Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-16, 23:56
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aminorph
Rakar ni benen eller alternativt trimmar dem om håret blir för långt på benen som kille? Eller anses det bögigt?

Det kan man väl lugnt säga, va.
Citera
2018-05-17, 00:41
  #110
Medlem
Playams avatar
Du kan ju posta en bild på dina ludna ben så har vi lättare att ta det här beslutet åt dig. Men som andra sagt, trimma det istället för att raka av helt och hållet. Play it safe my hairy friend.
Citera
2018-05-17, 06:41
  #111
Medlem
Trimmar all hårväxt från huvud ner till knän. Känner mig inte så gay för det, däremot desto fräschare.
Citera
2018-05-17, 12:54
  #112
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aminorph
Rakar ni benen eller alternativt trimmar dem om håret blir för långt på benen som kille? Eller anses det bögigt?

Jag anser det ytterst märkligt. Det signalerar kanske inte bögighet, däremot ängslighet och fåfänga.

Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Det beror på att din testosteronproduktion upphörde i samma stund som du rakade benen.

Citera
2018-05-17, 13:08
  #113
Medlem
prizs avatar
Jag trimmar benen ordentligt till kanske 2-3mm, blir av med mycket hår men ser fortfarande 100% manlig ut. Raka skulle dock vara helt fel.
Citera
2018-05-17, 13:43
  #114
Avstängd
Har en vän som rakar hela kroppen, alltså armar/ben å allt förutom huvudet då och han får faktiskt rätt mycket brudar, tjejer nu för tiden gillar feminina män.
Citera
2018-05-17, 15:11
  #115
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Har en vän som rakar hela kroppen, alltså armar/ben å allt förutom huvudet då och han får faktiskt rätt mycket brudar, tjejer nu för tiden gillar feminina män.

Tjejer inte kvinnor.
Citera
2018-05-17, 19:52
  #116
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aminorph
Rakar ni benen eller alternativt trimmar dem om håret blir för långt på benen som kille? Eller anses det bögigt?

Raka benen som kille? varför inte, det är ju snart Pride-parad

Citera
2018-05-17, 21:32
  #117
Medlem
tuffkatts avatar
Raka benen gör man inte under några omständigheter. Att trimma är däremot okej, jag brukar trimma bort några millimeter till sommaren så att behåringen på benen ser lite mer städad ut.
Citera
2018-05-18, 00:21
  #118
Medlem
Det enda man ska raka på kroppen är huvudet om man inte vill vara bög.
Citera
2018-05-18, 22:31
  #119
Medlem
Om du vill raka benen så ska du göra det. Varför bry sig om vad andra tycker?
Citera
2018-05-18, 23:03
  #120
Medlem
Hänger väl en del på ålder, som nästan 50 årig gubbe finns det inte på världskartan att raka bort annat än skäggstubb.

För sonen som är under 20 och nästan lika hårig skulle jag ha förståelse om han rakade sig då jag (vi) alltid hört från min fru hur jävla äckligt det är med kroppsbehåring.

Men man kan för fan inte raka benen om man har en ryamatta på bröstet.

Har man lite behåring kan man raka bort det, är man manlig behåller man det.

Testade en gång att raka porrpung men var fan slutar pungbehåringen när hela kroppen är hårig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback