2025-10-10, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssk77
Indien fick straff tullar för att de köper rysk olja..det hade du inte koll på.

https://www.tn.se/article/44258/trum...ndien-i-kraft/

Märkligt att inte Pakistan, Kina eller Turkiet har fått strafftullar för detta. Inget du reflekterar över?
Citera
2025-10-10, 12:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du har genomskådat din personlighet. Du retar dig på Trumps personlighet som inte har något med vad han egentligen presterar. Det gör alla vänstermänniskor...som har en usel självkänsla. De fattar beslut på känslor. De KÄNNER att de inte gillar Trump..de utgår inte sina beslut på vad han presterar. Vänster människor hittar alltid fel på människor som de ogillar av personliga skäl.

Du är en person med usel självkänsla, uselt självförtroende. Det smittar av sig på dina inlägg.
Min person är fortfarande irrelevant för precis allt med donalds fredspris och göra.
Försöker du inbilla dig ad hominem funkar, eller att jag går på den?

Och det är precis lika komiskt argument att donalds ska ha fredspris och sen berättar de om en värdelös president.
Är donalds så dålig menar du?
Citera
2025-10-10, 12:36
Medlem
klybans avatar
Och nu vet vi att donalds inte var ett fredsprismaterial, visst är det komiskt att man alltid får rätt.
Bättre lycka nästa år donalds, ett år fred i gaza låter även som bräcklig fred.

Och donalds måste ju heja på denna fredspristagare och med tanke på hon är emot de som styr Venezuela.
Men låt oss gissa, nej, kommer vi få höra, för den sjukliga narcissisten tål inte att förlora.
Citera
2025-10-10, 12:52
Medlem
Kan man vara en hatisk idiot och ändå få fredspriset? Jag trodde fredspriset alltid gavs ut till schyssta personer som iaf framträder som goda. Ni förstår nog vad jag menar.
Citera
2025-10-10, 13:43
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Kan man vara en hatisk idiot och ändå få fredspriset? Jag trodde fredspriset alltid gavs ut till schyssta personer som iaf framträder som goda. Ni förstår nog vad jag menar.
Djävulen är visst också upprörd och tycker han skulle fått det (för diverse konflikter han inte löst), så de kan ju lipa ihop.
Citera
2025-10-10, 14:19
Medlem
Hustomten93s avatar
Jag tycker att Trump gjorde bra ifrån sig som ordnade fred (om ens tillfällig) mellan Palestina och Israel, men kanske ändå inte räcker för fredspriset när man tänker på allt annat han gör som motverkar stabilitet och rättvisa i världen.

Tänker också på hur ledsna han och hans supportrar måste vara nu, stackare. De hoppades väl på att han skulle vinna priset och känner sig väldigt nedslagna. Jag hoppas att de återhämtar sig snart från denna motgång. Det kan inte vara bra stämning på Mar-a-lago just nu. Han måste vara världens mest ledsna president just nu
Citera
2025-10-10, 14:29
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Trump kommer att skita i MÖ och Ukraina och fokusera på USA. Har redan hört att Elon Musk inte kommer att förse Ukraina med satelliter genom Starlink. USA kommer att helt förse Ukraina med vapen.

Norge fattar inte vikten av att Trump får priset i ett mycket känsligt läge i världen. Trump har precis fått slut på ett eländigt krig i Gaza..set till att världen blivit trevligare de senaste 9 månader med sin roll som fredsmäklaren.

Detta sabbar nu Norge med dina barnsliga argument där känslor styr mer än kompetens.
Polarn, du är väldigt väldigt känslosam över detta, och nu önskar du att tRump och hans anhang ska slå nya rekord i just barnsliga reaktioner. Väx upp.
Citera
2025-10-10, 14:34
Medlem
DaEzzs avatar
Man ska ha huvudet synnerligen långt uppe i Trump´s arsle om man tror att någon som under sina första månader som president (bland annat) hotat med att annektera Kanada, invadera Grönland och Panama samt spränger smugglarbåtar med drönare och attackflyg i syfte att provocera fram krig med Venezuela skulle kunna komma på tal för priset.

Medlingen mellan Israel och Palestina/Hamas rättfärdigar givetvis inte i närheten av all skit Trump ställt till med, och som skapat en global instabilitet världen inte upplevt sedan slutet av WW2.
Citera
2025-10-10, 14:36
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Trump städar upp efter Demokraterna.

Alla med hjärna inser att Trump skall ha priset annars är det ett politiskt och personligt beslut..att man inte gillar att Trump personligen. Norge skämmer ut sig ännu en gång. Norrmännen är kända att vara antisemitiska.

Vi får snart börja dra Norge historier igen..om norrmännen.

Kommer aldrig hända att en sexualförbrytare som hånar allt och alla utom sig själv ens är att tänka på.
Han har inte gjort ett enda dugg någonstans utan vill bara ta åt sig äran. Du såg ju hur Rubio slickade hans röv.
Citera
2025-10-10, 14:44
Medlem
Grontarskonts avatar
Nope förtjänar inte priset!

Ska aldrig kunna gå till en mobbande idiot helt utan självinsikt!

Undrar vad Don TACO gör nu? Låser in sig i Ovala rummet för att bränna upp norska flaggor!

Brukar han inte säga att han har norska ättlingar?
Citera
2025-10-10, 14:51
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Ja inte lär han få ekonomipriset.
Citera
2025-10-10, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Ja inte lär han få ekonomipriset.

Litteratur kanske? Han har ju ändå instruerat ett antal spökskrivare att skriva ett antal skitdåliga böcker.

Sedan finns medicin också, med tanke på hans minst sagt revolutionära idéer om hur man botar COVID och att han upptäckt samband mellan autism vid födseln och gravida kvinnors användande av Alvedon.

Och ekonomipriset borde han väl visst få för hur hans handelskrig har ökat amerikansk* export till Kina.
*Då naturligtvis latinamerikansk export, där bland annat Brasilien och Argentina kunnat öka sin sojaförsäljning på USAs bekostnad.

Alla haters glömmer alltså att Trump är förtjänt av minst 4 nobelpris
Senast redigerad av Flaskback 2025-10-10 kl. 15:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in