2018-05-21, 19:57
Medlem
bussilegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Ja och om hon gick med så innefattar det vadå? Är din hjärna också snedvriden att om en tjej följer med dig dyngrak så tar du och begår övergrepp på henne eller?
Nu var min fråga vad du vet om flörtandet? Raka besked här och inte hörsägen gissningar osv.

Det har du själv inte en susning om själv men det enda du gör är drar upp en massa off topic.
Taktiken är densamma. För över bevisningen på andra. Bevis som du själv vet om inte finns.

Upplys oss andra då istället vad just du vet om flörtandet istället för att gnälla.
Citera
2018-05-21, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Varför sitter du och hittar på en massa om den 21-åriga tjejen?

Löjligt. Hur kan vuxna män bete sig så här bara för att försvara deras hockeyidol.

Sara har väl synfel. Eller så kanske Huselius såg bättre ut när han var ung när dom träffades.
Nåja. En flickvän/ fru till en spelare som inte var med i ormgropen men som befann sig i den aktuella hotellbaren sa väl i förhör att hon bjöd in hockeyspelarna till att knulla på henne? Sedan kan man ju tycka att det är äckligt att trycka in ballen som trea men förbjudet är det inte.
Citera
2018-05-21, 20:00
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonyaStolt
Barnen som du påstår dig värna om kommer tyvärr att få läsa tråkiga saker om båda föräldrarna.
Det som du fetmarkerade i trådens inlägg, att de bråkat om pengar hon vill ha, samt att hon inte vill jobba, är något som en 11-åring och en 14-åring redan har hört i en bråkande familj.
Det är inte samma nivå på det som när de i framtiden frågar föräldrarna om den påstådda våldtäkten som nu efter 13 år späds på med nya färska lögner av bl.a. "HäcklaGnällFjäll" på nätet.
Senast redigerad av LeBronThurman 2018-05-21 kl. 20:27.
Citera
2018-05-21, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Jävligt osmakligt av dig att skriva att jag borde veta. Precis som att du försöker antyda att jag skulle vara en hora.

Jag skulle aldrig röra någon om jag inte har känslor för den personen. Och jag hatar verkligen hur folk kan hora runt bara för att nån är känd. Så försök fan aldrig ens antyda att jag skulle vara en hockeyhora.
Tyvärr finns det jävligt många hockeyhoror. Det kanske t.o.m Sara Ceccarello är. Men inte sagt att du är detsamma.
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Hon gick frivilligt med tre killar in på ett hotellrum. Under de omständigheter som rådde var hon sannolikt med på noterna, eller? Annars vet jag inte vad hon kan ha tänkt, hon kanske ville spela kort.
Och det betyder att brott eller våldtäkt kan hända? Men i detta fall så blev Kristian friad i Tingsrätten?
Citat:
Ja och om hon gick med så innefattar det vadå? Är din hjärna också snedvriden att om en tjej följer med dig dyngrak så tar du och begår övergrepp på henne eller?
Nu var min fråga vad du vet om flörtandet? Raka besked här och inte hörsägen gissningar osv.
Nu blev väl Kristian friad i Tingsrätten?

Vad det gäller hur vida hockey killar är vältränade så är svaret att många är högst mediokra.
Citera
2018-05-21, 20:06
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Att hon frivilligt gick med tre killar till ett hotellrum tyder på att hon ville ha sex. Det är så det fungerar i vår kultur. Nej, man har inte rätt att våldta om det visar sig att tjejen ville spela schack. Jag skrev inte att jag vet något om något flirtande, men det är sannolikt att hon flirtade med flera eftersom hon följde med tre killar till ett hotellrum. Nu spekulerar jag bara, men det gör inte rättsväsendet och där är han inte misstänkt för brott.
Citera
2018-05-21, 20:11
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Tyvärr finns det jävligt många hockeyhoror. Det kanske t.o.m Sara Ceccarello är. Men inte sagt att du är detsamma.

Och det betyder att brott eller våldtäkt kan hända? Men i detta fall så blev Kristian friad i Tingsrätten?

Nu blev väl Kristian friad i Tingsrätten?

Vad det gäller hur vida hockey killar är vältränade så är svaret att många är högst mediokra.

Har inte byfåneskvallret talat om för dig att det inte gick till domstol? Således knappast frikänd utan utredningen lades ner efter den återupptagits av överåklagare. Kanske det var så också att man förstörde hela utredningen med sina misstag inledningsvis.

Jag skiter fullständigt om dom är vältränade eller ser ut som fuckface. I mina ögon ska varenda jävel som går på utslagna tjejer och bankar sina sambos ha en riktig omgång stryk. Ditt uttryck om hockeyhora passar bra in på dig själv. Mig veterligt tar en hora betalt så lägg ner skitsnacket eller vill du påstå att hockeykillar köper prostituerade?
Citera
2018-05-21, 20:13
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Han är enligt lagens mening oskyldig till våldtäkt och bör därför betraktas som oskyldig. Indicierna är extremt svaga, så han borde inte heller vara misstänkt av allmänheten. Du kanske missförstod mig, vi verkar dela samma åsikt. Att vara misstänkt för misshandel innebär naturligtvis inte heller att man är skyldig.
Citera
2018-05-21, 20:14
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Att hon frivilligt gick med tre killar till ett hotellrum tyder på att hon ville ha sex. Det är så det fungerar i vår kultur. Nej, man har inte rätt att våldta om det visar sig att tjejen ville spela schack. Jag skrev inte att jag vet något om något flirtande, men det är sannolikt att hon flirtade med flera eftersom hon följde med tre killar till ett hotellrum. Nu spekulerar jag bara, men det gör inte rättsväsendet och där är han inte misstänkt för brott.

Nej, verkligen inte utan i din snedvridna hjärna möjligen. Det är inte alls sannolikt eftersom det inte finns några uppgifter om flörtande fast flera försökt tidigare men inte lyckats ge underlag till det påståendet. Att du påstår att så fort en tjej följer med killar, så har hon sagt ja till sex betyder att du är underutvecklad och inte vet när ett ja är ett ja och att man absolut inte ska ta detta för att någon vill ha sex. Du är ju inte riktigt klok.
Senast redigerad av Moosky 2018-05-21 kl. 20:22.
Citera
2018-05-21, 20:16
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka
Nåja. En flickvän/ fru till en spelare som inte var med i ormgropen men som befann sig i den aktuella hotellbaren sa väl i förhör att hon bjöd in hockeyspelarna till att knulla på henne? Sedan kan man ju tycka att det är äckligt att trycka in ballen som trea men förbjudet är det inte.

Källa tack ! Knulla på henne?
Citera
2018-05-21, 20:19
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Nej, verkligen inte utan i din snedvridna hjärna möjligen. Det är inte alls sannolikt eftersom det inte finns några uppgifter om flörtande fast flera försökt tidigare men inte lyckats ge underlag till det påståendet. Att du påstår att så fort en tjej följer med killar, så har hon sagt ja till sex betyder att du är underutvecklad och inte vet när ett ja är ett ja och att man absolut inte ska ta detta för att någon vill ha sex. Du är ju inte riktigt klok.
Klarar du bara av att läsa lösryckta meningar? Jag skrev att om killarna missförstod situationen har de naturligtvis ingen rätt att ha sex med henne mot sin vilja. När en tjej följer med tre främmande killar in på ett hotellrum så handlar det oftast om en sak, det begriper de flesta.
Citera
2018-05-21, 20:20
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Klarar du bara av att läsa lösryckta meningar? Jag skrev att om killarna missförstod situationen har de naturligtvis ingen rätt att ha sex med henne mot sin vilja. När en tjej följer med tre främmande killar in på ett hotellrum så handlar det oftast om en sak, det begriper de flesta.

Nej, du tror det och det gör dig till en potentiell våldtäktsman ingenting annat. Jag kan följa med vem fan jag vill utan att vilja ha sex. Din sjuka vridna hjärna är i behov av vård. En vacker dag befinner du dig inför skranket själv.
Citera
2018-05-21, 20:25
Medlem
Citat:
Har inte byfåneskvallret talat om för dig att det inte gick till domstol? Således knappast frikänd utan utredningen lades ner efter den återupptagits av överåklagare. Kanske det var så också att man förstörde hela utredningen med sina misstag inledningsvis.

Jag skiter fullständigt om dom är vältränade eller ser ut som fuckface. I mina ögon ska varenda jävel som går på utslagna tjejer och bankar sina sambos ha en riktig omgång stryk. Ditt uttryck om hockeyhora passar bra in på dig själv. Mig veterligt tar en hora betalt så lägg ner skitsnacket eller vill du påstå att hockeykillar köper prostituerade?
Du verkar verkligen vara vuxen och stabil.
Säg mig nu din fåntratt, i vilken Tingsrätt eller Hovrätt är Kristian Huselius dömd för våldtäkt?
Nu fanns det ingen som helst anledning att ta "fallet" vidare då det i tidigt skede visade sig att Huselius, Lilja och Tallinder inte gjort sig skyldiga till våldtäkt.

Appropå byfåneskavaller så talar det mer för dig då du sitter och dömer Huselius utan att veta ett skit om vad som hänt hemma eller utanför hemmet.
Sara Ceccarello och Kristian äger 2 nästan nya BMW. Vet du om Sara Ceccarello är med och betalar på dessa 2 fordon?
Om du vet något om familjen Huselius/Ceccarello så dela med dig i så fall än att idiotförklara folk här.
Citat:
Han är enligt lagens mening oskyldig till våldtäkt och bör därför betraktas som oskyldig. Indicierna är extremt svaga, så han borde inte heller vara misstänkt av allmänheten. Du kanske missförstod mig, vi verkar dela samma åsikt. Att vara misstänkt för misshandel innebär naturligtvis inte heller att man är skyldig.
Jag håller med dig. Men om någon följer med ett gäng friviligt så är det inget som säger att brott kan ha begåtts. I detta fall så har tydligen inte åklagare kunna hitta några bevis mot Kristian och hans vänner.
Citat:
Och det finns inget som bevisar att Huselius begått en våldtäkt. Så släpp detta nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in