2006-02-24, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Nej, hon är nog inte tjock alls. Sådär ser ju en del kvinnokroppar ut när de lägger på sig muskler. Det ser annorlunda ut än en vältränad kille.

Jo, men Anja har ju ganska mycket fett på kroppen även om hon samtidigt är otroligt vältränad.

Jämför med friidrottstjejer som inte får ha onödigt fett på kroppen.
Citera
2006-02-24, 15:01
Medlem
Jag förstår mig inte på Curlingfolket. USA leder med 6-2 och ändå försöker de stjäla i 7nde omgången. Istället tar Storbrittanien en 3a.

Det måste ju vara usel taktik.

Det är ju bara att hålla rent. Då är det i princip omöjligt för Storbrittanien att komma ikapp på fyra omgångar.
Citera
2006-02-24, 15:08
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Nej, hon är nog inte tjock alls. Sådär ser ju en del kvinnokroppar ut när de lägger på sig muskler. Det ser annorlunda ut än en vältränad kille.

Så du menar att alla vältränade tjejer ser tjocka ut alltså?
Citera
2006-02-24, 15:15
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson

Ja, Marion Jones är riktigt fet! .
Citera
2006-02-24, 15:19
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson

Nejdå, men en hel del, jag har inte påstått att alla vältränade tjejer ser tjocka ut, läs igen. Sprinters har ju helt andra kroppar, längre ben t ex och givetvis mindre underhudsfett, men det betyder inte att hon är fet.
Citera
2006-02-24, 15:22
Medlem
Ni får väl tycka att Anja är tjock om ni vill men lägg ner er genidebatt om hur friidrottarna ser ut jämfört med Anja med mera..... Jag blev irriterad på grund av att Shuyin verkade tycka att Anja var oduglig som kom femma helt enkelt... men men alla tycker ju olika så...
Citera
2006-02-24, 15:24
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kramer71
Ni får väl tycka att Anja är tjock om ni vill men lägg ner er genidebatt om hur friidrottarna ser ut jämfört med Anja med mera..... Jag blev irriterad på grund av att Shuyin verkade tycka att Anja var oduglig som kom femma helt enkelt... men men alla tycker ju olika så...

Jag blev besviken kan man säga .
Citera
2006-02-24, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kramer71
Jag blev irriterad på grund av att Shuyin verkade tycka att Anja var oduglig som kom femma helt enkelt... men men alla tycker ju olika så...

Anja blev sexa.
Citera
2006-02-24, 16:02
Medlem
rubbadubbas avatar
Sälen

Anja kan bli sexa men aldrig sexig.

Såg ni henne på Idrottsgalan?? Visst är hon sponsrad av Kexchoklad, men hon behöver väl inte äta det hela tiden... trodde nästan hon fått Michelin som ny sponsor...

Ja, ja.. hon är duktig, men det innebär inte att jag gillar henne.
Citera
2006-02-24, 16:06
Medlem
Måste de hålla på att veva storslalomen i SVT. Det var ju en besvikelse så vill inte påminnas.
Citera
2006-02-24, 16:06
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Rätt mycket dötid nu, och apropå OS-guld undrar jag över i vilken sport de som läser detta helst skulle vilja ta ett OS-guld om det var möjligt att leva om sitt liv och bli elitidrottare.
Jag skulle välja att leva om mitt liv som Sasha Cohen och se till att snurra hem det där konståkningsguldet. Trist att hon bara blev tvåa.

Nej, vid närmare eftertanke väljer jag nog ett femmilsguld. Det väger nog allra tyngst.
Citera
2006-02-24, 16:09
Medlem
så man var tvungen att leva livet som elitidrottare också.

Då blir det ishockey.

Roligare träning än om du ska vinna femmilen.

Mer groupies likaså. Om det nu existerar för längdskidåkare över huvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in