Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-04, 15:59
  #1
Medlem
uakams avatar
Jag tänker köpa den nya Nokia 3110. Vet någon om man kan ladda ned andra språk liksom ryska.

Tack!
Citera
2018-05-04, 18:48
  #2
Medlem
Pallestroms avatar
Nokia 3110 - en klassiker!

Skulle vara mkt konstigt om man inte skulle kunna använda olika språk.
Citera
2018-05-04, 19:31
  #3
Medlem
GoUoDs avatar
Om jag inte missminner så finns det flera förvalda språk, osäker om kyrilliska alfabetet dock. Det går inte att installera typsnitt i en 3110?
__________________
Senast redigerad av GoUoD 2018-05-04 kl. 19:33.
Citera
2018-05-05, 21:18
  #4
Medlem
Elementarts avatar
Ryska finns säkert redan inlagt i telefonen, vore nästan konstigt om det inte fanns.

Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Om jag inte missminner så finns det flera förvalda språk, osäker om kyrilliska alfabetet dock. Det går inte att installera typsnitt i en 3110?

Det är jag tveksam till. Det verkar som att det bara går o ändra storleken på fonten.
Citera
2018-05-07, 20:36
  #5
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Ryska finns säkert redan inlagt i telefonen, vore nästan konstigt om det inte fanns.



Det är jag tveksam till. Det verkar som att det bara går o ändra storleken på fonten.
3110 lanserades tydligen med kyrilliska tecken i Ryssland så oddsen finns ju men det gäller att man kommer över en sådan telefon, alt. ett OS för telia3110 som har kyrilliska tecken inlagt. Men ja, skulle bli lätt förvånad om 3110 inte hade någon form av ryska i sig som standardutbud.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback