Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Har inte byfåneskvallret talat om för dig att det inte gick till domstol? Således knappast frikänd utan utredningen lades ner efter den återupptagits av överåklagare. Kanske det var så också att man förstörde hela utredningen med sina misstag inledningsvis.
Jag skiter fullständigt om dom är vältränade eller ser ut som fuckface. I mina ögon ska varenda jävel som går på utslagna tjejer och bankar sina sambos ha en riktig omgång stryk. Ditt uttryck om hockeyhora passar bra in på dig själv. Mig veterligt tar en hora betalt så lägg ner skitsnacket eller vill du påstå att hockeykillar köper prostituerade?
Du verkar verkligen vara vuxen och stabil.
Säg mig nu din fåntratt, i vilken Tingsrätt eller Hovrätt är Kristian Huselius dömd för våldtäkt?
Nu fanns det ingen som helst anledning att ta "fallet" vidare då det i tidigt skede visade sig att Huselius, Lilja och Tallinder inte gjort sig skyldiga till våldtäkt.
Appropå byfåneskavaller så talar det mer för dig då du sitter och dömer Huselius utan att veta ett skit om vad som hänt hemma eller utanför hemmet.
Sara Ceccarello och Kristian äger 2 nästan nya BMW. Vet du om Sara Ceccarello är med och betalar på dessa 2 fordon?
Om du vet något om familjen Huselius/Ceccarello så dela med dig i så fall än att idiotförklara folk här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sobrilbil
Han är enligt lagens mening oskyldig till våldtäkt och bör därför betraktas som oskyldig. Indicierna är extremt svaga, så han borde inte heller vara misstänkt av allmänheten. Du kanske missförstod mig, vi verkar dela samma åsikt. Att vara misstänkt för misshandel innebär naturligtvis inte heller att man är skyldig.
Jag håller med dig. Men om någon följer med ett gäng friviligt så är det inget som säger att brott kan ha begåtts. I detta fall så har tydligen inte åklagare kunna hitta några bevis mot Kristian och hans vänner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Nej, verkligen inte utan i din snedvridna hjärna möjligen. Det är inte alls sannolikt eftersom det inte finns några uppgifter om flörtande fast flera försökt tidigare men inte lyckats ge underlag till det påståendet. Att du påstår att så fort en tjej följer med killar, så har hon sagt ja till sex betyder att du är underutvecklad och inte vet när ett ja är ett ja och att man absolut inte ska ta detta för att någon vill ha sex. Du är ju inte riktigt klok.
Och det finns inget som bevisar att Huselius begått en våldtäkt. Så släpp detta nu.