrar hon om han har kommit hem. Hon skriver "fixar lite inför Arons födelsedag i morg N. Hoppas det tar mintre än en timme. .. Hemma nu?"
Han svarar efter 5 minuter (23.00) "kom precis. Svarar på jobbmail. Har lite måsten".
Med andra ord: 3 timmar efter hennes inbjudan får hon veta att han inte kommer. Det är väl ganska troligt att hon blir besviken, kanske arg? Det tar tio sekunder för henne att skicka en bild på den borttagna pappersloggen.
Det går en timme och SD svarar: "Fint. Blir för sent. Avslutar strax" (och under denna timme så vet vi nu att LW blev kallblodigt ihjälslagen av någon med 17 slag mot huvudet på en plats för hennes egen cash "Home, Soft Home")
Ytterligare 30 minuter senare: "Hepp. Du kom inte in mer. Sov gott. Hörs i morrn".