Citat:
Det är ganska förståeligt att du är besatt av pengar. Det kan inte vara lätt när man är arbetslös och bor i sin morsas källare.Jag vill också att man ska kunna beväpna sig, skillnaden är att du vill tvinga alla män att genomgå militärtjänstgöring vilket är vidrigt slaveri medan jag vill ha yrkesmilitärer som får en bra lön. Du säger dig vara för frihet samtidigt som du vill tvinga män att arbeta gratis & hyllar Hitler, det går verkligen inte ihop (dina märkliga rationaliseringar inte).
Jag har förklarat för dig flera gånger att den verkliga kostnaden för samhället blir mindre om man har yrkesmilitärer, annars kan det bli att någon som är på gång att starta värdefullt företag tvingas ut i lumpen (kostnaden för samhället blir då enorm men detta syns inte).
Jag har förklarat för dig flera gånger att den verkliga kostnaden för samhället blir mindre om man har yrkesmilitärer, annars kan det bli att någon som är på gång att starta värdefullt företag tvingas ut i lumpen (kostnaden för samhället blir då enorm men detta syns inte).
Citat:
Du har helt rätt i detta, adolf512!
Citat:
Så vi ska alltså ha det som det är nu där klena typer som dig viftar med prideflaggor och dildosar?
Citat:
Ja, det är ytterst beklagligt att det finns förståndshandikappade individer som dig själv.
Citat:
Nej, du har ju redan mamma som fixar allt åt dig.
Citat:
Du hade inte ens blivit intagen i första hand. Inte ens med de låga kraven som finns idag.
Citat:
Allt verkar vara slaveri för dig. Hur tror du din mamma känner som måste slava för dig varje dag?Island blev istället ockuperat av britterna. Lär dig historia och sluta skriv som ett cp.