2006-02-21, 23:18
Medlem
Knudsons avatar
Citat från Aftonbladet

"Lögner om vinstviljan
Varför tog man inte ut målvakten i sista minuten om man ville så gärna vinna?? Det var sorgligt se sådant här cirkus stackars dom som hade köpt dit dyra biljetter!"

Säger ju lite om vad det är för folk som gnäller
Citera
2006-02-21, 23:19
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
mmm..

Ok, men de visade på svt att matchen börjar 16.35, även här står det 16.35, men du kanske har rätt.

Haha att det ska vara så svårt att få rätt tid ...jag följde svt ja det visar sig vilken tid...tidig match hur som haver
Citera
2006-02-21, 23:20
Medlem
Pallade inte med att se matchen. Kommer tillbaka och får höra att Sverige skött sig helt perfekt. Otroligt starkt att inte böja sig för ett sportsmanship skitsnack.

Nu fick de en nyttig träning inför morgondagen. Vi har superlottning i slutspelet och kan bara vara nöjda.

Nu är det dags att börja spela ishockey. Förhoppningsvis blir det guld men med oflyt kan vi lika väl åka i kvarten. Jag är nöjd vilket som. Sverige har äntligen visat att man kan kombinera hjärna med den klassiska svenska modellen.
Citera
2006-02-21, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Nu fick de en nyttig träning inför morgondagen.
På vilket sätt var Slovakien-matchen nyttig träning?
Citera
2006-02-21, 23:23
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Haha att det ska vara så svårt att få rätt tid ...jag följde svt ja det visar sig vilken tid...tidig match hur som haver

Matchen börjar 16.35. Att det står 17.35 någonstans kanske beror på att det är annan tidszon där matchen spelas
Citera
2006-02-21, 23:25
Medlem
Duerfians avatar
Jag ser verkligen fram mot både Kanada-Ryssland och Slovakien-Tjeckien. Fantastiska matcher på pappret.
Citera
2006-02-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Dufresne
På vilket sätt var Slovakien-matchen nyttig träning?

Ingen aning, jag såg ju inte matchen. Men det är ju uppenbart att det är bra att de tog det lungt och inte riskerar skador eller att vara slitna inför morgondagen.

Jag är oerhört glad att Thornberg och Wikegård inte har något med landslagsledningen att göra. Ärthjärnor är ett snällt uttryck i sammanhanget.

Thornbergs uttalande om att det är bättre att möta Kanada än Schweiz i kvarten är nog det mest idiotiska jag någonsin hört. Vilken idiot. Och han ska vara expertkommentator. Jag kan inte mycket om hockey men vem som helst fattar ju att han är ute och cyklar.
Citera
2006-02-21, 23:40
Medlem
Enzo F Karlssons avatar
Citat:
Jag kan inte mycket om hockey men vem som helst fattar ju att han är ute och cyklar.
Jag kan mycket om hockey och kan säga att han är ute och cyklar!
Citera
2006-02-21, 23:49
Medlem
Blodansiktes avatar
Jag tycker att det var helt ok att gå på halvfart. Nu får vi Schweiz som ser lätta ut på pappret, iofs såg Vitryssland lätta ut förra gången.
Citera
2006-02-21, 23:52
Medlem
NoTruces avatar
Tellqvist gjorde en ok insats, om man bortser från de tre insläppta målen, så man kan väl låta honom stå mot Schweiz också ...?
Citera
2006-02-21, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Tellqvist gjorde en ok insats, om man bortser från de tre insläppta målen, så man kan väl låta honom stå mot Schweiz också ...?

Varför då?

Han var ju den som gjorde den sämsta insatsen för laget idag. Blev riktigt orolig när jag såg honom överprestera första fem. Så orolig att jag var tvungen att göra något annat. Att han sätter sin karriär framför Tre Kronors medaljchanser är knappast positivt. Det här var en match där den som var sämst gjorde den bästa insatsen. Foppa och Sudden var strålande har jag hört.
Citera
2006-02-22, 00:00
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Varför då?

Han var ju den som gjorde den sämsta insatsen för laget idag. Blev riktigt orolig när jag såg honom överprestera första fem. Så orolig att jag var tvungen att göra något annat. Att han sätter sin karriär framför Tre Kronors medaljchanser är knappast positivt. Det här var en match där den som var sämst gjorde den bästa insatsen. Foppa och Sudden var strålande har jag hört.

Det BÖR gå emot varje målvakts inställning att vilja släppa in mål. Men det kanske bara är jag ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in