Citat:
Avel. Ägna dig åt fallet och inte mig. Jag förstår du är djupt kränkt över att ovationerna uteblir men du skämmer ut dig. Det är mer än uppenbart åt att du ägnar dig åt mig som en grälsjuk kärring.
Det framgår i FUP, det är citerat och hänvisat av flera om källa, även mig, och det framgår med all tydlighet i diskussionen att jag ser seriöst på Su iom att jag skriver om prevention.
Följande är rent löjlig slutsats:
Det framgår i FUP, det är citerat och hänvisat av flera om källa, även mig, och det framgår med all tydlighet i diskussionen att jag ser seriöst på Su iom att jag skriver om prevention.
Följande är rent löjlig slutsats:
Men i sakfrågan som gäller mordet så skrev du att hon gjort två självmordsförsök. I ett led att beskriva en av personerna som varit/är misstänkt för mordet som tråden avhandlar.
Jag höll mig till ämnet som du framförde icke korrekta uppgifter kring och du har inte pudlat än så min fråga kvarstår om du fortfarande menar ath hon har gjort två självmordsförsök som du faktiskt skrev om för alla här att läsa?
Och en bonusfråga är om du nu är övertygad om att en cockpitdörr kan öppnas från kabinen eller inte?
I led att visa på hur vansinnig den mordmisstänktes dagdröm om hjältedåd så framförde du att sedan 9/11 så går det inte att öppna utifrån cockpit.
Det är ren och skär lögn men det är du som hoppar på mig trots att du även ifrågasätts när du hävdar att gluten inte alls kan kopplas till depression.
Vilket det kan.
Eftersom mordet måste diskuteras utifrån riktiga uppgifter så måste du kunna ta att uppgifterna du ofta tvärsäkert uppger här ifrågasätts.
Du har haft stort fokus på HD:s lögner om t.ex nya killen JS.
Likställt hennes otrohet med SD:s.
Så om du har problem med lögner kopplat till mordfallet så kan du inte komma med egna sådana i din argumentation. Det är liksom det jag försökt få dig att förstå medans du blir argare och argare på mig och jag kallas det ena och det andra. T.ex att jag skulle hålla SD om ryggen och när man får sån respons då förstår man att dina argument tryter.
Förutom ett par ”lögner” så ägnade du dessutom ett par dagar åt att misstänkliggöra PW för allt möjligt. Särsklit manipulation av bevis i samband med tömning. Jag vet hur en tömning går till och har i inlägg beskrivit det för dig. Det är ytterst svårt att manipulera utan att igen gå närmare in på hur spnt funkar.
TM däremot som bevisligen känner SD och har varit direkt ansvarig i utredningen både för IT och kriminalteknik har du dock inte samma fokus på.
Sen har du hånat mig för att jag försökte analysera blodfläcken på tvättmaskinen.
Det visade sig ju att knappt åklagaren fattar vad som är vad med den fläcken och ingen har ännu sett någon bild på den egentliga fläcken. Ens tingsrätten och hovrätten denna/dessa omtalade fläckar?
Så tagga ner ”lite” och du behöver inte komma med de personliga påhoppen så snart du är överbevisad. Visa istället på de inlägg där jag är fel ute eller ljuger istället för att skriva att jag skämmer ut mig och annat olämpligt.