• 1
  • 2
2018-05-01, 02:32
Medlem
Trolltestets avatar
Jag har förlorat min access till att redigera min signatur.

What gives?

Möjligheten fanns tillgänglig i "nedåtpilen" fram tills igår, men finns inte längre kvar idag. Funktionen går ej heller att nå via övriga kontrollmekanismer i forumet.

Some technichian must REALLY have fucked up here, or, I'm simply too drunk to know of recent changes to the UI of the forum..
Citera
2018-05-01, 02:44
Moderator
Oddballs avatar
Kontrollpanelen och sen "Redigera signatur" verkar fungera precis som förut - åtminstone för mig.
Citera
2018-05-01, 04:26
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Kontrollpanelen och sen "Redigera signatur" verkar fungera precis som förut - åtminstone för mig.

Men VARFÖR finns funktionen inte längre tillgänglig omedelbart via "nedpilen"?
Citera
2018-05-01, 06:33
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Men VARFÖR finns funktionen inte längre tillgänglig omedelbart via "nedpilen"?
Har aldrig sett den under mina två år här på kontot... Vad man missar
Citera
2018-05-01, 07:22
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Har aldrig sett den under mina två år här på kontot... Vad man missar

Själv har jag en distinkt notion om att funktionen fanns, eftersom jag under de senaste 6 månaderna börjat finna mig i. och använda de tekniska nymoderniteter som "drop down"-menyer erbjudit, vilket lett mig till att modifiera min signatur många gånger via "drop down"-menyn. Jag lärde mig till och med att ÄLSKA funktionen.

Men .. Om ingen annan är Jag haft denna funktion sedan innan Min upplevelse av den, så göre sig nog denna trådstart bäst om den slås samman med den där tråden i (FB) Konspirationer och alternativa teorier som handlar om överlappande parallella verkligheter.

Antingen håller jag på att bli KNÄPP, eller så är teorin om Överlappande Parallellvärldar, Värd att undersökas nämre.
Citera
2018-05-01, 07:52
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Själv har jag en distinkt notion om att funktionen fanns, eftersom jag under de senaste 6 månaderna börjat finna mig i. och använda de tekniska nymoderniteter som "drop down"-menyer erbjudit, vilket lett mig till att modifiera min signatur många gånger via "drop down"-menyn. Jag lärde mig till och med att ÄLSKA funktionen.

Men .. Om ingen annan är Jag haft denna funktion sedan innan Min upplevelse av den, så göre sig nog denna trådstart bäst om den slås samman med den där tråden i (FB) Konspirationer och alternativa teorier som handlar om överlappande parallella verkligheter.

Antingen håller jag på att bli KNÄPP, eller så är teorin om Överlappande Parallellvärldar, Värd att undersökas nämre.
Har aldrig hört talas om den funktionen, hoppas någon mod eller tekniker kan bekräfta om den funnits eller ej.
Citera
2018-05-01, 08:01
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Har aldrig hört talas om den funktionen, hoppas någon mod eller tekniker kan bekräfta om den funnits eller ej.

Jag kan nära nog GARANTERA att ingen mod eller 'tech hört talas om funktionen.

This is not the first time shit like this have happened to me... Trådflytt till (FB) Psykisk hälsa kanske vore mer tillrådigt.
Senast redigerad av Trolltestet 2018-05-01 kl. 08:05.
Citera
2018-05-01, 10:50
Moderator
^Eazs avatar
Jag tror inte jag har sett något nämnas om signaturen i menyn..
Citera
2018-05-01, 23:46
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:

Eller så är det ett fall för psykforumet
Citera
2018-05-02, 07:20
Medlem
LasseHandgranats avatar
Citat:
Jag har förlorat min access till att redigera min signatur.

What gives?

Möjligheten fanns tillgänglig i "nedåtpilen" fram tills igår, men finns inte längre kvar idag. Funktionen går ej heller att nå via övriga kontrollmekanismer i forumet.

Some technichian must REALLY have fucked up here, or, I'm simply too drunk to know of recent changes to the UI of the forum..

Jag upplever också en avsaknad av signatur område i kontrollpanelen.
https://i.imgur.com/50B2sdc.jpg
Senast redigerad av LasseHandgranat 2018-05-02 kl. 07:23.
Citera
2018-05-02, 07:51
Medlem
hakanthebs avatar
Eftersom jag var nyfiken när jag läste om funktionen här så gick jag självklart in för att kolla.
Inga problem för mig att hitta redigering genom kontrollpanelen.
"Neråtpilen" funktionen har jag inte kunnat få att funka.(har det verkligen fungerat?)

Men däremot så har någon PK vurmare till mod tydligen raderat mina signaturer.
Citera
2018-05-02, 13:59
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakantheb
Eftersom jag var nyfiken när jag läste om funktionen här så gick jag självklart in för att kolla.
Inga problem för mig att hitta redigering genom kontrollpanelen.
"Neråtpilen" funktionen har jag inte kunnat få att funka.(har det verkligen fungerat?)

Men däremot så har någon PK vurmare till mod tydligen raderat mina signaturer.

Nejdå, det är helt naturligt enligt riktlinjerna för signaturer:

(FB) Signaturer visas bara för inloggade
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här