2006-02-24, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Har inte taags och Mysonoxen något jobb eller studier att sköta?
Inte denna vecka för mig...det börjar nästa vecka
Citera
2006-02-24, 14:06
Medlem
Nu ska jag kolla curling.

Ska kolla om de spelar lika osmart som damerna. Det tror jag inte de kommer göra.
Citera
2006-02-24, 14:06
Medlem
Mysonoxens avatar
Bronsmatch för damer i curling (från igår) nån som orkar bry sig?
Citera
2006-02-24, 14:07
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Nu ska jag kolla curling.

Ska kolla om de spelar lika osmart som damerna. Det tror jag inte de kommer göra.

Nej de är ju män

(Peja undantaget från den regeln)
Citera
2006-02-24, 14:08
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Tänk om hon svarat guldet då? haha dummaste fråga jag någonsin hört.

Ja tänk om. Men att komma på och ställa den frågan (överhuvudtaget) när hon dessutom håller sin dotter i famnen. Pinsamt var bara förnamnet...
Citera
2006-02-24, 14:09
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Tänk om hon svarat guldet då? haha dummaste fråga jag någonsin hört.

Klart man hade svarat guldet, en unge kan vem fan som helst svarva till. Jag har en unge men inget OS-guld
Citera
2006-02-24, 14:14
Medlem
Mysonoxens avatar
Rätt mycket dötid nu, och apropå OS-guld undrar jag över i vilken sport de som läser detta helst skulle vilja ta ett OS-guld om det var möjligt att leva om sitt liv och bli elitidrottare.

Själv skulle jag nog välja ett OS-guld i hockey i hård konkurrens med att det skulle vara rätt coolt att vinna störtloppet
Citera
2006-02-24, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Nej de är ju män

(Peja undantaget från den regeln)

Ja, det finns ju en orsak till att han har hästsvans..

Sveriges damer tycker jag har spelat smart tidigare i turneringen men de drabbades av en mental OS-guld kollaps igår. HAr aldrig sätt så många taktiska misstag i en culringmatch.
Citera
2006-02-24, 14:16
Medlem
Citat:
Rätt mycket dötid nu, och apropå OS-guld undrar jag över i vilken sport de som läser detta helst skulle vilja ta ett OS-guld om det var möjligt att leva om sitt liv och bli elitidrottare.

Själv skulle jag nog välja ett OS-guld i hockey i hård konkurrens med att det skulle vara rätt coolt att vinna störtloppet

Jag skulle vilja vinna 5-milen.
Citera
2006-02-24, 14:16
Medlem
Knudsons avatar
Citat:

Femmilen eller hockey
Citera
2006-02-24, 14:18
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Ja, det finns ju en orsak till att han har hästsvans..

Sveriges damer tycker jag har spelat smart tidigare i turneringen men de drabbades av en mental OS-guld kollaps igår. HAr aldrig sätt så många taktiska misstag i en culringmatch.

Ja, det är sant om det fanns någon taktik överhuvudtaget, det påminde om virriga höns efter 5-2 ledningen...
Citera
2006-02-24, 14:18
Medlem
Badios avatar
Citat:

Sommar-OS 100 meter, då är man snabbast i världen

Vinter-OS Slalom då Stenmark var min idol när jag var liten, och jag ville vara som han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in