Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-16, 17:09
  #1045
Medlem
Long-Gone-Days avatar
AC postade att förundersökning gällande grovt narkotikabrott är nedlagd...
Citera
2019-07-16, 23:27
  #1046
Medlem
Hahaha såg ni storyn från idag när han stod på gymmets toalett, det låg en spruta på handfatet framför han. Anabola i guess?
Citera
2019-07-17, 10:16
  #1047
Medlem
fettoknopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Det borde man kunna få ut från skatteverket. Ungarna heter väl Coskun i efternamn

Försökt, men hittar ingenting och vet inte riktigt hur man gör hehe. Hjälp?
Citera
2019-07-17, 11:25
  #1048
Avstängd
krauthammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igotthekeys
För att han kvittrar, jobbar åt dem såklart.


Inte helt osannolikt att han låtsas vara kriminell men samtidigt jobbar som polisinformatör vad gäller vapen eller grova brott.

Det polisen isåfall lockat med är att han får tillbaka bilen och slipper bli trakasserad av polisen.
Citera
2019-07-17, 18:58
  #1049
Medlem
Alarabic666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multifridolf
Hahaha såg ni storyn från idag när han stod på gymmets toalett, det låg en spruta på handfatet framför han. Anabola i guess?
Brun utan sol
Citera
2019-07-17, 23:31
  #1050
Avstängd
krauthammers avatar
Är bouppteckningar offentliga?
Startklar påstår att han ärvt 5mille. De kommer väl kronofogden isåfall ta. Om inte han hittar på förstås
Citera
2019-07-17, 23:43
  #1051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Är bouppteckningar offentliga?
Startklar påstår att han ärvt 5mille. De kommer väl kronofogden isåfall ta. Om inte han hittar på förstås
Tror inte det är offentliga direkt, stämmer det kommer dom givetvis ta allting innan det ens hamnar på hans konto
Citera
2019-07-17, 23:58
  #1052
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Är bouppteckningar offentliga?
Startklar påstår att han ärvt 5mille. De kommer väl kronofogden isåfall ta. Om inte han hittar på förstås
Förmodligen har han ärvt huset och det är värderat till 5 miljoner eftersom han sa ”Detta är mitt hus nu”.


Hoppas kronofogden säljer det och startklar inte får ett öre...
Citera
2019-07-18, 12:15
  #1053
Avstängd
krauthammers avatar
Där begick Andreas startklar ett misstag.

Han har aldrig någonsin erkänt att han hittar på men nu när han är rädd för att bli avslöjad som lögnare så erkänner han frivilligt att han ljög om att få ärva 5 miljoner.

Notera att bouppteckningar går att söka via ett register för att klara upp eventuella skulder.
Det är därför han nu erkänner. Säger rätt mycket om hans karaktär. Han spenderar dagarna med att trolla folk på instagram.

Jag är nu även övertygad om att han läser denna tråd dagligen.

Hej Andreas. De flesta här anser att du är en dålig person och en dålig förebild.
__________________
Senast redigerad av krauthammer 2019-07-18 kl. 12:49.
Citera
2019-07-18, 12:32
  #1054
Medlem
SmygarBerits avatar
Ja, tror jag också. Därför han är tvungen att filma sin svettiga mat och "skojsa" om hur han inte kan banta. För han är här inne och läser att vi alla noterat hur han håller på att förvandlas till en klassisk alkisgubbe med ölmage och behovet att supa jämt. Han tror sig vara så smart och skriver att han är tio steg före alla andra, men egentligen så garvar alla åt honom och hans dumhet.

Han påminner om en bekant jag har som gormar, skriker och beter sig illa mot sin omgivning men tror sig vara hur rolig som helst. Alla undviker den här personen och när man är runt honom så är det bäst att skoja med i den helt opassande humorn, för annars blir han bara mer jobbig. Blickarna som omgivningen ger Startklar när han håller på att filma och gorma om fitta, banan osv är PRECIS sån blick som vi alla andra har när denna bekant jag känner kommer in i samma rum. Vet också att den bekanta är också egentligen väldigt ensam och fattar nog inte själv varför han inte har några riktiga vänner.


Så Startklar; det finns andra som du. Sista idioten är inte född än.
Citera
2019-07-19, 04:34
  #1055
Medlem
kukflashs avatar
Ja han läser i tråden, när han körde frågestund så frågade jag om han visste att det fanns en tråd om honom på Flashback. Någon minut senare fick jag ett pm där han skrev
”Ja och
Sug kuk” och blockerade mig
Citera
2019-07-20, 17:57
  #1056
Medlem
Troubleholders avatar
Nu är det ovanligt tyst igen..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback