Citat:
Ursprungligen postat av
Ossie81
Dags att reda ut lite missförstånd och skitsnack på den här tråden!
Från en som är uppvuxen med både KH och hans sambo och känner hockeykillarna som satt anklagade samt har läst förhören.
För det första så var flera av mina polare med den kvällen som sen 21-åriga tjejen gick förbi KH och nöp honom i röven tre gånger för att sen fråga om de skulle gå hem ihop. Hon bad om att få låna toaletten på hotellrummet för att sen komma ut helt naken. På morgonen efter bad hon att få följa med ner på frukost och ville stanna kvar. Den som tvingade henne till sjukhuset den gången var hennes pojkvän. Hon hade alltså snubbe men fick dåligt samvete och i panik hittar på att hon blivit våldtagen. Inte ok att köra gruppsex under pågående turnering och vara otrogen mot sina tjejer.. men, definitivt ingen våldtäkt. Punkt.
Sen när det gäller att KH nu sitter häktad så är det hans sambo som anmält honom. Han har inte varit guds bästa pojkvän genom åren och haft en hel del otrohets affärer, ett stormigt förhållande rent ut sagt. Dock så är Sara en riktigt, riktigt jävla mega psykopat. Den största golddiggern ni skådat genom alla tider. Det är bara pengar som räknas. En person som tidigt i skolan alltid siktade in sig på killar med mycket pengar och hjärntvättade folk att tro att hon är världens bästa. Hon knullade bland annat med vår prins bästa polare Jan Åke, bara för att komma upp sig. Jan Åke en mindre vacker kinese som bara en mor kan älska. Hon är otroligt trevlig och vi första tillfället så gillar alla henne. Sen, börjar intrigerna.. KH har blivit hjärntvättad, tro mig.
Hon är hans ungdomskärlek och i skolan var hon inte ett dugg intresserad. Hon var ihop med KH s polare som var fotbollsstjärna i Hammarby.. sen skadade han sig samtidigt som KH skrev ditt först NHL kontrakt på 45 millar och vips så satt hon på första bästa plan till Florida. KH är en grymt bra och engagerade pappa till två fina tjejer så där finns ingen strul. Problem uppstod när han slutade ge Sara pengar.. hon hotade med all skit och med till och med med polis. Ville ha en miljon för att åka med på semester sa att han var skyldig henne det.. hon vägrade ha sex hemma om hon inte fick en massa pengar, ville att allt egendom skulle skrivas över på henne för att ens hänga med på släktmiddag etc etc.. jag har själv hört henne säga efter ett glas vin för mycket att hon går över lik för pengar och allltid får som hon vill. När henne omgivning sa att hon skulle lämna KH efter gruppsexskandalen så sa hon att hon aldrig ville jobba och därför tänkte stanna.
Anledningen till att KH nu sitter häktad är att hon ljugit och sagt att han är en fara för henne och för barnens liv, vilket är ren bullshit. KH är inte guds bästa barn men den som borde sitta inne är hon. Mest synd är det om barnen så tänk på det innan ni skriver en massa skit som inte stämmer... och ja detta är sant och fakta så ifrågasätt inte 😃
Jag kan skriva under på detta.
Det ska klargöras att KH i skolan var väldigt, väldigt eftertraktad bland tjejerna. Många kanske tycker det låter underligt men enligt tjejerna såg han mycket bra ut på den tiden. Han har ändrats väldigt mycket med åldern. Och allt stämmer om Sara och skoltiden, det kan jag intyga. Hon hade inget intresse av KH trots att han var mäkta populär och det var han även utan hockeyn. Tjejerna brydde sig inte så mycket om vilken sport han sysslade med på fritiden, de flesta visste nog inte ens om att han spelade hockey.
När jag fick höra om Sara och KH förstod jag
direkt att det var för pengarnas skull. Det fanns
ingen tvekan alls om saken. Hon hade gett det intrycket under hela skolgången, alltså försökt klä sig och uppföra sig som Prinsessan Victoria fastän hon gick i en skola i en förort.
Ni som undrar vad grejen är med Sara och att hon inte är så snygg så kan jag väl säga att på den tiden i skolan så blev det lite som en "grej" att vissa helt enkelt var eftertraktade. Som redan sagt, hon uppförde sig själv som att hon var det bästa någon nånsin kunde få, och kanske var det någon som föll för det och började bli intresserad och sa till någon "tänk om man kunde få henne, vilken dröm", då vill plötsligt nästa detsamma så rullar det bara på sedan. Det blir ett rykte, en gruppgrej, precis som att alla tjejer förut ville ha just Leonardo DiCaprio, bara för att alla andra tjejer också ville det.
Hennes namn Sara Ceccarello hade en viss klang också tror jag. Förmodligen var det lite av en fjäder i hatten för KH att få lägra henne då alla visste vilka höga krav hon hade. Men som sagt var det hela naturligtvis noga beräknat bara för att säkra den ekonomiska framtiden.
Dock tycker jag att KH eller "Chippe" inte alls var speciellt reko och schysst i skolan. Han hängde mest med Damir och pratade svenska med fejkbrytning och hade attityd och trodde han var bäst i alla sporter bara för att han var det i hockey (naturligtvis). Nä, jag har inga bra intryck av honom från den tiden, men det var ju många år sen nu och folk växer ju upp och förändras.
Han förtjänar dock inte att bli felaktigt utpekad för nånting.