2006-02-24, 19:32
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Finland har havererat i curling finalen.
Kanada har tagit 6 poäng i en och samma omgång. Och leder med 10-3. Vilken kross.
6 poäng? Hur är det möjligt?
Fasen, jag missar allt bra, kom precis hem..
Citera
2006-02-24, 19:33
Medlem
Gillar att svt visar konståkningsgalan (ingen medaljgren) istället för curling finalen eller finalen i 4-manna bob. Det är ju endå riktiga medalj grenar.
Citera
2006-02-24, 19:36
Bannlyst
Citat:
ikväll klockan 21.00 spara chipsen

Har redan börjat nalla av chipsen men dom räcker nog ett tag till
Citera
2006-02-24, 19:36
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Tänk scenariot Sverige-Finland i final, Sverige leder med 4-1 innan finnsvinet Ruuttu överfaller Foppa och knäcker nacken på honom, sen vänder finnarna matchen och vinner.

Vete fan om vi ska ha finland i final.

Ett sådant scenario skulle vara ett allvarligt hot mot freden mellan våra två länder...
Citera
2006-02-24, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
6 poäng? Hur är det möjligt?
Fasen, jag missar allt bra, kom precis hem..

Det höll på att bli 7 eller 8 poäng eftersom Canada hade sista stenen men skicka iväg stenen för långt.
Citera
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Tänk scenariot Sverige-Finland i final, Sverige leder med 4-1 innan finnsvinet Ruuttu överfaller Foppa och knäcker nacken på honom, sen vänder finnarna matchen och vinner.

Vete fan om vi ska ha finland i final.
Som Kuggarn sa..
Citera
Medlem
Knudsons avatar
Stort

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,783423,00.html
Citera
2006-02-24, 19:42
Medlem
Un Perros avatar
Underbart av Sverige att mosa världens bästa hockeylag på det sättet! Jag tror ärligt talat att vi har en stor chans till guldet, i början var jag osäker. Dock så misstänker jag att om Ryssarna hamnar i samma formtoppar som svenskarna verkar ha så kommer dom ta oss. Nåja, den som lever får se.

Vad heter han, den där jävla fjanten som är "programledare" i OSstudion, med dokusåpa frisyren? Han som var på TV3 förut? Satan vilken jävla nolla, totalt ointresserad av ishockey och försöker vara pinsamt distanserad till skallen som eldar upp sig när han analyserar. För att inte tala om den svagt utvecklingstörda OSombudsmannen. Är dessa verkligen gräddan av svenska sportjournalister?

Allting måste anpassas för idioter och dokusåparunkare. Och allting måste ha en punchline. ARGGGHHHH!!!!! AAARGHHH!!! ARRGGHHHH!!!

nej nu ska jag bajsa.
Citera
2006-02-24, 19:42
Medlem
Clownens~Tårars avatar
Citat:
Finland har havererat i curling finalen.
Kanada har tagit 6 poäng i en och samma omgång. Och leder med 10-3. Vilken kross.

Men va fan e det sant? Trodde curlingen var imorgon, ja inte blev det nåt guld där heller. Men ett finländskt guld i hockey skulle väga upp alla andra guld i världen!
Citera
2006-02-24, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clownens~Tårar
Men va fan e det sant? Trodde curlingen var imorgon, ja inte blev det nåt guld där heller. Men ett finländskt guld i hockey skulle väga upp alla andra guld i världen!

Hehe förstår dig....hockey guldet är ju det tyngsta man kan vinna. Även om vi svenskar har 5 stycken och finland vinner hockey kommer dem håna oss
Citera
2006-02-24, 19:46
Medlem
Varför ger inte finska curlinglaget upp?
Citera
2006-02-24, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Varför ger inte finska curlinglaget upp?
dom kanske tänkte chocka med att ta en 8:a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in