2006-02-21, 23:06
Medlem
kan juh säga som så här... det är säkert skitmånga som spelade på slovakien för över 10.000 kr. alla visste att sverige skulle lägga sig.
Citera
2006-02-21, 23:07
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
njaääe? Sverige spelar väl 16.30..

Nej inte om man ska gå efter spelschemat där. Sverige är ju B3...Ostarna A2
Citera
2006-02-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Om man skulle förlora mot Schweiz betyder inte det att man hade haft bättre chans mot kanada...

Vafan kan folk börja tänka med hjärnan.

Det är för mycket begärt...människan är ett dumt flockdjur.
Förlorar vi mot Schweiz kommer folk ändå skylla på Slovakien match trots att den inte har något med det hela att göra.
Citera
2006-02-21, 23:08
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Om man skulle förlora mot Schweiz betyder inte det att man hade haft bättre chans mot kanada...

Vafan kan folk börja tänka med hjärnan.
Nä, det är väl ganska självklart.. Jag tycker det var bra att de la sig, menade mer vad som kommer hända konkret och vad folk kommer säga.
Citera
2006-02-21, 23:11
Medlem
Knudsons avatar
Äh, Tre Kronor var bara riktigt kassa idag. Tror faktiskt inte att de la sig. Då hade väl inte lidas träffat stolpen i pp när vi låg under med 1-0. Tror knappast han har den precisionen att han siktade på stolpen. Nä, imorrn tar vi ostarna lätt
Citera
2006-02-21, 23:12
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluivert_9
kan juh säga som så här... det är säkert skitmånga som spelade på slovakien för över 10.000 kr. alla visste att sverige skulle lägga sig.
mmm..

Citat:
Nej inte om man ska gå efter spelschemat där. Sverige är ju B3...Ostarna A2
Ok, men de visade på svt att matchen börjar 16.35, även här står det 16.35, men du kanske har rätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
Nä, det är väl ganska självklart.. Jag tycker det var bra att de la sig, menade mer vad som kommer hända konkret och vad folk kommer säga.
Jo alla "experter" på tv *host* tornberg *host* kommer säga att man därför gjorde fel som inte gick för fullt och vann matchen mot slovakien. Det snillet ville ju ha kanada i kvarten om han fick välja.

Vi hade dock fått Schweiz oavsett hur det gått mot Slovakien eftersom Ryssland nu vann.
Citera
Medlem
LastCaresss avatar
Undrar vad det kommer bli för rubriker i Aftonbladet i morrn ? Gissar på "Sveket mot folket" eller dylikt.
Citera
2006-02-21, 23:13
Medlem
Citat:
Jo alla "experter" på tv *host* tornberg *host* kommer skylla detta på att man inte gick för fullt och vann matchen mot slovakien. Det snillet ville ju ha kanada i kvarten om han fick välja.

haha solklart Thornberg kommer leda inkvisitionen
Citera
2006-02-21, 23:15
Medlem
brevmannens avatar
Ärlighet straffar sig, de kunde väl gjort det mindre uppenbart bara.
Det som oroade mig lite var att jag ibland inte kunde se någon skillnad på deras dåliga spel i den hör matchen och tidigare i turneringen eller t.ex world cup. Imorrn MÅSTE dem vinna, annars ryker hedern. Jag tror att vilket annat lag som helst hade gjort samma val som BÅG men de hade inte sagt nåt eller ens antytt det.
Citera
2006-02-21, 23:18
Medlem
Finland - USA 1
- Finnarna borde vinna tämligen enkelt!

Schweiz - Sverige 2
- Kommer bli jävligt tufft, tuffare än många tror och Sverige måste höja sig rejält för att vinna här vilket jag tror de gör. Torskar Sverige ska det minst sagt bli kul vad tidningarna skriver.

Ryssland - Kanada 2
- Hade gärna sett att Ryssland tar hem Guldet om inte Sverige gör det, tror tyvärr Kanada drar det längsta strået.

Slovakien - Tjeckien 1
- Slovakien känns helt klart starkare, Tjeckien har inte alls imponerat. Klar 1:a!
Citera
2006-02-21, 23:18
Medlem
Kort fråga:

Är inte Svenska spel Tre kronors huvudsponsor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in