Citat:
Ursprungligen postat av
Sunisastar
Jag r ensamstende men har en ordnat ekonomi...har mn (brder och kusiner) runt i kring mig som kan reparera osv...har bil...r ingen parasit heller...s vad du har ftt det dr ifrn vet jag inte. Dremot sker jag krleken som dom flesta andra? En ensamstende mamma r dessutom s duktig och stark s hon kan klara av mngder med grejer sjlv...varfr ska man bli apatisk och frlita sig p ngon annan? Sluta svrta ner denna grupp!
Mitt inlgg var rent hypotetiskt och hade du lst noga s skrev jag klart och tydligt att jag inte anser att alla singelmorsor r golddiggers och att de som knner sig trffade undanbedes komma med inlgg som inte mnar trdens diskussionsunderlag. Likt ditt resonemang
"ingen parasit, sluta svrta ner denna grupp". Jag knner till ett antal fall dr just dessa singelmorsor sagt rakt ut till sina vnninor att denna gng (d de inleder ett nytt frhllande) ska de ven f ekonomisk trygghet osv och det har de ocks gjort. Numera bor de i fin villa med bilar, resor etc och mannen str fr det mesta och kvinnan har numera nsan i vdret fast de fortfarande har ett lgavlnat kvinnodominerat yrke...
Sjlv skulle jag aldrig f fr mig att dejta och n mindre inleda ett frhllande med en singelmamma. Tack, men nej tack! Mister du en str dig ter tusen och med ditt resonemang s har du knappast frndrat min syn p saken.
ps: fick du din skrivkunskap i svenska frn SFI?