Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-08-09, 16:39
  #1165
Avstängd
krauthammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det är småpojkar, texten om vad en "riktig pundare" är avslöjade åtminstonen en av dem.

Jag ser en väldigt nyanserad diskussion här - men för två veckor sen började attacken.

Jag inser varför. Startklar är beroende av sin image för att kunna få småbarn att ta smslån och anmäla "bankid-kapning"

Startklar vet att de flesta av hans fans är under 25 år och att de garanterat läser flashbacktrådar.

Jag har inget emot att sanningen lyfts fram i ljuset. Det finns inga "kaniner" (miljoner) på hans bankkonton eller under madrassen. Han är utblottad och bor på sin systers soffa. Kronofogden har tagit allt ifrån honom.
Det lilla han får in på nätbedrägerier går till kebabtallrik, ladd och anabola steroider.

att han blivit pluffsig på sistonde är för att han har diabetes och måste följa upp med läkarbesök vilket betyder blodprov.

Ifall sjukvården hittar spår av ladd och diverse preparat så kommer det dokumenteras i hans journal. Alltså har han inte tagit några droger på sistonde och istället dränkt ångesten med receptbelagda sömntabletter och billig whiskey.

Jag vågar ställa följande diagnos på startklar: han har haft flera psykoser i 20års åldern till följd av narkotika och har sen dess ångest som han dämpar med hasch och kokain och jägermeister.
Han har dyslexi och ADD som han vägrat söka hjälp för och som resulterat i att han hoppat av högstadiet.
Citera
2019-08-09, 17:50
  #1166
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer



att han blivit pluffsig på sistonde är för att han har diabetes och måste följa upp med läkarbesök vilket betyder blodprov.

Ifall sjukvården hittar spår av ladd och diverse preparat så kommer det dokumenteras i hans journal. Alltså har han inte tagit några droger på sistonde och istället dränkt ångesten med receptbelagda sömntabletter och billig whiskey.
.

Så funkar det inte med blodprover. De hittar ingenting som de inte letar efter och de letar inte efter droger utan anledning.
Citera
2019-08-09, 22:55
  #1167
Avstängd
krauthammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Så funkar det inte med blodprover. De hittar ingenting som de inte letar efter och de letar inte efter droger utan anledning.


Jag är inte medicinsk expert men varje diagnos har en markör lagrad i datorn. Något som företaget Dynamic Code varit först med att utveckla
Eller förenklat: ett visst kännetecken. Tex pollenallergi.

När ett blodprov centrifugeras och syntetiserars till elektronisk kod, så körs denna kod genom en databas som berättar om blodprovet har vissa kännetecken.

Man doppar alltså inga ämnen i blodprovet som ger utslag på antikroppar eller liknande och en patient som kommer in med diabetes och har alldeles för höga levervärden, sänka i blodtrycket,och så vidare, då kommer blodprovet att ge "kännetecken" på drogmissbruk. Därmed beställer läkaren blodprov som är träffsäkra på tex kokain.

Jag säger detta av egen erfarenhet. Jag kom in på VC med vad jag trodde var hösnuva.
Läkaren kunde via blodprov konstatera att jag har för höga saltvärden bla.
Citera
2019-08-09, 23:49
  #1168
Medlem
Fakementalitys avatar
Har han ett aktivt instakonto just nu? Hittar inget.
Citera
2019-08-10, 12:10
  #1169
Avstängd
krauthammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fakementality
Har han ett aktivt instakonto just nu? Hittar inget.

Ja.

" startklaraste5.0"

Ifall du inte hittar den så har han väl blockat dig. Han är osäker som Fan och blockar alla som ger saklig kritik.

Jag skrev att små barn inte ska åka cross utan hjälm. Det räckte för en block.
Citera
2019-08-11, 09:20
  #1170
Medlem
SmygarBerits avatar
Ute och drack på Lion bar och sen kör bil hem..
fräscht.
Citera
2019-08-11, 12:11
  #1171
Medlem
badassigges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Ute och drack på Lion bar och sen kör bil hem..
fräscht.

Hur kör han på för vis när han sitter på passagerarsidan?
Citera
2019-08-12, 04:14
  #1172
Avstängd
krauthammers avatar
Instagram engagement rate ( popularitet) rankas på antalet tittare på stories med mera.

Om alla vi som följer tråden bestämmer oss för att inte kolla på startklars stories i 24h så kommer hans profil att hamna långt ner bland icke följares rekommendationer.
Andreas kommer att få frispel då instagram är hans liv (sandra/häxan sa så i en av hennes stories)


Vad säger ni?

Ska vi göra nästa fredag till "#följintestartklaridag"
Citera
2019-08-12, 10:32
  #1173
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Instagram engagement rate ( popularitet) rankas på antalet tittare på stories med mera.

Om alla vi som följer tråden bestämmer oss för att inte kolla på startklars stories i 24h så kommer hans profil att hamna långt ner bland icke följares rekommendationer.
Andreas kommer att få frispel då instagram är hans liv (sandra/häxan sa så i en av hennes stories)


Vad säger ni?

Ska vi göra nästa fredag till "#följintestartklaridag"
Merparten av hans tittare finner du inte här. Tror inte det spelar någon roll...
Citera
2019-08-13, 08:51
  #1174
Medlem
Troubleholders avatar
Så nu ville WT Gallros bjuda på maten åt startklar, när hon tog upp det bytte han ämne fort.. pengarna börjar sina för Mr.Pankklar 😂
Citera
2019-08-13, 11:05
  #1175
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troubleholder
Så nu ville WT Gallros bjuda på maten åt startklar, när hon tog upp det bytte han ämne fort.. pengarna börjar sina för Mr.Pankklar 😂


Haha, tänkte på det med..
Citera
2019-08-13, 21:45
  #1176
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troubleholder
Så nu ville WT Gallros bjuda på maten åt startklar, när hon tog upp det bytte han ämne fort.. pengarna börjar sina för Mr.Pankklar 😂
Andreas Panksnart Coskun

Nu har han bytt konto igen, startklar4.0
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback