Citat:
Ja tydligen och så har jag belönats med hot idag också för de senaste dagarnas inlägg. Givetvis till mitt mail så man inte kan anmäla till FB mods men det är lugnt. Bättre att gå till polisen med dem ändå.
Sedan ska ingen tro att några patetiska hot hindrar mig snarare tvärtom.
Jag kommer fortsätta skriva om Lena och hennes barn ännu mer nu. Just watch me
Ja om jag ska sammanfatta så har NW och Lena bråkat många gånger men det var alltså förrän det övergick till fysiskt våld när Lena bl.a. örfilade honom och polis blev tillkallad.
Sedan har det varit fler våldsamma incidenter men NW har inte ringt polis varje gång utan nöjt sig med att ringa UW.
NW har alltså ringt polis "bara" två gånger.
Jag funderar på om åklagaren när hon lade ner Lenas misshandelsanmälan mot SD hade i åtankarna att även hon hade historik om sig att vara våldsam och provocerande därav bedömningen att tvångsvåld var accepterat fpr att få ut henne ur bilen. Vem vet annara vad hon kunde hittat på? Hon kunde örfilat SD när hon inte fick som hon ville och han inte knoggnuggade och skrämde ut henne. Han hann före så att säga.
Jag fortsätter i morgon. Hota på under natten så jag blir motiveras att skriva ännu mer om Lena, barnen, hennes multipla affärer m.m.
Sedan ska ingen tro att några patetiska hot hindrar mig snarare tvärtom.
Jag kommer fortsätta skriva om Lena och hennes barn ännu mer nu. Just watch me
Ja om jag ska sammanfatta så har NW och Lena bråkat många gånger men det var alltså förrän det övergick till fysiskt våld när Lena bl.a. örfilade honom och polis blev tillkallad.
Sedan har det varit fler våldsamma incidenter men NW har inte ringt polis varje gång utan nöjt sig med att ringa UW.
NW har alltså ringt polis "bara" två gånger.
Jag funderar på om åklagaren när hon lade ner Lenas misshandelsanmälan mot SD hade i åtankarna att även hon hade historik om sig att vara våldsam och provocerande därav bedömningen att tvångsvåld var accepterat fpr att få ut henne ur bilen. Vem vet annara vad hon kunde hittat på? Hon kunde örfilat SD när hon inte fick som hon ville och han inte knoggnuggade och skrämde ut henne. Han hann före så att säga.
Jag fortsätter i morgon. Hota på under natten så jag blir motiveras att skriva ännu mer om Lena, barnen, hennes multipla affärer m.m.

Men hur har någon fått tag på din e-mail adress?
Har du lämnat den till någon i tråden? För av de uppgifter du lämnat här öppet för alla borde det vara mycket svårt att identifiera dig?
Vad bestod hotet av? Är du säker på att det har kopplingar hit?
Självklart ska du polisanmäla om det är allvarliga hot.
Men att för den skull börja skriva ner L*ena, barnen ännu mer, det kan jag inte förstå att det motiverar dig ännu mer för att någon betett sig illa??