Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-05-10, 13:27
  #37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Sällan den saken har med ämnet att göra. Vad har förresten detta med denna tråd att göra?
Påstår du att jag trollar?
Citera
2018-05-10, 13:27
  #38
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Måste finnas partier som är för EU, och det måste finnas partier som är emot EU, så vi lever upp till demokrati i vårat land.

Jaha. Då kan du väl prata om det i en tråd som handlar om EU inte i en tråd som handlar om att det finns risk för jävsdiskussioner om alla Mods lutar åt samma håll.
Vad tror du om det?
Citera
2018-05-10, 13:28
  #39
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Påstår du att jag trollar?

Nej. Jag påstår att du tar upp ett ämne i fel tråd.
Citera
2018-05-10, 13:30
  #40
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jaha. Då kan du väl prata om det i en tråd som handlar om EU inte i en tråd som handlar om att det finns risk för jävsdiskussioner om alla Mods lutar åt samma håll.
Vad tror du om det?

Oj förlåt, såg nu att tråden handlade om mods, trodde det var inrikes politik, ber om ursäkt och önskar dig en bra dag.
Citera
2018-05-10, 14:09
  #41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Men att påtala att någon trollar verkar inte vara tillåtet.
Det är korrekt. Att bara skriva "Haha, du trollar!" för ju inte diskussionen vidare.
Citera
2018-05-10, 14:11
  #42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är korrekt. Att bara skriva "Haha, du trollar!" för ju inte diskussionen vidare.
Jag tänkte mer i termer av "Du är ett troll som har agendan X & ditt syfte är att förstöra tråden".

Vilket faktiskt känns OnTopic i den här tråden för vi ser ju just hur Politik/Inrikes håller på att kantra. Pga. att aktivister typ #jagärhär börjar sabotera allt fler trådar med ren skitpostning + organiserade anmälningar mot misshagliga individer..

Detta ser jag som ett större hot än vem som är Moderator & vad dessa ev. kan tänkas ha för hemvist.
__________________
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2018-05-10 kl. 14:15.
Citera
2018-05-10, 14:15
  #43
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tänkte mer i termer av "Du är ett troll som har agendan X & ditt syfte är att förstöra tråden".

Vilket faktiskt känn OnTopic i den här tråden för vi ser ju just hur Politik/Inrikes håller på att kantra. Pga. att aktivister typ #jagärhär börjar sabotera allt fler trådar med ren skitpostning + organiserade anmälningar mot misshagliga individer..

Detta ser jag som ett större hot än vem som är Moderator & vad dessa ev. kan tänkas ha för hemvist.
Det korta svaret är att det beror på hur det görs.
Citera
2018-05-10, 14:19
  #44
Medlem
Kattenxs avatar
Känns tyvärr som många underforum helt har kidnappats av olika politiska fraktioner som mest vill föra fram propaganda för sin ståndpunkt. En stor eloge till de moderator som försöker hålla ordning!
Citera
2018-05-18, 17:02
  #45
Avstängd
svartatkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Men hallå där på moderatorskontoret i New York!

Hörrni, finns det inte en risk att Politik/Inrikes kantrar lite åt ett håll när sex av sju, kanske tom 7/7, Mods kan sägas tillhöra den sk högra sidan?
Det där bör ses över, leta med ljus och lyckta efter lite vänsterfolk så man slipper oroa sig. Särskilt nu när det är valår och diskussionsvågorna går som en mellandagstsunami i Thailand.

På återseende!
Om det vore så väl att det enbart gällde någon politisk höger-vänster-balans.

Underforumet har totalt misskötts av moderatorerna, där, under flera år. I slutändan är det förstås administrationens fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Känns tyvärr som många underforum helt har kidnappats av olika politiska fraktioner som mest vill föra fram propaganda för sin ståndpunkt. En stor eloge till de moderator som försöker hålla ordning!
Instämmer, bl.a. gäller inte 1.01 där (ganska bokstavligen...). Och det blir en lång och bisarr lista med alla regelundantagen där.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback