2006-02-24, 19:17
Medlem
MistaDobalinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
så otroligt glad! Matchen hade allt! Skridskoåkning, många svenska mål, glädje och samspel mellan svenska spelarna! jag är stolt!
På Söndag blir det final. Finnarna blir roliga att möta, men bara om vi KROSSAR dom.

Klart att vi krossar bastubadarna... NOKIA SUGER!!!!
Citera
Medlem
arezons avatar
Det är bara så underbart, nu vill jag bara att vi ska ta det där guldet så jag kan lägga in en väldigt motiverad resa till sergels torg! Sundin och Foppa verkar trivas rätt bra med varandra som lekkamrater, lovar gott
Citera
Medlem
Blodansiktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
så otroligt glad! Matchen hade allt! Skridskoåkning, många svenska mål, glädje och samspel mellan svenska spelarna! jag är stolt!
På Söndag blir det final. Finnarna blir roliga att möta, men bara om vi KROSSAR dom.

Det vore en drömfinal. Om Foppas form håller i sig kan vi hoppas på en repris från Lillehammer 94, hoppas bara att vi slipper straffar .
Mina nerver klarar ej det.
Citera
2006-02-24, 19:21
Medlem
Ahruons avatar
underbart! Final!
Citera
2006-02-24, 19:22
Medlem
Känns som vi har större chans mot Finland...istället för dem enormt snabba ryssarna. Minns 5-0 matchen.
Citera
2006-02-24, 19:23
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arezon
Det är bara så underbart, nu vill jag bara att vi ska ta det där guldet så jag kan lägga in en väldigt motiverad resa till sergels torg! Sundin och Foppa verkar trivas rätt bra med varandra som lekkamrater, lovar gott

Vad ska du göra där?

Träffa bröderna Jönsson, Stefan Liv, Ronnie Sundin och Mika Hannula
Citera
2006-02-24, 19:24
Medlem
Ahruons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodansikte
Det vore en drömfinal. Om Foppas form håller i sig kan vi hoppas på en repris från Lillehammer 94, hoppas bara att vi slipper straffar .
Mina nerver klarar ej det.

Vore inge kul att förlora en sådan "dömfinal". Förlorar hellre mot Ryssland.
Citera
2006-02-24, 19:24
Medlem
MistaDobalinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Känns som vi har större chans mot Finland...istället för dem enormt snabba ryssarna. Minns 5-0 matchen.

Helt klart är det så... men i 5-0 matchen var det mer att sverige var dåliga än ryssarna var bra.. som dom spelade idag kan dom helt klart slå ryssarna också
Citera
2006-02-24, 19:27
Medlem
Knudsons avatar
Canada tog sex poäng mot Finland i omgång sex i curlingfinalen
Citera
2006-02-24, 19:28
Medlem
Finland har havererat i curling finalen.
Kanada har tagit 6 poäng i en och samma omgång. Och leder med 10-3. Vilken kross.
Citera
2006-02-24, 19:30
Medlem
Kuggarns avatar
Det är svårt det där med finnarna i final... Å ena sidan så har de grymma lillebrorskomplex osv så de lika gärna kan darra ihop totalt... Å andra sidan så hatar de verkligen Sverige, mycket mer är vi hatar dem, och kan av den anledningen höja sig flera klasser mer än normalt...
Citera
2006-02-24, 19:30
Medlem
Marulks avatar
Tänk scenariot Sverige-Finland i final, Sverige leder med 4-1 innan finnsvinet Ruuttu överfaller Foppa och knäcker nacken på honom, sen vänder finnarna matchen och vinner.

Vete fan om vi ska ha finland i final.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in