Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-19, 12:13
  #121
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aminorph
Rakar ni benen eller alternativt trimmar dem om håret blir för långt på benen som kille? Eller anses det bögigt?

Jag har aldrig rakat benen, men gör som du själv vill och skit i vad andra tycker.
Citera
2018-05-19, 14:10
  #122
Medlem
Kattriarkens avatar
Vill man raka benen så är det bara att raka benen. Är man rädd att bli sedd som bög så ligger felet snarare hos ens självkänsla än huruvida man har håriga extremiteter eller ej.
Citera
2018-05-19, 16:19
  #123
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Bögigt vet jag väl inte men verkligt onödigt.
Citera
2018-06-02, 20:30
  #124
Medlem
"För att det känns fräscht" låter ju superbögigt. Har aldrig hört en kille komma med det förut.

Själv bryr jag mig inte så mycket om benen, men jag har naturlig hårväxt där (varken för mkt eller för lite). Till er som rakar benen, föredrar tjejen det, eller gör det varken eller?

Rakar ni era ben för att andra killar gör det eller skäms ni helt enkelt bara om ni går ut i shorts och inte har rakat er? (Då kan det ligga lite i självkänslan). Rakar man benenen som kille antar jag att man rakar hela kroppen också.
__________________
Senast redigerad av fonzen 2018-06-02 kl. 20:33.
Citera
2019-06-17, 15:09
  #125
Medlem
Då var det dags att raka benen igen. Den här gången ska jag prova något annat än att raka med en hyvel. 3 dagar till 2 veckor efter det så fick man utstå en jävla massa kliande. Olidligt förstås.

Tips på vad jag ska prova på den här gången?
Citera
2019-06-22, 19:37
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Då var det dags att raka benen igen. Den här gången ska jag prova något annat än att raka med en hyvel. 3 dagar till 2 veckor efter det så fick man utstå en jävla massa kliande. Olidligt förstås.

Tips på vad jag ska prova på den här gången?

Vaxning? Jag vaxar mig intimt på Royal Beauty i Göteborg, de är grymt bra där!
Citera
2019-06-29, 11:41
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Vaxning? Jag vaxar mig intimt på Royal Beauty i Göteborg, de är grymt bra där!

Med risk för att låta dum nu men jag måste få fråga vad innebär vaxning?

Låtsas som att du ska förklara för en som inte förstår svenska

Jag körde "veet" eller hur det nu stavades en gång men jag skulle ha något plåsteraktigt som jag skulle använda. Fanns inget sånt och jag blev bara ännu mer förvirrad än vad jag redan var.
Citera
2019-07-02, 12:32
  #128
Medlem
Enligt Ekots nya klädkod så kan håriga mansben väcka anstöt. Så män som jobbar på Ekot och vill ha shorts på jobbet kanske är tvungna att ta bort håret.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ej-till-linnen
Citera
2019-07-02, 18:02
  #129
Medlem
Ja om man är gay!
Citera
2019-07-11, 13:03
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Med risk för att låta dum nu men jag måste få fråga vad innebär vaxning?

Låtsas som att du ska förklara för en som inte förstår svenska

Jag körde "veet" eller hur det nu stavades en gång men jag skulle ha något plåsteraktigt som jag skulle använda. Fanns inget sånt och jag blev bara ännu mer förvirrad än vad jag redan var.

Det är inte så komplicerat. Man lägger sig naken undertill på salong. Hon som utför det hela använder ett varmt vax som fäster mot huden och så drar hon bort hårstråna med en sorts papper. Det blir helt underbart lent. Pungen, kuken, anus, skinkor, var man nu vill...
Citera
2019-11-18, 15:24
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flach1337
En tjej rakade mina lår för skoj skull det var flera år sen. Har inte växt tillbaka nånting. Skumt.

Har en liten ring på mig ena lår som jag rakade för att se hur de olika kammarna till trimmern var i längd... har inget hår där alls längre
Citera
2019-11-18, 15:28
  #132
Medlem
Afrikanderna (boerna, vita befolkningen i södra afrika) i sydafrika och namibia som är bönder brukar ha rakade ben. Dessa månniskor är nog de människor som är minst feminina/”bögiga” i hela världen.
De brukar vara väldigt biff med sjukt stora ben så.... har du typiska svenska hipsterben (skelett med skin utanpå) så är det nog ingen idé... har du biffben så kör på
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback