2006-02-24, 18:58
Medlem
Läskig:
Finns en tråd om detta, och anledningen är att Rippes mor gått bort, och Rippe farit hem för hennes begravning.
Citera
2006-02-24, 18:59
Bannlyst
Vem är Rippe?
Citera
2006-02-24, 18:59
Medlem
Kuggarns avatar
Fy fan vad härligt. Hoppas nu bara finnarna vinner sin semi så vi kan mosa dem i finalen... De kommer aldrig glömma en sån grej...
Citera
2006-02-24, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasklapp
Går det att se semifinalen i repris någonstans?!?!?

Kommer finnas att ladda ner senare.

Hockey OS

DU får registrera dig och sen ladda ner via torrent. Riktigt bra sida dem har alla OS-matcher både dam och herr sidan.
Citera
2006-02-24, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Kommer finnas att ladda ner senare.

Hockey OS

DU får registrera dig och sen ladda ner via torrent. Riktigt bra sida dem har alla OS-matcher både dam och herr sidan.

Höjdpunkter kan ses på svt.se/os

Edit:Hmm tydligen inte...vad håller komvuxteknikerna på SVT på med...? Har dom spillt öl på kontrollbordet nu igen månne?
Citera
2006-02-24, 19:03
Medlem
Shuyins avatar
Va roligt att läsa kommentarerna under matchens gång. Att folk blir nervösa trots Svensk 2 målsledning .

OS-FINAL!!
Citera
2006-02-24, 19:05
Medlem
Citat:
Vad ska alla moralfi**or säga nudå? Fan gött att täppa till käften på dem också

Ja,

Visst har Sverige varit bra men hade vi fått vägen Kanada och senare Finland hade det blivit betydligt svårare.

Schweiz var ju helt usla. Tjeckien saknade kämparglöd. Vi hamnade på den klart enklaste halvan!

Finns fortfarande kritikerna kvar på Aftonbladet?
Citera
2006-02-24, 19:07
Medlem
Clownens~Tårars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Fy fan vad härligt. Hoppas nu bara finnarna vinner sin semi så vi kan mosa dem i finalen... De kommer aldrig glömma en sån grej...

Vi kommer aldrig att glömma vändningen när ni tog in vår 5-1 ledning
Klarar vi också oss till final tror jag inte min hjärtpump klarar nervositeten...
Citera
2006-02-24, 19:08
Medlem
MistaDobalinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskämpen
Vem är Rippe?

http://www.gasklubben.com/gas/janrippe/body_janrippe.html
Citera
2006-02-24, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clownens~Tårar
Vi kommer aldrig att glömma vändningen när ni tog in vår 5-1 ledning
Klarar vi också oss till final tror jag inte min hjärtpump klarar nervositeten...

jag hoppas finnarna går till final. Skulle bli en klassisk match oavsett resultatet
Citera
2006-02-24, 19:15
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
jag hoppas finnarna går till final. Skulle bli en klassisk match oavsett resultatet
Nänänänä. Vinner vi så är det en match som kommer att definiera Sverige som hockeynation. Förlorar vi så kommer jag förneka att matchen överhuvudtaget ägt rum.
Citera
2006-02-24, 19:15
Medlem
cecels avatar
så otroligt glad! Matchen hade allt! Skridskoåkning, många svenska mål, glädje och samspel mellan svenska spelarna! jag är stolt!
På Söndag blir det final. Finnarna blir roliga att möta, men bara om vi KROSSAR dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in