2021-05-07, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Ja det är vi många som vill, just nu är han ute på sin sista färd sedan blir det betongbunker för resten av livet. Han kommer klättra på väggarna i sin cell, efter ett eller två år kommer han erkänna, hans ego kommer inte kunna bemästra att bli bortglömd och tillintetgjord.
Likt Madsen, hans ego klarade heller inte att bli bortglömd...
Var redo för att han kan bli friad, risken finns.

Men låt oss få honom svettas om så blir fallet. Det kostar inget visa kurage och stå upp emot individer som SD.
Citera
2021-05-07, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Var redo för att han kan bli friad, risken finns.

Men låt oss få honom svettas om så blir fallet. Det kostar inget visa kurage och stå upp emot individer som SD.
Ja, risken finns. Låt oss hoppas att Lena kommer att spöka för honom och HD. Och att HD har ett samvete och faktiskt öppnar munnen när verklighet, samvete och framförallt den egna integriteten (vilken hon tycks ha förlorat) kommer ikapp henne.
Citera
2021-05-07, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ja, risken finns. Låt oss hoppas att Lena kommer att spöka för honom och HD. Och att HD har ett samvete och faktiskt öppnar munnen när verklighet, samvete och framförallt den egna integriteten (vilken hon tycks ha förlorat) kommer ikapp henne.

Nä, han kommer pressas utifrån HD och hon karjis är nu SD nya hov.
Citera
2021-05-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80
Haha. Den här tråden är så jävla fylld med skit nu
Det har den varit sedan fupen kom ut och vissa började koncentrera sig på LWs skuld i sin egen död. Inte mördarens skuld.

Men det mesta är överspelat nu. Om 20 dagar 17 timmar och 45 min får vi domen. Förhoppningsvis en fällande sådan. Om jag räknar rätt, vilket jag inte garanterar. 28 maj kl 11.00
Senast redigerad av Picasso2 2021-05-07 kl. 17:19.
Citera
2021-05-07, 18:33
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det har den varit sedan fupen kom ut och vissa började koncentrera sig på LWs skuld i sin egen död. Inte mördarens skuld.

Men det mesta är överspelat nu. Om 20 dagar 17 timmar och 45 min får vi domen. Förhoppningsvis en fällande sådan. Om jag räknar rätt, vilket jag inte garanterar. 28 maj kl 11.00

Nedan (i fet stil) får du en liten present från mig. En nedräkningslänk till 28/5-21 klockan 11.00, då vi ser fram emot att SD döms till livstid för det brutala mordet på LW.

SD´s dom i HR - nedräkning... Tick, tack, tick, tack....

#TeamÅsaHiding

Trailer för kortfilmen ”Goddag Domkraftskaft - Hjärstamannen på solskenshumör”:

https://gofile.io/d/mG9dzO

Stefan skriver ”kärleksbrev” till ÅH

https://www.bildtagg.se/bild/0yswacc8q8y2ts6ypvevn8z6
Citera
2021-05-07, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Nedan (i fet stil) får du en liten present från mig. En nedräkningslänk till 28/5-21 klockan 11.00, då vi ser fram emot att SD döms till livstid för det brutala mordet på LW.

SD´s dom i HR - nedräkning... Tick, tack, tick, tack....

#TeamÅsaHiding

Trailer för kortfilmen ”Goddag Domkraftskaft - Hjärstamannen på solskenshumör”:

https://gofile.io/d/mG9dzO

Stefan skriver ”kärleksbrev” till ÅH

https://www.bildtagg.se/bild/0yswacc8q8y2ts6ypvevn8z6
Jag bugar och tackar! Du är otrolig! Dagarna kommer rusa fram😁
Citera
2021-05-07, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
HD smög in på tomten från baksidan också, varför då?

Jamen visst. Varför smyger man omkring som en suspekt person på sin egen tomt? Något fel är det ju.
Citera
2021-05-07, 19:18
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Jamen visst. Varför smyger man omkring som en suspekt person på sin egen tomt? Något fel är det ju.

Nyfikna grannar?
Citera
2021-05-07, 19:34
Medlem
Någon som kommer ihåg hur många dagar det tog efter att Tingsrättens förhandlingar hade avslutats och SD släpptes? Jämför vi där får vi en hint om hur domen ska bli om hovrätten inte syr in honom igen. Det är obligatorisk häktning vid mord så den en majoritet av hovrättens ledamöter är överens om ev skuld kommer han hat tas in om nu inte domen blir friande.
Citera
2021-05-07, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Nyfikna grannar?

Grannarna blir väl ÄNNU mer nyfikna om man smyger omkring i skogen och inte vill bli sedd och sen på sin egen tomt dessutom? Sånt beteende är skumt.
Senast redigerad av zilvereko 2021-05-07 kl. 19:44.
Citera
2021-05-07, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Någon som kommer ihåg hur många dagar det tog efter att Tingsrättens förhandlingar hade avslutats och SD släpptes? Jämför vi där får vi en hint om hur domen ska bli om hovrätten inte syr in honom igen. Det är obligatorisk häktning vid mord så den en majoritet av hovrättens ledamöter är överens om ev skuld kommer han hat tas in om nu inte domen blir friande.

Ledamöterna har inte ens hunnit skriva domen ännu. Än mindre hunnit diskutera den.
Citera
2021-05-07, 19:54
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Grannarna blir väl ÄNNU mer nyfikna om man smyger omkring i skogen och inte vill bli sedd och sen på sin egen tomt dessutom? Sånt beteende är skumt.

Har du aldrig haft en jobbig granne som du helst vill undvika? Det betyder inte att man har något skumt att dölja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in