Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
● Vad för sorts människa är HD egentligen, kan jag fråga mig. Kan förstå att hon och SD passade så bra ihop.
● De ljuger lika mycket och helt ohämmat båda två.
● Antingen var hon sådan redan innan hon träffade SD (av födsel, uppfostran och ohejdad vana) ● eller så präglades hon djupt av SD på den punkten.
● Allt som framkommer från FUP visar att hon hade ett glödhett motiv till att Lena skulle röjas ur
● Om man verkligen har läst igenom förundersökningsprotokollet och framför allt beträffande de polisförhören som tidigare gjordes med HD och även därtill inkluderat omständigheter, så har man faktiskt kunnat göra sig en ganska bra bild av HD som den individ hon är.
Men, till ovan skrivet skall tilläggas, att det finns människor som ser HD som ett helgon och tillika sagt, ett totalt och fullkomligt söndermanipulerat offer för den tidigare levande St*fan Davidss*n.
● Har man levt tillsammans under så många år som St*fan Davidss*n och HD gjort så är det ett faktum sagt, att man passat väldigt bra ihop samt att man också har väldigt mycket gemensamt.
● Jag tycker inte alls, att det på något sätt är svårt att förstå, att St*fan Davidss*n formade HD under den tiden som de levde tillsammans.
● HD har tagit till sig väldigt mycket ifrån St*fan Davidss*n, det vill säga, att HD har absorberat både det ena och det andra från individen som hon levt sida vid sida med under alla de åren som förlöpte.
● HD har under sin tid tillsammans med St*fan Davidss*n lärt sig mycket av honom.
● HD hatade L*na Wesstr*m som pesten och hade sålunda ett starkt motiv till att vilja röja sin rival L*na Wesstr*m ur vägen.
Kanske att HD en vacker dag kommer att bli Nattens nya och Vita Riddarinna ? ... ja, förutom sitt tokloggande av Geocacheburkar i skog och mark då förstås.
Tillägg: L*na Wesstr *m är död.
Svar St*fan Davidss*n med citat:
"Mot min vilja" ... slut citat /
Jag avslutar detta inlägget med att få sagt:
Man mördar inte en människa på grund av en loggremsa.
Mvh/JM.