Jag undrar helt enkelt lite ödmjukt, vart har min signatur tagit vägen??? Får man inte ha länkar ttill youtube i den eller är det nåt annat som är fel?
Jag undrar helt enkelt lite ödmjukt, vart har min signatur tagit vägen?
Har du varit avstängd så försvinner signaturen automatiskt (även om avstängningen inte berodde på signaturen, det är helt enkelt en automatisk funktion). Om avstängningen inte berodde på signaturen så är det ju bara att lägga tillbaka den.
Jag undrar helt enkelt lite ödmjukt, vart har min signatur tagit vägen??? Får man inte ha länkar ttill youtube i den eller är det nåt annat som är fel?
Från forumets sida så har vi inte varit inne och petat på några signaturer på din användare.
Har du varit avstängd så försvinner signaturen automatiskt (även om avstängningen inte berodde på signaturen, det är helt enkelt en automatisk funktion). Om avstängningen inte berodde på signaturen så är det ju bara att lägga tillbaka den.
Q: Vad är Laidback och när får man tillgång dit?
A: Laidback är ett forum med en mer avslappnad karaktär för den som varit medlem i 6 månader och har skrivit över 200 inlägg.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!