Citat:
Ursprungligen postat av
Mirandamirage
Eftersom du inte vet om vilka yrkesprofessionella som finns i tråden, så kan du knappast utgå från att alla är amatörer inom de fält du anger. Själv anser jag det rätt tydligt att det finns just sådan spetskompetens i tråden.
Dessa personer var trasiga redan innan S. Sedan har relationen till honom gjort saken värre alla kategorier.
Trampade jag på en öm tå? Eftersom du tar dig friheten analysera LW, SD och hd kan jag ju äga rätten att analysera dina analyser och andras analyser. Dessutom om vederbörande säger sig besitta spetskompetens är jag mer redo för det. Allergisk mot falska påståenden helt enkelt.
Är ju ett känt internet fenomen att alla är välutbildade och med stor kunskap, vilket väldigt sällan stämmer. På flashback har vi den berömda flashback dasen som bästa exempel på överdrifter. De överdriver och skarvar helt enkelt.
Frågan är om exempelvis HD var trasig innan SD, svag möjligtvis. LW var svag och till viss del trasig. Men personer likt SD sniffar till sig offer, starka individer som genomskådar honom blir fiender som de antagligen flyr ifrån eller fryser ut i en konflikt.
Så nej jag tror inte på stor spetskompetens i tråden, glada och i vissa fall duktiga amatörer. I vissa fall otrevliga amatörer som inte vet vart linjen går mellan att granska eller karaktärsslakta någon. Ingen nämnd ingen glömd.