2006-02-17, 20:12
Bannlyst
Det blir tufft for Anja imorgon att ta guldet (om nagon medalj), hem och valla...
Citera
2006-02-17, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
nån menade att Anja skulle behöva ta 5 medaljer för att det skulle vara likvärdigt med damkronornas bragd

Anja är 84 hundradelar efter Schilds (stavning) med störtloppet kvar imorgon. Det kan bli svårt att ta in...men jag vet inte hur bra österrikiskan är på störtlopp. Någon om är mer insatt?

Edit: Och Pejas soplag (inget skämt) ligger under mot Storbritanien med 7-2. Fan vad dem skämmer ut sig själva. Förlust och dem är borta sa bli kul att se om dem kan vända.
Citera
2006-02-17, 20:23
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
vissa snackar om bragdguld för damkronorna. Vad tror ni om det?
Nej det kommer fotbolllandslaget få, dom vinner ju VM-guld i år om man får tro Zlatan...
Citera
2006-02-17, 20:25
Medlem
Bennos avatar
jag vill inte vara någon tråkmåns men är det inte lite väl mycket Lillasportspegeln på TV´n nu?

Alla jävla fåniga melj som pajasen Rippe läser upp.
Citera
2006-02-17, 20:27
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Möjligt att det här redan har snackats om i tråden; men hur kommer Tre Kronor troligtvis möblera om i kedjorna nu när Foppa skall vara med?
Citera
2006-02-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benno
jag vill inte vara någon tråkmåns men är det inte lite väl mycket Lillasportspegeln på TV´n nu?

Jag tycker det är såna fåniga mejl i varje sändning...
Citera
2006-02-17, 20:31
Medlem
Citat:

tjo och tjim!
Citera
2006-02-17, 20:31
Moderator
impieteers avatar
Citat:

Det är någon slags public service-grej SVT kör varje gång det är något stort sportevenemang som tar upp större delen av sändningstiden. De måste trycka in en massa skit som inte har med idrotten som visas att göra för att tillfredställa folk som inte gillar sport i sportsändningarna. Varför kan man fråga sig...
Citera
2006-02-17, 20:32
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Möjligt att det här redan har snackats om i tråden; men hur kommer Tre Kronor troligtvis möblera om i kedjorna nu när Foppa skall vara med?

Troligtvis är det Hannula som åker bort och Jönsson går in i den femman, men jag hade gärna haft kvar Hannula och satt jörgen jönsson på bänken om jag hade fått bestämma
Citera
2006-02-17, 20:36
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Troligtvis är det Hannula som åker bort och Jönsson går in i den femman, men jag hade gärna haft kvar Hannula och satt jörgen jönsson på bänken om jag hade fått bestämma

Skicka hem den där jävla Hannula ögonaböj. De kan sätta Jörgen Jönsson på samma flyg också.
Citera
2006-02-17, 20:42
Medlem
Mr Blondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Anja är 84 hundradelar efter Schilds (stavning) med störtloppet kvar imorgon. Det kan bli svårt att ta in...men jag vet inte hur bra österrikiskan är på störtlopp. Någon om är mer insatt?

Edit: Och Pejas soplag (inget skämt) ligger under mot Storbritanien med 7-2. Fan vad dem skämmer ut sig själva. Förlust och dem är borta sa bli kul att se om dem kan vända.
Anja är väl ialla fall grym i störtlopp?
Citera
2006-02-17, 20:43
Medlem
funfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags

Anja tar nog det, Schilds var tydligen ingen märkvärdig störtloppsåkare.

Vad ska man säga om Peja? Gör bort sig återigen och nu mot ett mediokert lag som är ihopsatt av blandade spelare just innan OS.

Hoppas verkligen vi har ett yngre garde som kan ta över nu efter detta praktfiasko, tydligen blir Curling mer och mer populärt och vi ska tydligen ha en finfin ungdomsverksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in