2006-02-27, 22:14
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stargazer
ENKELT SVAR : TV4

Varför skulle det varit TV4:s fel? Inte för att jag gillar fyran på något vis, men har du något belägg för anklagelsen?

Hade varit nice med en presentatör som inte ropade hysteriskt.
Citera
2006-02-27, 22:16
Medlem
mrx_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
haha underbart, vars är det inspelat ifrån?

Använde ett Sound Capture program =)
Citera
2006-02-27, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Varför skulle det varit TV4:s fel? Inte för att jag gillar fyran på något vis, men har du något belägg för anklagelsen?

Hade varit nice med en presentatör som inte ropade hysteriskt.
Det ligger helt enkelt i linje med fyrans framtoning.
Äsch.. jag är bara bitter för att suggan sabbade föreställningen..
det hade kunnat bli så mycket bättre...
Citera
2006-02-27, 22:18
Bannlyst
Kärringfanskapet Kristin Kaspersen har ju lika lite med sport att göra som Gudrun Schyman.

Nä Claes Åkesson eller nån annan MAN skulle det ha varit.

Var det TV4 som anordnade skiten eller? Isf borde det har varit fler NEGRER bland artisterna.
Citera
2006-02-27, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duerfian
Tråkigt med massa nollor som tränger sig på scenen med våra hjältar (och då menar jag inte ens damkronorna). En konferancier + laget är allt som behövs. Sedan låter man varje spelare ta emot folkets jubel.

Vet du vad jag tycker är kul, det är nollor som kommenterar på flashback som inte ens är med på plan, som vänder kappan efter vinden, sportfånar som hyllar snubbar som inte gör skit för civilisationens framåtskridande. Visst är det kul att Sverige tog 7 guld, men för fan, det är juh bara sport!
Citera
2006-02-27, 22:56
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskämpen
Kärringfanskapet Kristin Kaspersen har ju lika lite med sport att göra som Gudrun Schyman.

Nä Claes Åkesson eller nån annan MAN skulle det ha varit.

Var det TV4 som anordnade skiten eller? Isf borde det har varit fler NEGRER bland artisterna.
Du verkar vara jävligt arg på allt möjligt, förstår inte riktigt varför. Såna där hyllningar blir alldrig särsklit bra tv ändå, i synnerhet inte hopkomna på 24 timmar och mitt i vintern.

Och hade det varit Claes Åkesson så är jag extremt tveksam till om jag skulle orkat kolla en minut.
Citera
2006-02-27, 23:14
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreatPtang
Vet du vad jag tycker är kul, det är nollor som kommenterar på flashback som inte ens är med på plan, som vänder kappan efter vinden, sportfånar som hyllar snubbar som inte gör skit för civilisationens framåtskridande. Visst är det kul att Sverige tog 7 guld, men för fan, det är juh bara sport!

Så du menar att exempelvis Karl Martindahl gör mer för Sverige än dom som tog medalj i Turin? Hah!
Citera
2006-02-27, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Så du menar att exempelvis Karl Martindahl gör mer för Sverige än dom som tog medalj i Turin? Hah!

Tänkte inte ens på Alfred Nobel faktiskt.
Citera
2006-02-27, 23:40
Medlem
Duerfians avatar
Citat:

99,99% av det vi människor håller på med gör inte ett skit för civilisationens framåtskridande. Det betyder inte att det saknar värde.

Men lycka till med att hitta ett botemedel mot cancer medan vi idioter gläds över ett OS-guld i hockey.
Citera
2006-02-27, 23:42
Medlem
Citat:

Håll mun !!

Det finns mer i livet än att bygga hus och arbeta på sjukhus.

Tre Kronor har givit oss glädje. En oerhört viktig beståndsdel i livet. Iallafall i mitt.

Försvinn från detta delforum om du nu inte vill ha med sportfånar att göra.
Citera
2006-02-27, 23:49
Medlem
Citat:
Tänkte inte ens på Alfred Nobel faktiskt.

Oohh nej du har verkligen rätt, sport och idrott har verkligen inte varit betydande för människan och dess utveckling(titta bara för hur fruktansvärt lite "idrotten" betydde för människor i det antika Rom), för det är ju inte så att sport förenar människor, hjälper barn i utvecklingen, håller människan i trim, förlänger livet, skapar jobb för tiotusentals bara i Sverige och framförallt skapar en fritidssysselsättning som miljontals människor älskar. Tack vare idrott så har vi en civilisation idag.

Men nej, sport är bara sånt för människor som varken kan hacka eller levla jävligt snabbt i WoW och därmed är allvarligt förståndhandikappade...

Sen att folk tycker till om olika saker är väl bara bra?
Citera
2006-02-27, 23:52
Medlem
För er som vill höra alla finlandsreferaten..

http://sporten.yle.fi/

fantastiskt roligt.

Finlands 1-0 är särskilt kul..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in